Moderators: johannes1, Moderafo's
Misschien ISO te hoog staan?Maar ik raad aan om in Av te fotograferen.Gerdien B. schreef:Als ik foto's maak met auto, worden de foto's super.
Nu wilde ik is verder en vanuit P fotograveren. Deze foto's zijn echt niet mooi, omdat je de pixels goed ziet zodra je ze op je computerscherm bekijkt. De instellingen van beeldkwaliteit staat hoog, net als op auto. Ik kan het maar niet vinden waar het aan ligt. Kan iemand mij hier verder mee helpen?
CGK<3 schreef:Misschien ISO te hoog staan?Maar ik raad aan om in Av te fotograferen.Gerdien B. schreef:Als ik foto's maak met auto, worden de foto's super.
Nu wilde ik is verder en vanuit P fotograveren. Deze foto's zijn echt niet mooi, omdat je de pixels goed ziet zodra je ze op je computerscherm bekijkt. De instellingen van beeldkwaliteit staat hoog, net als op auto. Ik kan het maar niet vinden waar het aan ligt. Kan iemand mij hier verder mee helpen?
HI1 komt me niet bekend voor. Iso waarden zijn bv 100, 200 of 400. Hoe lager de waarde hoe minder ruis.Gerdien B. schreef:CGK<3 schreef:Misschien ISO te hoog staan?Maar ik raad aan om in Av te fotograferen.Gerdien B. schreef:Als ik foto's maak met auto, worden de foto's super.
ISO staat op z'n hoogste stand (HI1). Welke stand raad jij dan aan?
CGK<3 schreef:Ja, dat is dus met ISO enzo. Op 100 heb je de minste ruis, op 3200 echt veel.Gerdien B. schreef:Het lijkt ook wel dat hoe donkerder de foto hoe meer je het ziet.
Gerdien B. schreef:Het lijkt ook wel dat hoe donkerder de foto hoe meer je het ziet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten