Moderator: Moderafo's
rosekapje schreef:Het kan trouwens wel rolbevestigend zijn, maar kinderen zijn ook erg rolbevestigend. Mijn jongens zijn gek op auto's tractors, vrachtwagens, brandweerauto's, politieauto's, helicopters, vliegtuigen, bussen. oh ja de oudste is ook helemaal weg van de dominee en alles wat met de kerk te maken heeft, hij is bijna 3 en als we naar huis gaan is hij altijd net een sirene, gillen maar. hopelijk is dat over 15 jaar nog steeds zo al mag dat gillen dan wel over zijn.
En ik heb nichtjes die alles mooi vinden wat rose is, dus dat is ook wel weer redelijk rolbevestigend.
Hippieblijhoofd schreef:jamillah schreef:Grappig dat de enige twee thema's die ik in mijn hoofd had ook hier precies genoemd worden..
Het zal daar uiteindelijk wel op uitdraaien denk ik. Naja, in de kerstvakantie gaan we pas beginnen dus ik heb nog eventjes.
Ridders & kastelen, of vervoer ofzo. Mijn neefje (ook 3) krijgt binnenkort ook een nieuwe kamer en heeft nu vliegtuigenbehang, wit met subtiel bruinige kleine vliegtuigen.
ik zit me ook al hard af te vragen wat dit nog met 'zwanger' te maken heeft en wat ik hier doe
Hippieblijhoofd schreef:rosekapje schreef:Het kan trouwens wel rolbevestigend zijn, maar kinderen zijn ook erg rolbevestigend. Mijn jongens zijn gek op auto's tractors, vrachtwagens, brandweerauto's, politieauto's, helicopters, vliegtuigen, bussen. oh ja de oudste is ook helemaal weg van de dominee en alles wat met de kerk te maken heeft, hij is bijna 3 en als we naar huis gaan is hij altijd net een sirene, gillen maar. hopelijk is dat over 15 jaar nog steeds zo al mag dat gillen dan wel over zijn.
En ik heb nichtjes die alles mooi vinden wat rose is, dus dat is ook wel weer redelijk rolbevestigend.
Exact. Mijn nichtje en neefje zijn helemaal niet zo rolbevestigend opgevoed maar het lijkt er gewoon in te zitten. Mijn nichtje (4) is ook erg blij met haar roze glitter prinsessenkamer
gempa schreef:Hippieblijhoofd schreef:jamillah schreef:Grappig dat de enige twee thema's die ik in mijn hoofd had ook hier precies genoemd worden..
Het zal daar uiteindelijk wel op uitdraaien denk ik. Naja, in de kerstvakantie gaan we pas beginnen dus ik heb nog eventjes.
Ridders & kastelen, of vervoer ofzo. Mijn neefje (ook 3) krijgt binnenkort ook een nieuwe kamer en heeft nu vliegtuigenbehang, wit met subtiel bruinige kleine vliegtuigen.
ik zit me ook al hard af te vragen wat dit nog met 'zwanger' te maken heeft en wat ik hier doe
ja wat doe jij hier, alhoewel ik ook al lang niet meer zwanger ben
Hippieblijhoofd schreef:gempa schreef:Hippieblijhoofd schreef:jamillah schreef:Grappig dat de enige twee thema's die ik in mijn hoofd had ook hier precies genoemd worden..
ja wat doe jij hier, alhoewel ik ook al lang niet meer zwanger ben
ik denk dat zwangere familie ook telt
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten