Stopt Michael die verf niet in zijn mond?
  Stopt Michael die verf niet in zijn mond? 
@Funlover, wat schrikken zeg, van je schoonzus en je nichtje...
 Hebben ze er niets aan overgehouden?
  Hebben ze er niets aan overgehouden?
Gerdien, gefeliciteerd met je neefje!

Moderator: Moderafo's

Sorry van al die foto's, ja. Ik kan het gewoon niet laten
 Sorry van al die foto's, ja. Ik kan het gewoon niet laten   Hij vond het zelf wel leuk denk ik. Gewoon lekker kledderen enzo. Hij vond het alleen helemaal niets dat ik ook vieze handen had. Wilde mijn handen ook niet aanraken ofzo. Het bad erna vond het het leukste, het is zo'n waterratje. Maar goed, dit was gewoon een experiment. Ik ga volgende week weer wat anders proberen.
 Hij vond het zelf wel leuk denk ik. Gewoon lekker kledderen enzo. Hij vond het alleen helemaal niets dat ik ook vieze handen had. Wilde mijn handen ook niet aanraken ofzo. Het bad erna vond het het leukste, het is zo'n waterratje. Maar goed, dit was gewoon een experiment. Ik ga volgende week weer wat anders proberen. hier krijgt het fototoestel sommige momenten ook niet veel rust.
 hier krijgt het fototoestel sommige momenten ook niet veel rust.

LauraC schreef:*Annet* schreef:De score van vandaag: een bord kapot en de ruit uit de voordeur. Toch houden we nog steeds van de kids. Ze kunnen zich zo braaf schuldig voelen en aanbieden van hun zakgeld de ruit te betalen.
O, o , o, wat is er nu gebeurd?
 Zondagmiddag een boze buurvrouw aan de deur, de jongens hadden water van uit hun slaapkamer bij de buren naar binnen gegooid (zit halve meter tussen) en was het dekbed nat geworden
 Zondagmiddag een boze buurvrouw aan de deur, de jongens hadden water van uit hun slaapkamer bij de buren naar binnen gegooid (zit halve meter tussen) en was het dekbed nat geworden  

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten