Heb je er goede ervaringen mee?
Ik niet echt, nog nooit iets verkocht..hoor andere mensen er altijd over maar hier geen succes.
Als iemand tips heeft, graag

Heb ook nog een heleboel te koop namelijk.
Moderator: Moderafo's
ChupaChups schreef:MissF: ga je het op marktplaats zetten dan?
Heb je er goede ervaringen mee?
Ik niet echt, nog nooit iets verkocht..hoor andere mensen er altijd over maar hier geen succes.
Als iemand tips heeft, graag![]()
Heb ook nog een heleboel te koop namelijk.
Zaterdag gaan we zelf ook bij Ikea kijken of we daar een leuke bank zien, inderdaad. We hebben wel al een leuke gezien bij Woonboulevard Poortvliet, maar die zijn behoorlijk prijzig... Nou ja, we gaan gewoon op ons gemakje op zoek, tijd zat.*Annet* schreef:LeChat, wij hebben een stoffen bank van Ikea, met uitwasbare hoezen, ben er erg tevreden over. Ook niet zo erg duur. Die bank word ook vaak op mp te koop aangeboden. Als je dan de hoezen kunt wassen maakt het maybe niet zoveel uit.
Al doende leert men.Enne, die tuin, nou ja, eigenlijk wou ik hem min of meer zo laten. Het rechtse deel (wat je niet ziet op de foto) is speeltuin en rechts is beetje bloemen enzo maar nu is alles uitgebloeid. Mijn man is nog niet zo volleerd tuinman dus hij had meteen maar een boel herfstbloeiers gekortwiekt toen hij de zomerzooi aan het opruimen was![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten