Moderator: Moderafo's
elvira (gast) schreef:... sinds we in ons eigen appartementje wonen doen wij de deur ook niet meer op slot, nee. Is altijd wel wennen als er dan mensen op bezoek komen...
Evelien schreef:elvira (gast) schreef:... sinds we in ons eigen appartementje wonen doen wij de deur ook niet meer op slot, nee. Is altijd wel wennen als er dan mensen op bezoek komen...
haha dat had mijn moeder. Zij is kraamverzorgster en was aan het kramen bij mensen die ook nooit de deur van de wc op slot deden (omdat die deur niet meer open wilde als je hem op slot deedt). Ze hadden het slot nog niet gemaakt, mijn moeder naar de wc daar. Je raadt het al deur op slot gedaan, kreeg hem niet meer van slot af.
Kiwi1986 schreef:tZal sowieso allemaal wel heel anders worden als je getrouwd bent... Ik bedoel.. We wonen nu allebei bij onze ouders, nooit op onszelf gewoont en dan ben je opeens getrouwd en ook nog eens voor het eerst op jezelf.. Heel ander leven krijg je dan.....
Je kent elkaar wel, maar ook weer niet.. Tenminste dat is wat ik vaak hoor van pas getrouwde stelletjes.. Ben wel heel benieuwd hoe dat voelt zeg maar.. Komt heus wel goed.. Maar ik vind het best spannend als ik heel eerlijk ben![]()
Kiwi1986 schreef:tZal sowieso allemaal wel heel anders worden als je getrouwd bent... Ik bedoel.. We wonen nu allebei bij onze ouders, nooit op onszelf gewoont en dan ben je opeens getrouwd en ook nog eens voor het eerst op jezelf.. Heel ander leven krijg je dan.....
Je kent elkaar wel, maar ook weer niet.. Tenminste dat is wat ik vaak hoor van pas getrouwde stelletjes.. Ben wel heel benieuwd hoe dat voelt zeg maar.. Komt heus wel goed.. Maar ik vind het best spannend als ik heel eerlijk ben![]()
MissF schreef:Scheelde ook wel dat we het thuis sowieso allebei zat waren.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 71 gasten