waar ligt nou precies de grens

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Kaw
Majoor
Majoor

Berichtdoor Kaw » 22 jan 2004 14:06

Ik zou wel willen dat we op 1 kamer mochten liggen. Lekker kletsen enzo... Maar het mag niet. Ik vind het ook niet zo vreemd hoor! De verleiding om snachts wel lekker bij elkaar in te kruipen wordt dan wel erg groot.
Vertrouwen is iets anders dan de werkelijkheid, helaas.

joris

Berichtdoor joris » 22 jan 2004 14:08

Kaw schreef:Ik zou wel willen dat we op 1 kamer mochten liggen. Lekker kletsen enzo... Maar het mag niet. Ik vind het ook niet zo vreemd hoor! De verleiding om snachts wel lekker bij elkaar in te kruipen wordt dan wel erg groot.
Vertrouwen is iets anders dan de werkelijkheid, helaas.
ik heb diepe bewondering voor mijn zus en zwager. Die wilden niet bij elkaar slapen, die wilden niet samen naar het strand. En ik kan me dat erg goed voorstellen. Ik zou dat ook zeker nodig hebben als zelfbescherming, dat heb ik in de korte tijd verkering al wel gemerkt.

Kaw
Majoor
Majoor

Berichtdoor Kaw » 22 jan 2004 14:11

Naar het strand lukt ons prima, maar wij gaan bijvoorbeeld niet naar een zwembad, want dan gaan we niet zwemmen maar knuffelen in het bubbelbad ofzo.
We zijn samen naar Oekraïne geweest en hebben in de trein de mogelijkheid gehad om bij elkaar te slapen. De russische vrouw onder ons zou ons echt niet storen, maar we hebben het niet gedaan. 1 van de weinige overwinningen.

joepie

Berichtdoor joepie » 22 jan 2004 15:51

Daaruit blijkt dat wat ik zeg zo gek nog niet is.
De intentie om het niet te doen is er wel, maar de verleiding kan dan weleens te groot worden.
Al vind ik het wel goed dat jullie het niet gedaan hebben Kaw.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 22 jan 2004 15:55

joepie schreef:Daaruit blijkt dat wat ik zeg zo gek nog niet is.
De intentie om het niet te doen is er wel, maar de verleiding kan dan weleens te groot worden.

maar wat ik dus al eerder zei, je gaat toch niet even voor een weekend bij een ander in huis zitten, omdat je anders samen bent!?

Kaw
Majoor
Majoor

Berichtdoor Kaw » 22 jan 2004 15:56

Voor de duidelijkheid: In Oekraïne zelf sliepen we apart bij verschillende mensen.

joepie

Berichtdoor joepie » 22 jan 2004 15:59

trijntjejohanna schreef:
joepie schreef:Daaruit blijkt dat wat ik zeg zo gek nog niet is.

maar wat ik dus al eerder zei, je gaat toch niet even voor een weekend bij een ander in huis zitten, omdat je anders samen bent!?

Als je ons kind was dus wel, of gewoon dan maar elk weekend bij ons.
En ik moet zeggen dat onze kinderen daar zelf ook voor zouden kiezen, nadat ik hun erover gevraagd heb!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 22 jan 2004 16:01

Als je ons kind was dus wel, of gewoon dan maar elk weekend bij ons.
En ik moet zeggen dat onze kinderen daar zelf ook voor zouden kiezen, nadat ik hun erover gevraagd heb!

dat is ook geen optie... geen ruimte ervoor eerlijk gezegd.... enne ik vind het zelf ewl prima zo, we leren mekaar zo goed kennen!!!

Sabra
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Sabra » 22 jan 2004 17:31

Zo heeft ieder zijn manier dus, en zijn standpunten hierover. Je kunt over dit moeilijk zeggen wat het beste is. Zo maakt iedereen zijn eigen afwegingen om bepaalde dingen te doen of niet te doen.

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 22 jan 2004 19:13

joepie schreef:Bij ons blijft de jongeman ook gewoon slapen, wel in zijn eigen bed.
En ja het moet hun eigen keuze zijn, dat is zo. Maar dan nog kun je ze op bepaalde punten helpen.
En als ze hier in huis samen op de kamer zijn dan kunnen ze van alles doen. Maar toch vinden ze het fijn als wij er zijn. Als extra rem zeg maar.

Ja, zo doe ik het ook, in een eigen apart bed............

Anne Fleur
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Anne Fleur » 22 jan 2004 21:02

Sabra schreef:Zo heeft ieder zijn manier dus, en zijn standpunten hierover. Je kunt over dit moeilijk zeggen wat het beste is. Zo maakt iedereen zijn eigen afwegingen om bepaalde dingen te doen of niet te doen.

inderdaad ja! daar wordt je het never over eens!
doe maar normaal, dan doe je gek genoeg!

joepie

Berichtdoor joepie » 23 jan 2004 09:16

Het is inderdaad een kwestie van inzicht en van misschien wel een slechte ervaring op dat gebied.
Bij ons heeft een dochter ooit een " vriend" gehad en toen hadden ze wel die vrijheid om op één kamer te slapen en vond hij het wel logisch om haar dan maar te misbruiken. Dus wij zijn wat dat betrefd wel voorzichtiger geworden. Als bescherming naar hun toe. Dat vinden ze fijn.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 23 jan 2004 09:18

joepie schreef:Het is inderdaad een kwestie van inzicht en van misschien wel een slechte ervaring op dat gebied.
Bij ons heeft een dochter ooit een " vriend" gehad en toen hadden ze wel die vrijheid om op één kamer te slapen en vond hij het wel logisch om haar dan maar te misbruiken. Dus wij zijn wat dat betrefd wel voorzichtiger geworden. Als bescherming naar hun toe. Dat vinden ze fijn.

kijk, dat snap ik dan ook wel weer!! ik vind het ook niet verkeerd om ze te beschermen hoor, het is juist ook wel goed!! maar ik denk niet dat het verkeerd is om alleen te zijn... je moet dan wel weten of je denkt dat aan te kunnen, en als dat niet gaat, dan moet je een andere oplossing bedenken..... maar dat is bij ons niet aan de orde
maar eh, slapen doen wij niet op één kamer hoor!!

joepie

Berichtdoor joepie » 23 jan 2004 09:20

Maar je weet toch wel dat het niet verkeerd gaat als je slaapt maar juist als je wakker bent? :D

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 23 jan 2004 09:24

joepie schreef:Maar je weet toch wel dat het niet verkeerd gaat als je slaapt maar juist als je wakker bent? :D

nee maar ik denk dat het verleidelijker is als je samen in bed ligt....

Terug naar “Archief”