Refoweb kids deel 7

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 10 nov 2008 12:52

Leuke foto`s Laura, hij gaat met de week wijzer van hem af kijken :P

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 10 nov 2008 14:10

Haha, die laatste foto is echt geweldig! :D

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 10 nov 2008 14:19

AG: super joh van dat speentje, hopen idd dat ze het nu volhoud.

LauraC: Prachtig die foto's!! zeker die laatste, echt lachen.

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 10 nov 2008 14:24

hij is echt lief laura!!!

Goed dat ze het speentje heeft afgeleerd AG! Wij hebben het bij Sarah met 6 maanden gedaan, maar nu pakt ze die van Eva Lynn :roll: :wink: Die hem overigens niet wil.

Ik ben ook snel begonnen met afkolven, bij Sarah werkte het prima en pakte na 1 week de fles al. Maar bij Eva Lynn duurde het totdat ze 11 weken was, beetje vervelend maar het was nog niet echt nodig. Nu ik weer werk wel dus ik ben blij dat ze hem nu wel drinkt.

Laura, Sarah slaapt ook vaak niet snachts, dan ligt ze te spelen enzo. Maar ze gaat vanzelf weer in dr bed en pakt ook zelf dr dekens. Maar ze is wel wat ouder dus kan goed begrijpen dat je er even uit ben gegaan :lol:

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 10 nov 2008 16:18

Ja, het is een lekkertje he ;)
Ik dacht vanmiddag: ik ga het ijzer smeden als het heet is. Na het zwemmen was hij errug moe. Mooi moment om hem zonder bakerdoek in slaap te laten vallen. Ik bedoel: hij is doodop. Niet dus. Drie kwartier aan het spelen geweest. Toen had ik zoiets van: als dat zo door gaat is hij de hele dag verder uit zijn ritme. Toch maar ingebakerd. Sliep voordat ik de kamer uit was (en dat meen ik echt). Wat kan ik hier toch aan doen? Wat denken jullie? Gewoon lekker 'heel de middag' laten spelen totdat hij vanzelf neervalt of gewoon nog even wachten met ontwennen?

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 10 nov 2008 16:34

Ik zou eens aan beide kanten een kruik tegen hem aan leggen, voelt hij toch een beetje de warmte ;)

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 10 nov 2008 18:56

laura.. een slaapzakje dan? is toch nog lekker wat om hem heen, veilig coconnetje.. daar ligt julia ook in, omdat het hier ook koud is, heb ik zo winterding, heeerlijk warm....

k zou dr zelf nog wel in willen liggen.. zooo heerlijk lijkt mij dat

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 10 nov 2008 19:13

Ja, hij wordt dus gebakerd en daar dan weer een slaapzak overheen anders kruipt hij als een rupsje zijn hele bed door. En vanmiddag probeerde ik het dus met alleen de slaapzak. Maar goed, manlief en ik hebben besloten te wachten tot december. Man is dan de hele maand vrij en dan kunnen we er met vereende kracht tegenaan!

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 10 nov 2008 19:17

LauraC schreef:Ja, het is een lekkertje he ;)
Ik dacht vanmiddag: ik ga het ijzer smeden als het heet is. Na het zwemmen was hij errug moe. Mooi moment om hem zonder bakerdoek in slaap te laten vallen. Ik bedoel: hij is doodop. Niet dus. Drie kwartier aan het spelen geweest. Toen had ik zoiets van: als dat zo door gaat is hij de hele dag verder uit zijn ritme. Toch maar ingebakerd. Sliep voordat ik de kamer uit was (en dat meen ik echt). Wat kan ik hier toch aan doen? Wat denken jullie? Gewoon lekker 'heel de middag' laten spelen totdat hij vanzelf neervalt of gewoon nog even wachten met ontwennen?

Ik herken dit wel heel erg, Laura. Bij onze Isis was het rond die leeftijd hetzelfde verhaal. Ik wilde ook met die bakerdoek gaan afbouwen maar het werkte gewoon niet. Ze kreeg gewoon zoveel rust van die doek dat ze hem echt nodig had. En toen ben ik me echt gaan afvragen: waaróm wil ik het nu eigenlijk gaan afbouwen? Als zij er nu zoveel rustiger door wordt, waarom moet ze dan perse zonder doek gaan slapen? Dus ben ik d'r gewoon weer telkens gaan inbakeren. Ze is nu net 1 jaar geworden en sinds haar verjaardag heeft ze haar duim ontdekt. Ze zit de hele dag te duimen. Ik ben haar toen zonder bakerdoek gaan wegleggen en het hele probleem is van de baan! Ze stopt d'r duim in d'r mond, gaat lekker liggen en valt in slaap. Zo maar van de één op andere dag. Tussen de middag met d'r slaapje lukt het niet altijd, dus dan baker ik d'r nog wel eens in, maar dat vind ik niet zo heel erg.

Als ik jou was zou ik echt nog wachten met het stoppen met die doek. Puur gevoel, hoor, maar als hij er nu zo rustig van wordt, waarom zou je er dan mee stoppen?

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 10 nov 2008 19:21

laura.. julia dweilt ook het hele bed door.. ze valt vanzelf in slaap... een tijdje terug lag ze ook wel eeens bijna onder de dekens dus heb ik die er een tijdje uit gehad, toen was het ook nog wat warmer. Nu dweilt ze nog wel, maar ze is sterker, dus kruipt ze nu over de dekens heen, ipv eronder door!

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 10 nov 2008 19:35

Hoe lang duurt het dan totdat Julia in slaapt valt als ze aan het spoken is?

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 10 nov 2008 20:39

LauraC schreef:Hoe lang duurt het dan totdat Julia in slaapt valt als ze aan het spoken is?

van vijf minuten tot een uur, tot helemaal niet slapen. Maar dan ligt ze gewoon te rommelen in bed en heb ik mijn ahnden ook vrij. Ze heeft bv een stoffenboekje erin liggen, en een knuffel, bijtring enzo.

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 10 nov 2008 21:20

paprikameisje2 schreef:
LauraC schreef:Hoe lang duurt het dan totdat Julia in slaapt valt als ze aan het spoken is?

van vijf minuten tot een uur, tot helemaal niet slapen. Maar dan ligt ze gewoon te rommelen in bed en heb ik mijn ahnden ook vrij. Ze heeft bv een stoffenboekje erin liggen, en een knuffel, bijtring enzo.

Maar dan komt zo'n kind toch helemaal niet aan d'r rust? Als ik dat bij Isis zou doen zou ze dus helemaal doorslaan van moeheid. Ze heeft die slaaptijden gewoon echt nodig, juist omdat ze al zo ontzettend weinig slaapt. Of heeft Julia niet zoveel slaap nodig?

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 10 nov 2008 21:52

Leuke foto's Laura! en vooral die laatste idd. :P
Wie een brug legt naar een ander, kan altijd heen en terug.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 10 nov 2008 22:44

wat een leuke fotos laura!!!

Terug naar “Archief”