Refoweb's Dr.Love Clinic: vragen,oplossingen,verhaaltjes enz

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Vin

Berichtdoor Vin » 21 jan 2004 20:48

columbus schreef:Dr.Columbus, live vanaf verjaardag (boring Dr.Vin!) met gekraakte pc groet en zal vanacht nog reageren op de vragen :mrgreen:
Hahaha, had je de stekker van je telefoon eruit moeten trekken :mrgreen:

Nancie
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Nancie » 21 jan 2004 22:33

oh dr Love

Ik heb een vraagje :wink: Ik ben verliefd :oops: en nu is het bijna valentijnsdag en nu weet ik niet het verstandig is om een valentijnskaart voor hem te kopen :? En dat op mijn leeftijd (20 jaar) :cry: :cry:

Graag zo snel mogelijk antwoord :mrgreen:

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 21 jan 2004 22:36

Ja, Dr. Columbus als u dat nodig acht en wilt, dan kom ik wel even bij u langs in de praktijk, kan ik zo langs komen of moet ik eerst een afspraak maken?

Liefdevolle groet Rosekapje

Ha Rosekapje,

Ik acht het nodig ja, maar het is niet aan mij. Maar maak gerust een afspraak (bel maar prive :mrgreen: ) en dan kunnen we eens een praat-sessie doen.

[/quote]
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 21 jan 2004 22:41

Nancie schreef:oh dr Love

Ik heb een vraagje :wink: Ik ben verliefd :oops: en nu is het bijna valentijnsdag en nu weet ik niet het verstandig is om een valentijnskaart voor hem te kopen :? En dat op mijn leeftijd (20 jaar) :cry: :cry:

Graag zo snel mogelijk antwoord :mrgreen:

Hallo Nancie,

Je bent verliefd, wat een heerlijk gevoel!
het is altijd verstandig om (refoweb Dr.Love)valentijnskaarten te kopen(in onze $hop).
Daar doe je elke jongen een groot plezier mee!

Ook op mijn leeftijd (31jr) durf ik soms niet een kaart te sturen, maar dan lees ik mijn (zelfgeschreven) boekje weer getiteld 'Valentijnskaart schrijf je zó!' en dan durf je weer en zet je de schroom opzij!

Is ook te bestellen in de refoweb Dr.love $hop!!! (11,95)
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 21 jan 2004 22:48

@mic schreef:wauw. wat is hij wijs. op dit soort momenten betreur ik het dat ik geen meisje ben. sorry columbus.:D

We hebben ook zéér ervaren assistentes @mic!
Johanne en jialikelly hebben hun opleiding persoonlijk van Dr.Vin en Dr.Columbus genoten!
Dus ook voor de heren is een persoonlijk gesprek een aangename bezigheid om je problemen voor te leggen. :wink:

miep19
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor miep19 » 21 jan 2004 22:55

Dr. Vin, ik heb er over nagedacht en ik ben niet meer boos op hem. Een kusje hier en daar geeft niet. ALs hij nou mn vriend zou zijn.....oei :x , maar als vrij man, moet hij maar doen en laten wat hij doet.
Toch wel lief van hem dat tie zn excuses heeft aangeboden :wink:

Dr. Columbus.... Wat moet ik dan doen als ik het me juist wel aantrek??? :cry:

Sabra
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Sabra » 21 jan 2004 22:58

Hmmm. Ik lees tussen bepaalde regels door dat onze dr. Vin een vrij man is. Dit is natuurlijk voor velerlei uitleg vatbaar.

Ik begrijp alleen niet, als ik het goed begrijp natuurlijk, dat een vrijgezel ons zou kunnen leren hoe het in de liefde zou moeten gaan en hoe je bepaalde mensen waar je bepaalde gevoelens voor hebt zou moeten benaderen.

Werk eerst aan jezelf en breng dan pas advies uit. De beste stuurlui staan immers altijd aan de wal.

miep19
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor miep19 » 21 jan 2004 23:00

Ohw maar je kan ook al een ervaring achter de rug hebben, zodoende kun je uit ervaring advies geven. Je hoeft dan nu niet perse double ( :wink: ) te zijn.

Johan81
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Johan81 » 21 jan 2004 23:00

Hoi Col

Er is zeker wel een boekentafel op de meeting? :!: :!: :!:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Niet eens met een [MODBREAK]? PB de moderator, en vervuil niet het topic!!

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 21 jan 2004 23:03

miep19 schreef:
Dr. Columbus.... Wat moet ik dan doen als ik het me juist wel aantrek??? :cry:

Terugzoenen!!!! wat dacht jij dan!?

Laten we je vraag eens goed doornemen Miep, dan lees ik, let op!, 'juist wel aantrek'.

Dus het trekt je aan! dat zoenen! Een vraagje naar de bekende weg Miep, maar het geeft niet. Het is ook een onderwerp waar je soms best onzeker bij kan zijn.

liefs,

miep19
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor miep19 » 21 jan 2004 23:04

Haha ok de volgende keer zal ik hem een flinke KLAPzoen teruggeven

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 21 jan 2004 23:09

Johan81 schreef:Hoi Col

Er is zeker wel een boekentafel op de meeting? :!: :!: :!:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ja Johan, tenminste als de Drukkerij ColuVin alle boeken optijd kan leveren! Ze gaan als warme broodjes in onze $hop en we kunnen ze niet aanslepen!!!

Dus het hangt er nog een beetje om Johan, maar in elk geval bedankt voor jouw bestelling!
Het boek dat je bestelde 'Liefde, ja graag!' is onderweg en het boek 'Ik wil zoenen maar met wie?' komt over 2 weken uit in vernieuwde druk met plaatjes!!!
:mrgreen:

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 22 jan 2004 11:00

JJJJJJJJJJJJJJJIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

WE hebben een afspraak........ :oops: :oops: :oops: (ja, ik, met de lachende jongen) :oops: :oops: :oops: :oops: :lol: :oops:

Dr. Columbus, mag ik voor die tijd alsjeblieft langskomen, want ik voel me zo verward.... :oops: :oops: :oops:
(Apfspraak via PB???)
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

@mic
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor @mic » 22 jan 2004 11:02

volgens mij krijgt rosekapje nu al geen genoeg meer van afspraakjes :mrgreen:
Afbeelding
@mic: amic.filternet.nl

Vin

Berichtdoor Vin » 22 jan 2004 11:05

rosekapje schreef:JJJJJJJJJJJJJJJIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

WE hebben een afspraak........ :oops: :oops: :oops: (ja, ik, met de lachende jongen) :oops: :oops: :oops: :oops: :lol: :oops:

Dr. Columbus, mag ik voor die tijd alsjeblieft langskomen, want ik voel me zo verward.... :oops: :oops: :oops:
(Apfspraak via PB???)
*voelt nattigheid* Ik heb een afspraak met een blozend meisje... hmmmmmm :lol: :mrgreen: :lol: :mrgreen:

Terug naar “Archief”