Refoweb kids deel 7

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 02 dec 2008 17:46

lief meisje Sterretje :D

Weer even een update van Marvano, dit keer met foto weer 8)

kijk mama ik kan al een beetje kruipen :D
Afbeelding
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 02 dec 2008 18:43

Wauw wat een mooi meisje hebben jullie sterretje!
Wees er maar trots op.

TJ, hoe het het eigenlijk met je zoons, want meen me te herinneren dat die eerst nogal regelmatig ziek waren, is dat nu een eind over? hoop het voor je!
Succes nog met de puinhoop, dat word flink poetsen straks :wink:

Kwebbel, wat een leuk neefje heb je, leuk foto hoor.

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 02 dec 2008 19:15

@ sterretje: wat een schattig meisje!

@ Kwebbel: leuk jochie hoor!

Wat een schatjes zijn het ook he die kids.

beetje offtopic maar wil het toch even zeggen.
Ik heb gister een nieuwe baan gekregen als onderwijsassistente op mn stageschool. Dus nu (per 5 jan) aan de slag!
eindelijk met kids aan de slag. :P 8) wat ik altijd al graag wilde :lol:
Dat was mn mooiste verjaardagscadeau. :wink:
Laatst gewijzigd door mirjan25 op 02 dec 2008 21:08, 2 keer totaal gewijzigd.
Wie een brug legt naar een ander, kan altijd heen en terug.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 02 dec 2008 19:25

wat een moooi meisje, sterretje!

Liefje, leuk is dat he dat kwebbelen! Matteo praat ook steeds meer!

laura: dan weegt hij bijna net zoveel als Matteo :mrgreen:

kwebbel: leuke foto van marvano!

Tuinfluiter: Met M&M gaat het wel goed! Matteo is nu van zn zantac af! Milan en Matteo zijn de laatste dagen erg vervelend.. en dat is wel eens flink irritant!

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 02 dec 2008 20:16

wat een leuke foto's! Echt een verschil, Anna Sofie vlak na de geboorte en nu, gaat snel hé!!
Vind het wel grappig, Eva Lynn was ruim 4 kilo en 54 cm bij dr geboorte :mrgreen: Moet zeggen dat ik een klein babytje alleen wel wat schattiger vind hoor :oops: Ze is meteen al zo'n beer.... maar ook ontzettend lief hoor :wink:

Marjo wat vervelend dat hij al 2x is gezakt voor zn ogentest! Ik heb er geen ervaring mee, maar ik weet wel dat er best een hele grote wereld voor hem open kan gaan met bril. Neefje van mij had ech heel slechte ogen, hij was gewoon blij toen hij zn bril kreeg, zag meteen veel meer!!!

Ik heb vandaag voor het eerst vanaf 8 tot 16:30 Sarah en Eva Lynn naar mn moeder gebracht, ik moest werken! Dat was nog nooit zo lang voor gekomen! Vond het wel vervelend om ze wakker te maken vanmorgen, volgende week moet ik nog vroeger, maar voor mezelf vind ik het wel lekker :oops: Ben dan iig wel weer om 13 uur thuis, dat scheelt weer!

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 02 dec 2008 21:05

lammetje schreef:wat een leuke foto's! Echt een verschil, Anna Sofie vlak na de geboorte en nu, gaat snel hé!!
Vind het wel grappig, Eva Lynn was ruim 4 kilo en 54 cm bij dr geboorte :mrgreen: Moet zeggen dat ik een klein babytje alleen wel wat schattiger vind hoor :oops: Ze is meteen al zo'n beer.... maar ook ontzettend lief hoor :wink:

Marjo wat vervelend dat hij al 2x is gezakt voor zn ogentest! Ik heb er geen ervaring mee, maar ik weet wel dat er best een hele grote wereld voor hem open kan gaan met bril. Neefje van mij had ech heel slechte ogen, hij was gewoon blij toen hij zn bril kreeg, zag meteen veel meer!!!

Ik heb vandaag voor het eerst vanaf 8 tot 16:30 Sarah en Eva Lynn naar mn moeder gebracht, ik moest werken! Dat was nog nooit zo lang voor gekomen! Vond het wel vervelend om ze wakker te maken vanmorgen, volgende week moet ik nog vroeger, maar voor mezelf vind ik het wel lekker :oops: Ben dan iig wel weer om 13 uur thuis, dat scheelt weer!

Kan je moeder dan niet beter bij jou oppassen?

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 02 dec 2008 21:39

marjo.. naar een winkel die verstand heeft van goede kinderbrilletjes... dus ik weet niet of je in de buurt kiddies met brillies hebt.. dan moet je daar ff vragen naar de ervaring. Er zit namelijk een groot verschil in winkels... etc...

laura.. dan is michael nog korter als julia.. welgeteld 1 cm... maar wel zwaarder.. al groeit julia nu vorlgens mij ook weer!

hier wel veeeel last met de prikken. Alleen heeft ze de bmr nog niet gehad.. die komt pas toch met een jaar nog nogwat maand?

mirjam.. gefeliciteerd met je baan? welke school?? (ben een klein beetje heeeel erg nieuwsgierig! :oops: )

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 02 dec 2008 21:56

Gaaf Mirjan23, gefeliciteerd hoor, lekker genieten bij de kinderen!

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 02 dec 2008 22:13

Mirjan, gefeliciteerd!

Leuke foto, kwebbel.

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 02 dec 2008 22:13

paprikameisje2 schreef:
mirjam.. gefeliciteerd met je baan? welke school?? (ben een klein beetje heeeel erg nieuwsgierig! :oops: )

dank jullie wel! ben er echt blij mee. vooral ook omdat ik er al stage heb gelopen dus niet meer echt hoef te wennen.

Op de Willem Alexanderschool in Staphorst. :wink:
Wie een brug legt naar een ander, kan altijd heen en terug.

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 02 dec 2008 22:29

Wat is Anna Sophie toch een mooi meisje! En zo wijs als ze kijkt! :8>

Thomas is wel ziek geweest na de BMR (koorts, huilerig, hangerig). Had ook een beetje last van uitslag. Begon geloof ik de vijfde dag na de prik en hield vier dagen aan.

Lammetje, een hele omschakeling zeker, om weer aan het werk te zijn? Hoeveel werk je nu nog?

Mirjan, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Veel plezier met de kids! :)

Kwebbel, leuke foto van Marvano. Zo op z´n buik is het alweer een heel ventje zeg! :)

TJ, hopelijk is alles thuis snel weer op orde. Lijkt me behoorlijk zwaar zo lang met de kids ergens anders logeren...
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 02 dec 2008 22:33

mirjan23 schreef:
paprikameisje2 schreef:

dank jullie wel! ben er echt blij mee. vooral ook omdat ik er al stage heb gelopen dus niet meer echt hoef te wennen.

Op de Willem Alexanderschool in Staphorst. :wink:

leuk.. daar eb ik ook stage gelopen als onderwijsassistente!! ehm.. tig jaar terug... dat was in 2000 ofzo...

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 03 dec 2008 06:33

marjo schreef:Zoontje is al 2 keer gezakt voor de ogentest en niet zo'n beetje ook (mama ik kan die kleine polaatjes echt niet zien). Zucht. :cry:
Iemand ervaring met peueters/kleuters met brillen?

Danny is ook gezakt en die is meteen doorverwezen. Via huisarts naar ortoptiste. Duurt nog wel paar maanden voor ik aan de beurt ben. Mijn broer heeft 2 kinderen die allebei een bril moesten met hun derde jaar. Dit gaat prima. Mijn zwager had ook al op jonge leeftijd een bril, het lukte maar niet om te leren fietsen tot hij een brilletje had. Ach, als je es om je heen kijkt zie je veel kinderen met een bril.
ja, dat is mijn mening dan he.....

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 03 dec 2008 09:16

bloempie schreef:Kwebbel, leuke foto van Marvano. Zo op z´n buik is het alweer een heel ventje zeg! :)
Hij is alweer 6 maanden :shock: gelukkig niet eenkennig :D huilde t/m afgelopen week zelfs niet voor z'n fles 8) hij wachtte geduldig af leek het wel, echt gaaf :D
z'n vader heeft hem een nieuw ding geleerd, superman acties :mrgreen: hij houdt m dan in de lucht en dan gaan z'n armpjes wijd en beentjes, ik zal kijken of ik daar nog eens een foto kan krijgen :P

Sterkte TJ, lijkt me heftig om zo lang ergens anders te logeren :shock:
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 03 dec 2008 10:45

liefje schreef:
lammetje schreef:wat een leuke foto's! Echt een verschil, Anna Sofie vlak na de geboorte en nu, gaat snel hé!!

Kan je moeder dan niet beter bij jou oppassen?

nee want dan moet ze heen en weer rijden omdat mijn broertje nog naar school gaat. En ik kom vrijwel langs haar huis, maar het kost altijd even tijd hé...
Goed voor 1 dag in de week vind ik het prima te doen hoor, vond het alleen zo sneu om ze wakker te maken, terwijl ze regelmatig rond 7 uur alle twee wakker worden, net op die dagen natuurlijk niet :wink:

Terug naar “Archief”