Ik blijf dus nog even bij mijn langzame, af-en-toe-vastlopende-computertje

Moderator: Moderafo's
Heidebloem schreef:Helemaal herkenbaar!
Maar de mijne maakt nu ook zo'n herrie dat het lijkt of we met z'n allen opstijgen![]()
En de schijf is voortdurend vol, heb er maar weer eens een schijfopruiming tegenaan gegooid. Als ik nu in het huishouden ook zo opruimerig was...
Vonkie schreef:Mijn computer is oud, traag en loopt soms vast. Af en toe zit me er aan te ergeren en dan denk ik, ik koop een nieuwe! Maargoed, aan de andere kant, hij doet het nog steeds. Waarom dan een nieuwe? Ergens ligt daar wel een grens natuurlijk', je moet 'm een keer vervangen. Nu ik een baan heb (en nog thuis woon) heb ik het geld er opzich wel voor maar ik vind het gewoon een heel bedrag om zomaar uit te geven. Ik vind het eigenlijk nog niet echt nodig.
Ik blijf dus nog even bij mijn langzame, af-en-toe-vastlopende-computertje.
LeChat schreef:Haha, toen ik jaren terug m'n eerste laptop ging kopen nam ik één van m'n ouders mee, niet dat die zoveel verstand had van computers (integendeel), maar voor het 'zicht' - zo'n jong meisje kletsen ze vast eerder wat aan als ze alleen is, dacht ik
'k Heb zo'n 3 à 4 jaar zonder problemen met die laptop gewerkt, het was dus iig wel een goeie.smArtjan schreef:LeChat schreef:Haha, toen ik jaren terug m'n eerste laptop ging kopen nam ik één van m'n ouders mee, niet dat die zoveel verstand had van computers (integendeel), maar voor het 'zicht' - zo'n jong meisje kletsen ze vast eerder wat aan als ze alleen is, dacht ik
Hahaha, en werkte het?![]()
LeChat schreef:'k Heb zo'n 3 à 4 jaar zonder problemen met die laptop gewerkt, het was dus iig wel een goeie.smArtjan schreef:LeChat schreef:Haha, toen ik jaren terug m'n eerste laptop ging kopen nam ik één van m'n ouders mee, niet dat die zoveel verstand had van computers (integendeel), maar voor het 'zicht' - zo'n jong meisje kletsen ze vast eerder wat aan als ze alleen is, dacht ik
Hahaha, en werkte het?![]()
Tegenwoordig vergelijk ik vooraf op internet e.e.a. en zoek naar praktijkervaringen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten