Gezin en huishouding deel 3

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 03 dec 2008 09:21

Toen wij trouwden kregen we van een goede vriendin uit Amerika een zelfgebreide deken. Allerlei kleurtjes en het was een 1-persoonsgeval. We hadden zoiets van: wat moeten we hier nu toch mee :shock: , maar we gebruiken dat ding toch veel. Op het moment ligt hij bij Annemiek op haar dekbed. Ze heeft nog 1 dekbed en 2 is dan net te dik maar met die USA-blanket is het weer goed. Zo gooien wij dat ding weer in het voor- en najaar over ons dekbed als voetendeken!

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 03 dec 2008 09:24

ideaal :D dus toch een goede bestemminge kregen achteraf :P
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 03 dec 2008 09:29

Hahaha, dat van dat veranderen zegt mijn man ook.
Pas mocht iets een tijdje op proef staan. Maar nee hoor, hij vond het echt niks, dus alles moest terug. Achteraf had hij wel gelijk.
Soms haal ik ook opeens alles weer leeg. Dan heb ik teveel accessoires, en gaat alles leeg. Dan zet ik maar 1 of 2 dingen terug. Anders vind ik het te druk (ik ben denk ik iets meer van het minimalistische ;) ). Dan is manlief helemaal blij, die houdt helemaal niet van frutsels.

Ik vind die echte spreien ook ouderwets, zoals bij de oudjes, maar een quilt vind ik wel echt heel mooi. Maar dan zou ik een helemaal creme willen, maar dat wordt zo snel weer saai. Nu koop ik zo heeeeeel af en toe twee nieuwe overtrekken voor een tientje per stuk bij Ikea, een tijdje terug nog met heel veel kleur, dat fleurt wel weer een beetje op. En als ik die dan zat ben, mik ik gewoon de creme overtrekken er weer op ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 03 dec 2008 09:55

en er is nog niemand :frown:

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 03 dec 2008 10:00

trijntjejohanna schreef:en er is nog niemand :frown:

Sterkte TJ, het is gruwelijk om in de zooi te zitten. En zeker als het niet opschiet ook! Echt gruwelijk irritant. Nogmaals sterkte.

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 03 dec 2008 10:13

MissF, een sprei kan heel mooi zijn, ze zijn ook weer een beetje aan het terug komen, wij hebben dan een creme/bruine 1 kleur is hij maar hij is heel apart gestikt dus je ziet hele mooie naden zeg maar en de randen zijn soort schulpachtig.
Echt die gebreide vind ik ook niet mooi.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 03 dec 2008 10:37

weer op naar het huishouden :) tenminste ik dan :wink:
ik heb al gestofd in de woonkamer en gang + alles van z'n plaats gehaald, gestofzuigd, gedweild, banken van z'n plaats gehad en de badkamer een kleine beurt gegeven (wastafel + plankje er boven schoongemaakt) + toilet gedaan
de badkamer gedweild
de slaapkamer gestofd en gedweild, alle autootjes van z'n plaats gehaald en weer anders neergezet

nu nog:
even de salontafel en de bijzettafel doen
de eetkamertafel opruimen
wasje opvouwen en eentje uit de droger halen en als ik dan nog zin heb deze dan ook nog opvouwen :D
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 03 dec 2008 11:07

ik zal kijken of mij dat lukt om hier een foto te krijgen :D

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 03 dec 2008 12:56

zal ook weer eens aan de slag gaan. Ik zit eigenlijk liever op mn werk dan dat suffe huishouden...zucht. Moet toch echt wat gaan doen,vorige week is het er niet van gekomen, omdat Hugo ziek was en ik denk altijd maar dat hij zich later liever een gezellig huis herinnert dan een klinisch schoon huis.

Zonnetje
Mineur
Mineur

Berichtdoor Zonnetje » 03 dec 2008 13:20

Heel herkenbaar ajl, ik ben ook niet zo iemand die altijd aan het poetsen is

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 03 dec 2008 16:57

Ik probeer woensdags of zaterdags toch wel ff wat hier in huis te doen. Ik heb zoiets van als ik het bij houd dan hoef ik het niet zo hard te boenen..

Vind het ook wel lekker idee.

Maar ben ook absoluut geen boener. Als de grootste rotzooi maar weg is...! Liever gezellig idd als altijd maar poetsen!
Zeker als je het ook nog moet combineren met een baan, dan wil je de tijd dat je thuis bent toch ook gewoon andere leuke dingen doen?![/code]
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

elvira (gast)
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor elvira (gast) » 03 dec 2008 18:42

@Funflower: dat heb ik ook. Mijn man en ik maken in het weekend alles in 1 x schoon. Zijn we er meteen vanaf. :mrgreen: Voor de rest ruimen we 's avonds wel onze troep/afwas op, maar dat vind ik wat anders dan schoonmaken en wassen enzo.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 03 dec 2008 20:41

jamillah schreef:
trijntjejohanna schreef:en er is nog niemand :frown:

Sterkte TJ, het is gruwelijk om in de zooi te zitten. En zeker als het niet opschiet ook! Echt gruwelijk irritant. Nogmaals sterkte.

er is niemand geweest vandaag :frown:

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 04 dec 2008 15:10

betaal je huur gewoon es ff niet, misschien komt er dan wel iemand langs :mrgreen:

willen jullie lachen? ik heb ondanks de natte sneeuw en regen mijn raam buiten gezeemd en hij is echt schoner geworden. Ik weet het, ik ben gek maar het was ook heel hoe smerig het was.
ja, dat is mijn mening dan he.....

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 04 dec 2008 18:57

:shock: nouuuuuuu wat ben jij gek zeg :shock: :mrgreen:

heb ik eindelijk gisteren gedweild komt vandaag de buurman binnenzetten: "Biertje???" en m'n vloer is weer vies. Doet thuis ook nooit z'n schoenen uit en als ik er wat van zeg, gaat ie lachen. Stelletje ^$@(@(!*@&&# :x
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

Terug naar “Archief”