Refoweb's Dr.Love Clinic: vragen,oplossingen,verhaaltjes enz

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 21 jan 2004 18:49

essieee schreef:het raakt me intens maar heb de moed nog niet om m'n liefde hier a la publiqe te verklaren!

hoeft niet Essssiieeee, hoeft niet! Rustig aan, haal diep adem en steek er nog eentje op, sorry, dat mag ik niet officieel zeggen! :mrgreen:

Het komt wel! Je moet eraan toe zijn! Relax en laat het rusten!
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

evelientje

Berichtdoor evelientje » 21 jan 2004 18:58

Misschien wil die jongen ook wel een van jou broodjes... Probeer eerst zijn favoriete beleg uit te vinden en dan is het raak: de liefde van de man gat door de maag... toch? (niet bij mij trouwens maar ja).

lieve doctors
nou ik heb het vandaag geprobeert! hij houd van chocopasta en stroop.
en daar word ik altijd zo misselijk van... :roll:
en altijd as ik em zie dan zit ik te eten is er geen andere oplossing???
groetjes evelientje

cash
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor cash » 21 jan 2004 18:58

hallo heren doktoren

vraagje, ontvangen jullie echt de dames met problemen in de praktijk?
zal wel een zootje worden zeg!

ik had al zon vermoeden

nou verders gaat het goed met me

groetjes
Cash

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 21 jan 2004 19:03

Vin schreef:
Daphne schreef:
Zeer geachte doctor Vin,

Ik heb uw raad in acht genomen. Helaas heeft het niet mogen baten... Ik heb hem kusjes gegeven, maar hij kroop nog dichter tegen zijn mammie aan...
Ik heb een nog groter probleem!
Mijn vriendje en ik hebben nu vijf jaar verkering. Hij wil, dat ik al voor onze uitzet ga sparen. Ik vind dit nog veel te vroeg, omdat we pas over 6 jaar gaan trouwen, dan is mijn vriendje namelijk 40 en hij wil niet trouwen voor zijn 40ste, wat ik heeeel goed kan begrijpen!
Nu heb ik voor mijn verjaardag, een maand geleden, een afgrijselijke antieke vaas van hem gekregen. Hij wilde deze later graag in onze woonkamer hebben staan, dus heeft hij hem aan mij gegeven.
Nu, vandaag, toen ik zag, dat mijn vriendje nog dichter tegen zijn mammie aankroop, heb ik hem thuis uit kwaadheid op de grond gesmeten! Ik durf dit niet te vertellen, omdat ik zoveel van hem hou en hem geen pijn wil doen, hem niet wil kwetsen!
WAT MOET IK DOEN??????????

Geachte doctor Vin, ik hoop, dat u me ook dit keer kan helpen!!

Hartelijke groeten,

Daphne
Lieve Daphne,

Is het misschien een idee om een keertje met Kaw een kopje koffie te drinken? Ik plan je dan wel in op dezelfde tijd dat Kaw in sessie zit bij Dr Columbus. Het spijt me het te moeten zeggen maar de relatie met je vriendje lijkt een doodlopend spoor.

Dr.Vin, zal ik de zorg van deze dame op me nemen?
Ik zie toch wel enig lichtpunt in deze zaak.

Als de dame in kwestie, Daphne, het er mee eens is natuurlijk.
Haar belang staat voorop!

Geachte dr. Columbus,

Wat fijn, dat u de taak op zich wilt nemen! Ik zie het niet meer zitten... :cry: Ik hoop dat u me advies kunt geven! Lukt dit niet, dan ga ik bij dr. Vin op de koffie! :)
Afbeelding

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 21 jan 2004 19:06

cash schreef:hallo heren doktoren

vraagje, ontvangen jullie echt de dames met problemen in de praktijk?
zal wel een zootje worden zeg!

ik had al zon vermoeden

nou verders gaat het goed met me

groetjes
Cash

Alles wat je zegt, Cash, is waar! :mrgreen:

En fijn dat het goed gaat met je!!!
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 21 jan 2004 19:11

columbus schreef:
rosekapje schreef:HELP!!!!!!!

Hij moet steeds lachen als hij mij ziet, is dat een goed of een slecht teken :roll: :mrgreen: :roll: :mrgreen:

Lieve Rosekapje,

Ik sta op het punt om weg te gaan, maar jou wil ik graag nog even helpen door een goed en deskundig antwoord te geven.

hoe lacht hij?
- Niet hard, maar wel heel lang?
- hinnekend?
- of verlegen lachend en wegdraaiend met zn hoofd?

in het eerste geval: Bied hem de punt van je schoen aan, op een plek naar jou keuze!

in het tweede geval: Pak een handje suikerklontjes en hou dat voor zijn mond, als hij hapt dan heeft hij honger/lekkere trek.

in het derde geval: dit is het meest gunstige! Knipoog met je goeie oog naar hem, laat je tong je lippen bevochtigen en vraag met (hese) stem:
HÉ schatje, eeh , zulle we samen eens lekker lachen?? Dan pak je zn hand en loopt samen weg. De weg naar de toekomst!

Dr. Columbus,
mijn oprechte dank dat u mij nog een deskundig antwoord wou geven, voordat u wegging, ik zou me haast schuldig voelen :oops: :oops:

Ik ben blij met de duidelijke keuzes..

volgens mij is het echt het derde geval....

Zou je waarschijnlijk zeggen wees blij....

maar dan heb ik nog 1 probleem mijne beide ogen zijn niet zo goed.... :shock: :shock:
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 21 jan 2004 19:12

evelientje schreef:
Misschien wil die jongen ook wel een van jou broodjes... Probeer eerst zijn favoriete beleg uit te vinden en dan is het raak: de liefde van de man gat door de maag... toch? (niet bij mij trouwens maar ja).

lieve doctors
nou ik heb het vandaag geprobeert! hij houd van chocopasta en stroop.
en daar word ik altijd zo misselijk van... :roll:
en altijd as ik em zie dan zit ik te eten is er geen andere oplossing???
groetjes evelientje

Oké evelientje,
Hou je van hem? zo niet dan wijs ik je door naar de topic Vijdag de 13e, International Dumb Day, ook op het forum Humor en Liefde

hou je van hem: word maar gewoon misselijk, immers, dan kan je vast wennen aan dat gevoel want mocht je ooit met hem trouwen en zijn kinderen baren, zou je voor dat gebeuren van baren ook nog wel eens misselijk zijn.
en die chocopasta is van tijdelijke aard! vergeet dat niet!!! Dat komt door het gemis aan roze snoepjes in zijn jeugd, geef hem zoveel mogelijk roze snoepjes en die zucht naar chocopasta neemt snel af!

Stroop: appelstroop of gewone stroop? Ga nooit meer over, helaas!

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 21 jan 2004 19:17

rosekapje schreef:
columbus schreef:

Hij moet steeds lachen als hij mij ziet, is dat een goed of een slecht teken :roll: :mrgreen: :roll: :mrgreen:

Lieve Rosekapje,

Ik sta op het punt om weg te gaan, maar jou wil ik graag nog even helpen door een goed en deskundig antwoord te geven.

hoe lacht hij?
- hinnekend?

in het eerste geval: Bied hem de punt van je schoen aan, op een plek naar jou keuze!

in het tweede geval: Pak een handje suikerklontjes en hou dat voor zijn mond, als hij hapt dan heeft hij honger/lekkere trek.

in het derde geval: dit is het meest gunstige! Knipoog met je goeie oog naar hem, laat je tong je lippen bevochtigen en vraag met (hese) stem:
HÉ schatje, eeh , zulle we samen eens lekker lachen?? Dan pak je zn hand en loopt samen weg. De weg naar de toekomst!

Dr. Columbus,
mijn oprechte dank dat u mij nog een deskundig antwoord wou geven, voordat u wegging, ik zou me haast schuldig voelen :oops: :oops:

maar dan heb ik nog 1 probleem mijne beide ogen zijn niet zo goed.... :shock: :shock:

hmm, zou ik je ogen eens mogen bewonderen#$@%$ eehhh op mogen nemen en doorkijken Rosekapje??

---------------------------------------------------------------
NU IN DE DR.LOVE $HOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

De nieuwste versie van de Love bril is nu verkrijgbaar!
199,90 slechts bij inlevering van oude bril!!!
--------------------------------------------------------------=

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 21 jan 2004 19:21

Daphne schreef:
Vin schreef:
Daphne schreef:
Zeer geachte doctor Vin,

Ik heb uw raad in acht genomen. Helaas heeft het niet mogen baten... Ik heb hem kusjes gegeven, maar hij kroop nog dichter tegen zijn mammie aan...
Ik heb een nog groter probleem!
Mijn vriendje en ik hebben nu vijf jaar verkering. Hij wil, dat ik al voor onze uitzet ga sparen. Ik vind dit nog veel te vroeg, omdat we pas over 6 jaar gaan trouwen, dan is mijn vriendje namelijk 40 en hij wil niet trouwen voor zijn 40ste, wat ik heeeel goed kan begrijpen!
Nu heb ik voor mijn verjaardag, een maand geleden, een afgrijselijke antieke vaas van hem gekregen. Hij wilde deze later graag in onze woonkamer hebben staan, dus heeft hij hem aan mij gegeven.
Nu, vandaag, toen ik zag, dat mijn vriendje nog dichter tegen zijn mammie aankroop, heb ik hem thuis uit kwaadheid op de grond gesmeten! Ik durf dit niet te vertellen, omdat ik zoveel van hem hou en hem geen pijn wil doen, hem niet wil kwetsen!
WAT MOET IK DOEN??????????

Geachte doctor Vin, ik hoop, dat u me ook dit keer kan helpen!!

Hartelijke groeten,

Daphne
Lieve Daphne,

Is het misschien een idee om een keertje met Kaw een kopje koffie te drinken? Ik plan je dan wel in op dezelfde tijd dat Kaw in sessie zit bij Dr Columbus. Het spijt me het te moeten zeggen maar de relatie met je vriendje lijkt een doodlopend spoor.

Dr.Vin, zal ik de zorg van deze dame op me nemen?
Ik zie toch wel enig lichtpunt in deze zaak.

Als de dame in kwestie, Daphne, het er mee eens is natuurlijk.
Haar belang staat voorop!

Geachte dr. Columbus,

Wat fijn, dat u de taak op zich wilt nemen! Ik zie het niet meer zitten... :cry: Ik hoop dat u me advies kunt geven! Lukt dit niet, dan ga ik bij dr. Vin op de koffie! :)

lieve Daphne,

ik ga jou helpen! Drink eerst rustig koffie bij Dr.Vin en dan zal ik me over je heen buigen%$@%over je problemen heen buigen en tot een deskundig sevies%$ADVIES komen.

dit lukt echter niet voor 10 uur, helaas, want het moet uitgebreid bestudeert worden!
Vanavond nog staat het erop!

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 21 jan 2004 19:32

columbus schreef:
rosekapje schreef:
columbus schreef:

Lieve Rosekapje,

hoe lacht hij?
- hinnekend?

Dr. Columbus,

hmm, zou ik je ogen eens mogen bewonderen#$@%$ eehhh op mogen nemen en doorkijken Rosekapje??

---------------------------------------------------------------
NU IN DE DR.LOVE $HOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

De nieuwste versie van de Love bril is nu verkrijgbaar!
199,90 slechts bij inlevering van oude bril!!!
--------------------------------------------------------------=

Ja, Dr. Columbus als u dat nodig acht en wilt, dan kom ik wel even bij u langs in de praktijk, kan ik zo langs komen of moet ik eerst een afspraak maken?

Liefdevolle groet Rosekapje
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

@mic
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor @mic » 21 jan 2004 19:41

Je mag zo langskomen hoor. Toevallig weet ik het adres. Ergens in naaldwijk :wink:
Afbeelding
@mic: amic.filternet.nl

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 21 jan 2004 19:46

Daphne,

Schiet me net te binnen dat ik ooit een boekje hebt geschreven over deze problematiek.
“Liefde, verdeling tussen schoonmoeder en man’ is de titel. En ik citeer:

…als kusjes geven niet helpt dan moet je het volgende doen: Ga bij schoonmama op schoot zitten, dat vergt enige inspanning en géne, maar het uiteindelijke resultaat is verbazingwekkend!
Je zal zien dat je vriend eindelijk de ogen opent en beseft dat jij, Daphne, diegene bent die hem voor de rest van zijn leven moet voederen, verzorgen, s’morgens wekt, band van de fiets oppompt, vuilnisbakken buiten zet, gras maait, kozijnen verft etc…….
De band met zijn moeder breekt als hij ziet dat je close bent met zijn mama!
Je hebt op een natuurlijke, vreedzame wijze de ‘taak’ overgenomen en dat zal hij respecteren!

Vertel je vriend over de gebroken vaas! Vertel hem dat de scherven staan voor een nieuwe periode, dat een lampekap de plaats inneemt die de vaas zou moeten hebben in zijn ogen.
Geloof me, hij accepteert dat omdat jij, Daphe, de taak hebt overgenomen van zijn moeder en daardoor zal hij luisteren naar jou!
Ga samen naar de tuin, graaf een gat en leg samen één voor één de scherven erin, als afsluiting van een periode.
Heb je geen tuin, bv een balkon op een flat, laat de scherven tussen jullie handen glippen over de reling van het balkon.

Over 6 jaar trouwen moet geen probleem zijn. (in een huwelijk kan 6 jaar heeeeeel lang duren!!!!) :mrgreen:

Lukt het niet met je schoonmoeder??
Dump ze allebei, trouw met een chinese immigrant!
Het voordeel? Dan woont je schoonmoeder tenminste in CHINA!!!!
:mrgreen:

@mic
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor @mic » 21 jan 2004 20:08

wauw. wat is hij wijs. op dit soort momenten betreur ik het dat ik geen meisje ben. sorry columbus.:D
Afbeelding

@mic: amic.filternet.nl

Vin

Berichtdoor Vin » 21 jan 2004 20:18

Sabra schreef:Ik vraag mij af hoe het eigenlijk gaat me de relaties van onze zogenaamde 'doctors love'. En dan wil ik geen antwoord van henzelf maar van hun wederhelften.
Ik ben momenteel in het verlegen lachen stadium. Mocht het tot iets moois opbloeien dan hoor je dat direct (en verhoog ik de tarieven). :mrgreen:

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 21 jan 2004 20:44

Dr.Columbus, live vanaf verjaardag (boring Dr.Vin!) met gekraakte pc groet en zal vanacht nog reageren op de vragen :mrgreen:

Terug naar “Archief”