Zwanger deel 5

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 01 dec 2008 20:36

Ik heb voor een tijdje terug behang van eiffinger gezien met allemaal vlaggen erop, dat vond ik wel leuk. Die sites van jou gempa zijn ook zeker leuk. Als ik een meiden kamer moest maken wist ik het wel, dan werd het iets van pip denk ik.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

elvira (gast)
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor elvira (gast) » 01 dec 2008 20:49

Het is naar mijn smaak iets te rol-bevestigend, allemaal, hoor! :mrgreen: (jongetjes leger en jungle! ... Komt er bij ons niet in, wij zijn pacifist :mrgreen: )

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 01 dec 2008 20:59

leger heb ik nog niet voorbij zien komen. Daar hou ik persoonlijk ook niet van en eigenlijk wil ik ook iets wat niet iedereen heeft.

Het kan trouwens wel rolbevestigend zijn, maar kinderen zijn ook erg rolbevestigend. Mijn jongens zijn gek op auto's tractors, vrachtwagens, brandweerauto's, politieauto's, helicopters, vliegtuigen, bussen. oh ja de oudste is ook helemaal weg van de dominee en alles wat met de kerk te maken heeft, hij is bijna 3 en als we naar huis gaan is hij altijd net een sirene, gillen maar. hopelijk is dat over 15 jaar nog steeds zo al mag dat gillen dan wel over zijn :wink: .

En ik heb nichtjes die alles mooi vinden wat rose is, dus dat is ook wel weer redelijk rolbevestigend.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 01 dec 2008 21:30

rosekapje schreef:Het kan trouwens wel rolbevestigend zijn, maar kinderen zijn ook erg rolbevestigend. Mijn jongens zijn gek op auto's tractors, vrachtwagens, brandweerauto's, politieauto's, helicopters, vliegtuigen, bussen. oh ja de oudste is ook helemaal weg van de dominee en alles wat met de kerk te maken heeft, hij is bijna 3 en als we naar huis gaan is hij altijd net een sirene, gillen maar. hopelijk is dat over 15 jaar nog steeds zo al mag dat gillen dan wel over zijn :wink: .

En ik heb nichtjes die alles mooi vinden wat rose is, dus dat is ook wel weer redelijk rolbevestigend.

Exact. Mijn nichtje en neefje zijn helemaal niet zo rolbevestigend opgevoed maar het lijkt er gewoon in te zitten. Mijn nichtje (4) is ook erg blij met haar roze glitter prinsessenkamer :)

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 01 dec 2008 21:34

Hippieblijhoofd schreef:
jamillah schreef:Grappig dat de enige twee thema's die ik in mijn hoofd had ook hier precies genoemd worden..

Het zal daar uiteindelijk wel op uitdraaien denk ik. Naja, in de kerstvakantie gaan we pas beginnen dus ik heb nog eventjes.

Ridders & kastelen, of vervoer ofzo. Mijn neefje (ook 3) krijgt binnenkort ook een nieuwe kamer en heeft nu vliegtuigenbehang, wit met subtiel bruinige kleine vliegtuigen.

ik zit me ook al hard af te vragen wat dit nog met 'zwanger' te maken heeft en wat ik hier doe :P

ja wat doe jij hier [-X , alhoewel ik ook al lang niet meer zwanger ben :mrgreen:

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 01 dec 2008 21:37

Hippieblijhoofd schreef:
rosekapje schreef:Het kan trouwens wel rolbevestigend zijn, maar kinderen zijn ook erg rolbevestigend. Mijn jongens zijn gek op auto's tractors, vrachtwagens, brandweerauto's, politieauto's, helicopters, vliegtuigen, bussen. oh ja de oudste is ook helemaal weg van de dominee en alles wat met de kerk te maken heeft, hij is bijna 3 en als we naar huis gaan is hij altijd net een sirene, gillen maar. hopelijk is dat over 15 jaar nog steeds zo al mag dat gillen dan wel over zijn :wink: .

Exact. Mijn nichtje en neefje zijn helemaal niet zo rolbevestigend opgevoed maar het lijkt er gewoon in te zitten. Mijn nichtje (4) is ook erg blij met haar roze glitter prinsessenkamer :)

tja je krijgt het er niet uit ook, maar troost je als ze plus/minus 8 worden gaat het over, ik 2 meiden 2 jongens en ik werk er niet aan mee maar de rolbevestiging slaat hier ook hard toe :D

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 01 dec 2008 21:47

gempa schreef:
Hippieblijhoofd schreef:
jamillah schreef:Grappig dat de enige twee thema's die ik in mijn hoofd had ook hier precies genoemd worden..

Het zal daar uiteindelijk wel op uitdraaien denk ik. Naja, in de kerstvakantie gaan we pas beginnen dus ik heb nog eventjes.

Ridders & kastelen, of vervoer ofzo. Mijn neefje (ook 3) krijgt binnenkort ook een nieuwe kamer en heeft nu vliegtuigenbehang, wit met subtiel bruinige kleine vliegtuigen.

ik zit me ook al hard af te vragen wat dit nog met 'zwanger' te maken heeft en wat ik hier doe :P

ja wat doe jij hier [-X , alhoewel ik ook al lang niet meer zwanger ben :mrgreen:

ik denk dat zwangere familie ook telt 8)

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 01 dec 2008 21:49

Hippieblijhoofd schreef:
gempa schreef:
Hippieblijhoofd schreef:

ik denk dat zwangere familie ook telt 8)

en hoe!, nou vooruit dan :wink:

Maaike

Berichtdoor Maaike » 01 dec 2008 22:28

Doe er maar 2 8)

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 02 dec 2008 11:24

Op Thomas´ nieuwe kamer zit al zebrabehang van Eijffinger, kamer is alleen rommel/ logeerkamer geweest, dus dat behang willen we graag laten zitten. Wij komen dus eigenlijk automatisch uit op een junglekamer.
Maar met een junglethema kun je evengoed nog veel kanten op. En zowieso ben ik niet zo van de kant-en-klare kamertjes, dus met je eigen fantasie is elk kamertje uniek.
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

Heidebloem
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Heidebloem » 02 dec 2008 12:22

Heb PIP behang gezien. Gaaf!! Zou ik ook nog wel op mijn kamer willen :oops:

Zoontje van mijn vriendin heeft groen en creme op zijn kamer. Ik heb een bijpassend (foto) bord gemaakt:
Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 02 dec 2008 12:41

Jij bent ook creatief zeg heidebloem leuk hoor.

Precies Bloempie, zelf ook creatief zijn, dan word het vanzelf uniek.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 02 dec 2008 13:39

ik ben hier niet zo van thema kamertjes. Maar meer van een neutrale kamer.. zoals ik nu heb, bruin met wit, en dan aankleden met roze.... voor een jongetje had dat blauw geworden...

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 02 dec 2008 14:28

bij mij is op de ene jongenskamer met bootjes enzo

de andere jongenskamer grote sterren bovenaan en een vliegtuigrand eronder.

Caroline d'r kamer is met dat konijn, hoe heet ie? Peter Rabbit ofzo, En wel met roze en creme banen erbij en blauw ruitje erboven.
ja, dat is mijn mening dan he.....

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 02 dec 2008 14:37

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
ja, dat is mijn mening dan he.....