Kinderpraat

Moderators: Memmem, Moderafo's

coco
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor coco » 13 nov 2008 16:16

Mijn dochtertje van 4 gaat naar de kleuterschool en ziet nu niet meer dat ik 's morgens onder de douche ga. Toen ze zelf aan het douchen was dacht ze hier waarschijnlijk weer aan want ze vroeg " Mam, gaat u eigenlijk nog weleens onder de douche?"

nathalie6
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor nathalie6 » 13 nov 2008 16:21

gister was ik bij de oppaskids komt Sietske van 6 de wc uitghold de mailliot omhoog trekkend...ik zeg heb je geplasd?? kijkt ze me aan en zegt: Nee...ook gepoept!! dus ik zeg moet je niet je handjes wassen dan??? kijkt ze me even aan ruikt aan der handjes en zegt ik vind ze niet stinken dus het is heel niet nodig!!! :lol: en holt gelijk door naaar buiten....
Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Jaël
Mineur
Mineur

Berichtdoor Jaël » 13 nov 2008 20:10

Grappig Nathalie,

Mijn zusje van 6, waste juist haar handen heel goed voor ze ging helpen bakken. Zegt ze: Zo, al die bacteriën moeten er eerst af.

Pas legde ik haar op bed, begint ze het verhaal van Samuël te vertellen, dat had de juf die morgen op school gedaan. Zegt ze ik snap niet dat Hanna Samuël al wegbracht toen hij nog maar 3 of 4 was, ze had beter kunnen wachten tot hij 10 was. Want als ze zo klein zijn kunnen ze echt niet zonder moeder.

nathalie6
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor nathalie6 » 13 nov 2008 20:17

Jaël schreef:Grappig Nathalie,

Mijn zusje van 6, waste juist haar handen heel goed voor ze ging helpen bakken. Zegt ze: Zo, al die bacteriën moeten er eerst af.

Pas legde ik haar op bed, begint ze het verhaal van Samuël te vertellen, dat had de juf die morgen op school gedaan. Zegt ze ik snap niet dat Hanna Samuël al wegbracht toen hij nog maar 3 of 4 was, ze had beter kunnen wachten tot hij 10 was. Want als ze zo klein zijn kunnen ze echt niet zonder moeder.

ach das lieffff
Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

smArtjan
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor smArtjan » 13 nov 2008 23:32

coco schreef:Mijn dochtertje van 4 gaat naar de kleuterschool en ziet nu niet meer dat ik 's morgens onder de douche ga. Toen ze zelf aan het douchen was dacht ze hier waarschijnlijk weer aan want ze vroeg " Mam, gaat u eigenlijk nog weleens onder de douche?"

Zo, dat noemen we nog eens controle :wink: :mrgreen:
"UBI IUDICIA DEFICIUNT INCIPIT BELLUM"
Afbeelding

Heidebloem
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Heidebloem » 14 nov 2008 20:01

Grappig! Brengt iemand anders je kind? Of ga je in je pyjama? :mrgreen:

Mijn nichtje hoorde/zag het verhaal van Mozes die in het biezen mandje ligt. Zegt ze: baby bad!
AfbeeldingAfbeelding

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 14 nov 2008 21:37

De gezondheid van mijn vader is niet zo best. Dus hij heeft al een x in het ziekenhuis gelegen dat Annemiek een kleurplaat moest maken en nog een paar keer. Nu is hij weer ziek en woensdagmiddag is ze weer aan het kleuren gegaan, dat opa weer snel beter wordt.
Vandaag zeg ik tegen haar: opa was blij met de kleurplaat, hij vond het prachtig
Zegt ze: En wanneer wordt oma nu een keer ziek?

Kraai
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Kraai » 16 nov 2008 12:15

Me zus was bevallen van haar zoon. Zegt mijn neefje van bijna vier o nu is de baby van tante Lenneke uit haar buik gegroeid. Hoe komen ze er op he
Soms kun je nog maar één ding doen en dat is BIDDEN

kamille1984
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor kamille1984 » 17 nov 2008 12:23

wij hebben een poster hangen van schreeuw om leven
het heeft de vorm van een stopbord en er staat op stop abortus
liepen de buurtkinderen vanochtend langs, stonden ze voor ons raam naar de poster te kijken: 'hun doen vast verkeersexamen'

hoe verzinnen ze het! :mrgreen:

Zonnetje
Mineur
Mineur

Berichtdoor Zonnetje » 17 nov 2008 12:45

Mijn nichtje van 4 jaar wil nog graag een broertje of zusje, maar haar moeder is in de 40, dus die kans is klein.
Nu was ze pas met ons dochtertje van 1,5 aan het spelen. Die wilde ze wel mee naar huis nemen, want bij tante komt toch een nieuwe baby :lol:

Heidebloem
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Heidebloem » 17 nov 2008 21:05

Mijn oppaskindje (5) zingt enthousiast sinterklaasliedjes:

'Zo waaien de wimpers al heen en al weer.' :mrgreen:
AfbeeldingAfbeelding

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 17 nov 2008 21:10

net als m'n nichitje die altijd zong
God die 't gras gemaait heeft, de bloempjes en de wei!

Heidebloem
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Heidebloem » 17 nov 2008 21:12

Ander oppaskindje (4) is in Duitsland op vakantie geweest. Vraag ik: ' en, ken je al wat Duitse woordjes?' Zegt hij: ' ja, makkie: wan, toe, trie'
AfbeeldingAfbeelding

smArtjan
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor smArtjan » 17 nov 2008 23:28

Heidebloem schreef:Ander oppaskindje (4) is in Duitsland op vakantie geweest. Vraag ik: ' en, ken je al wat Duitse woordjes?' Zegt hij: ' ja, makkie: wan, toe, trie'

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Sjonges, zouden de Duitsers dan ook eindelijk een woordje buiten de deur spreken? 8)

Afbeelding

smArtjan
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor smArtjan » 17 nov 2008 23:38

Mijn oudste zus heeft sinds een paar maanden ook een dochtertje. Om dat te vieren werd de kamer op-/afgetuigd en kwam er een roze slinger voor het raam te hangen met daarop de naam van mn nichtje; Anne-Sophie.

Toen mn pa buiten liep zag hij een paar buurtkinderen (van 3 t/m 7 jaar) aandachtig naar het raam kijken en hoorde hij de oudste hardop voorlezen; Anne-Soppie..... Daarna bleef het even stil en vervolgens barstte het gelach in de kinderschare los; hahaha, dat meisje heet Anne-Soppie!!!

:mrgreen: Sindsdien heeft Anne-Sophie bij ons de bijnaam Anne-Soppie, en dat is eigenlijk helemaal in lijn met haar moeder want die heeft behoorlijk wat opruim- en schoonmaak-genen 8) (Mn zus heet Lineke, maar daar maakten we altijd Cleaneke van :P )

Afbeelding

Terug naar “Relaties”