*Annette* schreef:Wat voor maat heeft n baby van 4 maanden? Tis wel n flinke baby.....
Onze jongste is ook zo oud, en die draag 68
Moderator: Moderafo's
TheKeimpe schreef:*Annette* schreef:Wat voor maat heeft n baby van 4 maanden? Tis wel n flinke baby.....
Onze jongste is ook zo oud, en die draag 68
 . Zal wel even met ze overleggen, en brutaal navragen welke maat de kleine heeft. Anders zit er niks anders op om wat anders te halen.
. Zal wel even met ze overleggen, en brutaal navragen welke maat de kleine heeft. Anders zit er niks anders op om wat anders te halen.
 !
!MissF schreef:Veel mensen geven hele kleine spulletjes, dan is het soms ook leuk om eens iets groters te krijgen denk ik.
 Maar ik vond het zo'n lief cadeautje dat ik maar niet gezegd heb dat korte mouwtjes in de winter niet zo heel handig zijn
  Maar ik vond het zo'n lief cadeautje dat ik maar niet gezegd heb dat korte mouwtjes in de winter niet zo heel handig zijn 

Bij hen is het ook de tweede dochter. DUs kleertjes, tja, die zullen ze al wel zat hebben.
 Bij hen is het ook de tweede dochter. DUs kleertjes, tja, die zullen ze al wel zat hebben.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 69 gasten