Moderator: Moderafo's
*|Scatie schreef:Het gebeurt regelmatig hoor. 'k Hoorde pas van een gezin die hadden kennissen die zwanger waren en dat kindje zou ernstig gehandicapt zijn. Ze hebben het laten weghalen en toen bleek het alleen om iets met de urinewegen te zijn.
lammetje schreef:*|Scatie schreef:Het gebeurt regelmatig hoor. 'k Hoorde pas van een gezin die hadden kennissen die zwanger waren en dat kindje zou ernstig gehandicapt zijn. Ze hebben het laten weghalen en toen bleek het alleen om iets met de urinewegen te zijn.
volgens mij heb je dan echt spijt dat je het weg hebt laten halen![]()
bloempie: ik zou het nu echt niet weten, daar heb ik eerlijk gezegd nog nooit echt over na gedacht. Zal niet meteen zeggen nee, maar zal wel heel goed nadenken want je weet nooit helemaal zeker of de diagnose wel klopt.... ze kunnen echt nog niet alles zien.
En hoe gaat het verder met het kindje? Misschien een hele stomme en harde vraag, maar houden ze het kindje ?esli schreef:Mijn tante is zwanger van een kindje met down syndroom en zeer ernstige hartafwijkingen. Het is een nakomertje en ze hebben al een dochter met down syndroom. Zo heftig! Maar hierdoor zie ik wel hoe belangrijk het kan zijn om het voor de geboorte te weten. Ze kunnen zich hier nu helemaal, samen met de andere kids en medici, op voorbereiden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten