Is helemaal gelukt en goed gekomen ook!!!

Moderator: Moderafo's
ik gebruikte meestal de zaterdag om alles ondersteboven te halen! Meestal omdat m'n man altijd moest werken op zaterdag als ik vrij was..ajl schreef:hier idem dito...moet ook nog wel wat doen. Heb daar eigenlijk alleen de woensdag voor. Het weekend zou ook wel kunnen, maar ik heb er zo'n hekel aan om op zaterdag de hele dag te soppen dat ik dat meestal niet doe
Vandaag is mn planning om de bovenverdieping uitgebreid te doen incl. de badkamer en vanavond strijken!
Acire schreef:Ik heb vandaag ook al wat gedaan: ons bed verschoond. Heerlijk gloednieuwe dekbedhoes erop. Eindelijk 1 die echt past. We hebben 2 hoezen te klein gekocht. Dom dom dom.
Daarna wilde ik de sloop van het kussen van m'n man vervangen. Sloop 1 eraf, sloop 2 eraf, he, nog een sloop. Sloop 3 eraf. Zo ging het door tot 6. Waar dat op slaat weet ik ook nietIk heb ze er allemaal afgedaan en ik gooi ze zo snel in de was voor m'n man thuis is. Ze zien er echt ranzig uit, dus kussen en hoezen gaan met z'n allen in de was. Misschien zitten die dingen er al jaren om. Lekker dan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 71 gasten