kwebbel schreef:ik las ergens in Zwanger deel 4: sterretje + baby. Is het nu wel eindelijk gebeurd??
ja, zie mijn posting in zwanger.
sterretje is gisteren bevallen! Verder zeg ik niks.
Moderator: Moderafo's
paprikameisje2 schreef:dat is zeker afwachten.. eeft de dokter nog wat gezegd? als ze bijvoorbeeld na een aantal dagen nog niet zijn gesignaleerd??
hir vanmorgen bij de hap geweest! eindelijk eens een kuurtje gekregen! ben het na drie nachten douche zitten toch wel beetje zat![]()
dus nu hopen dat het snel over is!
liefje schreef:Ja inderdaad dat is wel lang zal de pseudo wel zijn
En jullie maar stomen, hoe gaat het nu dan met haar?
Kuur heeft wel ff tijd nodig om aan te slaan ey, maar is er al vooruitgang?
elvira (gast) schreef:Om nog even terug te komen op de discussie van een paar pagina's terug:
Haai schreef:Dat een vader en moeder ook qua tijd een even groot aandeel in de opvoeding en verzorging van hun kind zouden moeten hebben vind ik een beetje onzin. Een kindje wordt volgens mij niet voor niets negen maanden door de moeder gedragen, en daarna (in geval van bv) door de moeder gevoed.
Mijn man zegt altijd: ".. dan heb ik heel wat in te halen!" (Hij is ook jaloers op vrouwen, omdat ze het kindje 9 maanden mogen dragen... volgens mij heeft hij alle zwangerschapskwaaltjes en bevallingspijnen daar niet bijgerekend...)
Ikzelf zou ook bv willen geven, maar zou na 2-3 maanden wel beginnen met kolven, zodat mijn man ook een flesje kan geven en ik ook weer wat kan gaan werken.
@Juultje77: ik hoop dat alles goed gegaan is met de pleisters...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 66 gasten