Ik hou ook van de lekkere zachte washanden en handdoeken. Zomers gaat de meeste was naar buiten, alleen blousjes, lichte kleding ed. blijft binnen, anders kun je ze weer wassen, vliegen toch

. Dat gaat dan meestal naar zolder, me ma wil het ook nog wel eens in de kamer hangen (waar ik het niet mee eens ben, magoed

).
Ondergoed, sokken, handdoeken, washandjes, vaatdoeken, theedoeken ed. dat gaat allemaal in de droger. Maar broeken, rokken gaan meestal eerst ff nog ff na buiten, shirts ed. gaat naar zolder. Het duurt best wel lang voor het daar droog is, me ma hangt het dan ook nog wel eens in de keuken of in het kantoor op, maar daar heb ik een gruwelijke hekel aan, zit je nog tegen al die kleren aan te kijken. Het voordeel is natuurlijk dat het snel droog is

.
Ga eerst nog eventjes een wasje op zolder hangen voor me ma, daarna ff wat eten. Dan beneden nog stofzuigen en dweilen. Toilet schoonmaken, doekje over badmeubel. Wasmachine aanzetten. Tafel eventjes veranderen in de keuken, krijgen logees en past anders niet met eten. Bedden klaarmaken, eigen bed verschonen. Dan vind ik het wel weer prima.
Vanmorgen een appeltaart gebakken en de hond gedoucht, die ligt nu te drogen in de keuken op de warme vloer. Kunnen straks al de hondenpootjes worden weggedweild

. Vond zo zielig om hem buiten in de kou te laten lopen.
Er staat een machine aan wat heel veel stroom vraagt, nu kan er maar 1 ding tegelijk aan, anders vliegen de stoppen eruit. Het is dus of wasmachine, droger, vaatwasser of oven. Soms zooo lastig. Wil je de overn aanzetten, ownee wasmachine is nog niet klaar, eerst nog maar wachten..... En als er gemolken word kan er niks aan..... Magoed eind van de week gaat die weer weg

, hoef je daar geen rekening meer mee te houden. Nu is het 's avonds 11 uur gaat er meestal nog een was aan, 2 uur de droger, 5 uur de vaatwasser. Toch wel makkelijk dat er een 'uitstelfunctie' op de droger en vaatwasser zit

.
Wat de toekomst brengen moge........