Werken in de zorg... (2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 11 nov 2008 20:48

Ik slik btw Vitamine B complex, daar voel ik mij fitter door.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 16 nov 2008 23:11

Ben wel benieuwd wat jullie allemaal voor schoenen dragen in de zorg.
Heb zelf ecco's, maar draag ook graag m'n crocs
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 17 nov 2008 08:56

Vandaag nette laarsen 8)
Werk vandaag namelijk op kantoor. Anders altijd wel iets van sportievere schoenen. Eigenlijk moet ik hoog nodig nieuwe halen.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 17 nov 2008 09:03

Ik draag eigenlijk altijd crocs (roze of rode) en ik heb er ook slippers van groen met roze (voor de zomer)

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 17 nov 2008 09:38

ik heb de hele zomer op teenslippers gelopen van Scapino, die van 7,95...waren echt hele stevige, liepen heerlijk. Dus aan 't eind van de zomer in de uitverkoop crocs, teenslippers gehaald, knalroze met wit, en daar loop ik nu nog steeds op :) Heeeerlijk!

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 17 nov 2008 10:10

Gewone schoenen of laarzen, maar altijd zonder hak. Met hak kan ik niet hard rennen en dat moet soms 8)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 17 nov 2008 11:05

ik heb meestal de dr. martens aan. Zitten heerlijk en kunnen goed tegen een stootje.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 17 nov 2008 11:15

Gewoon welke schoenen bij mijn kleren staan die dag. Maar inderdaad altijd zonder hak. Anders is het lastig rennen en ingrijpen als het nodig is.
Maargoed, ik hoef ook niet de hele dag te lopen, zoals in een verzorgingshuis, en ik krijg ook geen natte voeten van een douche ofzo. Of een enkele keer, maar dan doe ik van tevoren al van die blauwe dingen over mijn schoenen heen.
IN het verzorgingshuis droeg ik meestal sneakers.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Rienuku

Berichtdoor Rienuku » 17 nov 2008 12:59

Ehm... hiero meestal mn laarzen

Maar van de zomer in Nederland teenslippers/ schoenen volgens mij... lag er net aan hoe mn bui was :)

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 17 nov 2008 13:31

heeeeerlijk die crocs maar kon er niet meer op lopen vanwege m'n steunzolen. Erg jammer want ik vond ze heerlijk lopen!
Ik draag hier sportschoenen! Vind ik erg lekker lopen. Ik heb ze van een orthopeed (m'n zwager maakt steunzolen en aangepaste schoenen) en dat helpt tegen m'n vermoeide voeten. Gewoon voldoende steun :D

Voor zondags en aangelegenheden heb ik 2 paar (straks 3) nette schoenen :D
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 17 nov 2008 15:20

Ik kreeg net een brief van de stichting waar ik werk mijn jaarcontract loopt 1 januari 2009 af maar hij wordt omgezet tot een vast contract :lol: :D

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 17 nov 2008 15:23

Gefeliciteerd Liefie!
Wij hebben daar dan eerst een gesprek over. Ik had dat gesprek toen ik net 5 of 6 weken zwanger was. Ik heb dat toen maar eerlijk verteld. Maar dat maakte gelukkig niet uit (dat zou ook niet mogen, maargoed, als ze willen kunnen ze alles voor elkaar krijgen in hun straatje natuurlijk).
In zo'n gesprek geven zij aan wat ze goed vinden gaan en eventueel wat iets minder, wat je meer mag laten zien. En dan mag de werknemer ook vertellen wat hij/zij ervan vindt.
Maar dat hebben jullie dus niet?
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 17 nov 2008 15:31

MissF schreef:Gefeliciteerd Liefie!
Wij hebben daar dan eerst een gesprek over. Ik had dat gesprek toen ik net 5 of 6 weken zwanger was. Ik heb dat toen maar eerlijk verteld. Maar dat maakte gelukkig niet uit (dat zou ook niet mogen, maargoed, als ze willen kunnen ze alles voor elkaar krijgen in hun straatje natuurlijk).
In zo'n gesprek geven zij aan wat ze goed vinden gaan en eventueel wat iets minder, wat je meer mag laten zien. En dan mag de werknemer ook vertellen wat hij/zij ervan vindt.
Maar dat hebben jullie dus niet?

Als je geen vastcontract hebt kunnen ze alle redenen aandragen om je eruit te zetten hoor :wink:
Is bij een vriendin van mijn ook gebeurd haar contract liep af en ze was 5 maanden zwanger alleen ze zat in de ziektenwet (vanwege haar zwangerschap) maar het leuke ervan was dat ze haar uitmoesten betalen tot 10 weken na de bevalling :D
Nee hoor wij hebben geen gesprekje van te voren (heb ik bij mijn vorige baas ook niet gehad toen ik mijn vastcontract kreeg) maar ze weten hoe je functioneert en of je het naar je zin hebt enz.
En anders kun je dat natuurlijk altijd bespreken.

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 17 nov 2008 16:32

liefie schreef:Ik draag eigenlijk altijd crocs (roze of rode) en ik heb er ook slippers van groen met roze (voor de zomer)

Bij ons op de IC zijn ze al verboden ivm straling...
Hoogstwaarschijnlijk komt er een algeheel verbod binnen het ziekenhuis...

Rienuku

Berichtdoor Rienuku » 17 nov 2008 17:46

Straling???

Terug naar “Archief”