kleding enzo (2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Dine
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Dine » 13 nov 2008 19:46

Mwhah, maatje 34 is ook niet altijd alles..vaak krijgen winkels daar maar 1 kledingstuk van binnen :?
En maatje 36 pas ik echt niet..dat zakt gewoon van mn kont af 8)
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 13 nov 2008 19:48

Zijn er in NL nog een beetje fatsoenlijke broeken te koop? Want dan moet ik misschien toch maar iets gaan regelen, ik heb hier stad en land afgezocht, maar kan echt geen goede broeken vinden. Het zijn allemaal van die superlage modellen, als je dan bukt zakt-ie zowat van je kont af of je ziet minstens de helft van je onderbroek (en zelf bij een kleine slip, echt niet alleen bij model tent) :(

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 13 nov 2008 20:23

wees gelukkig Saskia, er zijn ook "hoge" kont broeken hierzo :mrgreen: ik heb alleen niet veel verstand van de winkels waar ze te koop zijn.... dus misschien kan iemand mij aanvullen ?
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 13 nov 2008 20:48

Bij scapino slaag ik nooit voor schoenen/laarzen. Heb pas nog een paar laarzen bij de bristol met een veter van achter. Heerlijk om aan te rijgen. Ze waren van 60 voor 20! dus lekker goedkoop!

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 13 nov 2008 21:26

Bij WE hebben ze fijne spijkerbroeken voor 40 euro.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 13 nov 2008 22:34

vanavond een super cool gaaf rokje gekocht bij de Didi..... Alleen ik vindt het een ROT zaak (tenminst in a'sfoort). Ze helpen je voor geen meter en staan alleen maar met elkaar te praten en dan nog zo lekker luidruchtig. IEUWEL.. k heb het rokje betaald maar helemaal niet gereageerd op wat ze zei. Ik had er echt de pest in.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 14 nov 2008 07:20

Hmmm wil jij geholpen worden dan? Ik wil het altijd liever zelf uitzoeken...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 14 nov 2008 08:05

wil ik ook wel. Maar dit is voor de 1e trouwdag en wil wel heel graag iets leuks en nets en wil advies wat je op zo'n rokje kan doen.

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 14 nov 2008 08:49

Ìk vind het ook beter als ze je niet vragen of ze kunnen helpen.
Als ik wat wil weten, loop ik wel naar ze toe.

Gister ook bij Didi geweest, en 3 mooie rokjes gekocht. Thnx voor de tip! :D
Van de week ook mooie nieuwe laarzen gekocht, bij Timberland.
Dus voorlopig hoef ik niet meer op pad gelukkig.

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 14 nov 2008 08:52

Van mij hoeven ze ook niet per se direct op me af te stappen en met allerlei adviezen te komen, maar ik vind het ook heel storend als ze niet groeten als je binnen komt, ze zo hard met elkaar blijven praten o.i.d. Als ik dat vaker bij een winkel heb is dat voor mij echt een reden om er niet meer heen te gaan.

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 14 nov 2008 09:31

Evelien schreef:vanavond een super cool gaaf rokje gekocht bij de Didi..... Alleen ik vindt het een ROT zaak (tenminst in a'sfoort). Ze helpen je voor geen meter en staan alleen maar met elkaar te praten en dan nog zo lekker luidruchtig. IEUWEL.. k heb het rokje betaald maar helemaal niet gereageerd op wat ze zei. Ik had er echt de pest in.

Whaha. Ja, daar heb ik ook vreemde ervaringen. Maar ook wel een grappige:
Ik ging een jurkje en een broek passen. Eerst jurkje met een lange broek, daarna met een korte broek eronder.
Had eerst die korte aan gehad, daarna de lange. Komt verkoopster 1 eraan: oh, ik vind die korte een stuk mooier.
Nummer 2: oh, die lange staat je veel beter.
Toen stonden ze elkaar heel stom aan te kijken. Was leuk moment 8)
Maar uiteindelijk niets gekocht.

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 14 nov 2008 09:31

Saskia, bedoel je spijkerbroeken?

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 14 nov 2008 10:11

Ja, vooral spijkerbroeken, maar ik zag pas een bruine ribbroek met van die heerlijk wijde pijpen en daar had ik hetzelfde probleem...
Heb je een tip? :)

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 14 nov 2008 10:39

Ik vind die heupbroeken ook vreselijk irritant. De enige keer dat ik echt een winkel vol niet-heupbroeken tegenkwam was in Veenendaal, de Vrijetijdskleding winkel ofzoiets. En die broek zit toch lekker :D Was niet zo superduur.
Maar bij de Sting ofzo pas ik ze al helemaal niet meer, die pas ik toch nooit. Terwijl mijn zusje met haar minimaatje daar alles past (die winkel is zeker gericht op heel dunne meisjes zonder heupen en buik ofzo :D )
Bij Shoeby Fashion hebben ze ook wel eens broeken die hoger zitten.Want daar heb ik ook nogal eens broeken gekocht. Maar dan moet je wel goed zoeken naar het juiste model :)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 14 nov 2008 14:05

Saskia schreef:Van mij hoeven ze ook niet per se direct op me af te stappen en met allerlei adviezen te komen, maar ik vind het ook heel storend als ze niet groeten als je binnen komt, ze zo hard met elkaar blijven praten o.i.d.
Helemaal mee eens. In eerste instantie zoek ik het liever zelf uit, of samen met bijv. de vriendin die mee is, het gebeurt maar zelden dat ik verkoopsters om advies vraag. Omdat ik ook de indruk heb dat de meesten bijna altijd zeggen dat iets je leuk staat... Maar een groet moet er toch wel af kunnen. :)
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Terug naar “Archief”