MissF schreef:Voelt het nu ook anders, als je verloofd bent?
Wij zijn nooit verloofd, vonden het een beetje onzin. We zijn na 2 jaar verkering al getrouwd. Waren na 1 jaar verkering al bezig met organiseren, dus voegde zo weinig toe voor ons.
Nu heb ik persoonlijk ook weinig met verlovingsfeestjes, behalve bij een vriendin die al 6 jaar verkering hadden, dan snap ik het wel weer.
Maar het kan best zijn, dat het een bepaald 'extra' gevoel geeft?
Ik vind het wel leuk. Het voel opzich wel een beetje anders. Voor ons betekend het nu dat we gewoon lekker een bruiloft mogen gaan organiseren. Iedereen zag het wel aankomen, maar nu kan het definitief. Het is ook wel wennen, want sommige mensen reageren wel apart (je bent 19 en je bent al verloofd). Ook vonden we het gewoon een leuke nieuwe stap in onze relatie die met andere gevierd kon worden. Niet dat onze relatie veranderd is, maar we wilden aan iedereen laten zien dat onze relatie niet zo maar was, maar een blijvertje.
@ dippie: ik wilde ook 'wat de toekomst brenge moge' erop zetten, maar dat vond mijn vriend weer niets. Het is geven en nemen inderdaad.
Zelf vind ik ook 'Had ik de liefde niet' super mooi. Ik denk dat je die van Remco Hakkert bedoeld. Als iemand de tekst wil hebben, moet je maar een pb sturen.