Te verwerken gebeurtenissen

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 17 nov 2008 20:36

Dank jullie wel allemaal :)
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 17 nov 2008 21:05

Heel goed kwebbel, ik hoop dat je een fijne psycholoog of zoiets gaat krijgen.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 17 nov 2008 21:10

Zover is het nog niet :) m'n man is daarin wat nuchterder en zegt dat het gewoon druk is op m'n werk. Dat is ook echt wel zo, maar dat komt er ook nog eens bij.
Ik ben benieuwd wat mijn huisarts zegt, misschien valt het wel mee... Maar ik moet het wel uitsluiten anders blijf ik er mee zitten.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 18 nov 2008 15:11

Knap dat je de stap hebt gezet kwebbel! Weet zelf hoe moeilijk het kan wezen.

Misschien doet de drukte op je werk nu net de emmer doen overlopen, of hoe je dat ook zegt :roll:. Wens je veel sterkte toe! Hoe moeilijk het soms ook zal wezen, het word als goed is alleen maar beterder!
Wat de toekomst brengen moge........

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 18 nov 2008 15:13

Mooi zo Kwebbel, goed dat je ermee aan de slag gaat. Veel sterkte in ieder geval!

ChupaChups
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor ChupaChups » 18 nov 2008 15:38

Goed dat je de stap gezet hebt Kwebbel. Vooral als je er al een tijd mee loopt, zoals uit je verhaal duidelijk wordt.
Inderdaad, misschien valt het mee, maar het is toch altijd prettig met iemand eens goed te praten over alles wat je niet lekker zit. Vooral omdat dat een onafhankelijk iemand is, die objectief naar je situatie kan kijken.

Nou, veel succes!

Race406
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Race406 » 18 nov 2008 16:04

He Kwebbel,

Heel veel sterkte in deze tijd! En onthou maar wat onze God in Psalm 32:8 zegt: Ik zal u onderwijzen, en u leren van de weg, die gij gaan zult; Ik zal raad geven, Mijn oog zal op u zijn!
Hij ziet je, ook als jij Hem niet ziet. Hij belooft dat Hij er ook voor jou zal zijn! Hou Hem maar aan Zijn woord, Hij maakt het waar!

En bij deze: een niet te versmaden RW 8>)
:wink:
Ik zie een poort wijd open staan... Die open poort leidt tot Gods Troon. GAAT DOOR! Laat NIETS (maar dan ook werkelijk niets of niemand!) u hinderen!

smArtjan
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor smArtjan » 18 nov 2008 18:53

Knap van je dat je er nu toch mee aan de slag gaat! Het wegduwen van gevoelige dingen uit het verleden werkt uiteindelijk alleen maar averechts. Het is net als een elastiek, hoe verder je het uiteinde van je afhoudt, des te harder komt het aan als je de spanning van die elastiek niet meer aan kan.
In ieder geval heel veel sterkte met de verwerking van alles!

Enne, dat je eigenwijs bent met dat soort dingen...... Je bent niet de enige hoor! :wink:
"UBI IUDICIA DEFICIUNT INCIPIT BELLUM"
Afbeelding

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 20 nov 2008 10:46

Bedankt allemaal voor de lieve reacties :)
Ik ben inmiddels naar de huisarts geweest, ik heb alles duidelijk en overzichtelijk uitgelegd en heeft mij doorgestuurd naar maatschappelijk werk in het dorp bij mij, dus ik zou het zo kunnen fietsen! Hij wilde perse dat ik dicht in de buurt ging.

Dit is wel wat ik gehoopt had! En niet goedkoop een rustgever geven. Daarmee los je de klachten niet op!

Ik had voor 10.00 moeten bellen voor een telefonische aanmelding en ik dacht: laat ik m'n schoonouders bellen. Nu is het over 10.00 uur en moet ik tot morgen wachten.... Na een telefonische aanmelding word ik op een wachtlijst geplaatst en krijg ik bevestiging wanneer ik terecht kan.

Eventjes afwachten dus!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 20 nov 2008 14:13

Fijn dat de huisarts je serieus nam! Hopelijk zal dit je meer rust gaan geven!

Sterkte verder!

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 21 nov 2008 12:29

Zal ik een blog bij gaan houden ? :wink:
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 21 nov 2008 20:12

You go girl!

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 22 nov 2008 21:38

Sterkte Kwebbel en fijn dat de huisartst je serieus neemt. Hopelijk komt de hulp snel op gang en heb je er snel baat bij. Gods Zegen hierin toegewenst.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Riska

Berichtdoor Riska » 22 nov 2008 22:38

Kwebbel schreef:Ik had voor 10.00 moeten bellen voor een telefonische aanmelding en ik dacht: laat ik m'n schoonouders bellen. Nu is het over 10.00 uur en moet ik tot morgen wachten....

Moest ik even om grinniken. Vluchtgedrag meisje... ;-)
Het is de tweede stap, die je bewust zelf moet nemen. En ik vrees dan ook voor jou dat mw het niet pikt als jij je schoonouders laat bellen. Bij de meeste hulpverleners is het de regel dat iemand zelf belt. Dan weten ze ook enigszins dat iemand echt niet gestuurd is, maar het zelf wil en 'dus' gemotiveerd is.

Of je een blog bij moet gaan houden? Ik zou er over nadenken. Want alles is terug te vinden op het internet en misschien dat je dat helemaal niet wil en het een blokkade kan betekenen.

Ik hoop dat je gauw gaat bellen en dus doorzet. Iets wat niet verwerkt is, is als een ondergrondse veenbrand. Het smeult, zonder dat je het in de gaten hebt. En dan komt de dag - een die jou helemaal niet uitkomt - dat het als een laaiende brand naar buiten komt. Zo noem ik het vaak als een vorm van vergelijking. Want het is er wel en gaat er niet zomaar weg.

Er is al gezegd dat er soms meer loskomt dan je zelf in de gaten hebt.
Een therapeut vergeleek dat eens met het verbouwen van een huis. Je denkt dat er voor een dakkapel alleen een gat in het dak moet komen. Dan kom je tot de ontdekking dat het hout verrot is. Haal je weg om te vernieuwen en je merkt dat de elektrische bedrading gevaarlijk is. Het is altijd meer dan je denkt. Zo is het ook vaak in het leven van mensen. Achter het een komt het ander vandaan.

Ik hoop dat je maandag gelijk zelf! belt...

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 22 nov 2008 23:39

Riska schreef:Ik hoop dat je maandag gelijk zelf! belt...

Wil me er niet mee bemoeien, maar denk dat je het verkeerd hebt gelezen Riska. Ze heeft haar schoonouders gebeld, en daarna was het telaat om nog daarheen te bellen :P.

Maar waarschijnlijk heeft ze inmiddels al gebeld.

Misschien beetje rare en brutale vraag, magoed vroeg me af waarom je eigenlijks een blog bij wilt gaan houden :oops:?

Nogmaals sterkte Kwebbel!

Terug naar “Archief”