Hm, 'k heb heel vreemd gedroomd..
Ik ging op zoek naar een meester van de basisschool die de zus van mn vriendin destijds had misbruikt. Na verloop van tijd had ik em gevonden, maar op dat moment wilde hij mijn neefje van 3 omtvoeren, waarmee ik in een winkel was om foto's af te laten drukken. Ik bedacht me dat ik de foto's maar beter niet naar m'n eigen adres kon laten sturen, omdat die meester dan wist waar ik woonde. Dus ging ik koortsachtig nadenken naar welk adres ik het dan wel kon laten sturen.. Uiteindelijk maar gewoon niet af laten drukken en samen met m'n neefje gevlucht. Op dat moment viel die meester me aan met een mes, maar op een of andere manier wist ik toch te ontsnappen. Ik kwam in een of ander restaurantje met een vriend van me.. die ging heeeel lang nadenken over wat wij toch eens zouden kunnen gaan drinken. Maar hoppa, daar kwam die meester weer aan, dus ik moest wegwezen. Daarna was ik ineens in een hele grote ruimte met een huisgenoot van een vriend van me. Ik moest een duikerspak aantrekken.. toen ik bij 't water aankwam stond die meester weer voor me met zn mes.
Toen werd ik gelukkig wakker

Vreemdvreemdvreemd.
Wacht niet, tot de dag voorbij is...
N'attends pas que le jour se lève...
=)