Trouwen ed. TIPS!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 04 nov 2008 20:03

Funlover schreef:
Gerdien B. schreef:Ik heb er aan zitten denken om voor de kinderen geen bloemcorsages te doen, maar weet nog niet wat ik dan wel voor ze zal doen. Zijn er nog leuke alternatieve dieeën hiervoor? De kids zijn in de leeftijd van 0-10 jaar.

Kvind een snoepcorsage altijd wel leuk.
Of een speldje met vllindertje of etc...

Soepcorsage had mijn broer ook geregeld. Alleen trekken de kinderen het snoep er uit en daar waren niet alle kleding stukken onmgeschonden door gebleven
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 04 nov 2008 20:03

@dine

Heb je nog ideen en of tips op gedaan voor je trouwboeket?

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 04 nov 2008 20:14

Wij wilden voor alle kids ook geen bloemcorsage doen, maar toen ik dat zei tegen de oudste (die is nu 8), vond ze dat heeeeel stom. Want zij zijn toch ook al groot. En ik vond het zelf lastig om de scheiding te trekken, welke kids wel en welke niet. Omdat ze in alle leeftijden waren. Dus uiteindelijk maar gewoon allemaal een bloem gedaan.
Als ze nog echt klein zijn, lijkt iets van een pluchen beestje ofzo me ook wel grappig.
Maar zelfs de meiden van 3 waren nog dolgelukkig met hun bloem. De jongens hadden iets anders idd ook wel leuk gevonden denk ik.
Welhadden wij tasjes voor de kinderen, die kregen ze tijdens het koffiedrinken. Met allemaal speeltjes, kleurtjes (voor de kleinsten) en stiften (voor de ouderen), wat snoepjes enzo. Dat sloeg goed aan :)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 04 nov 2008 20:49

ik heb linnendraagtasjes besteld. En ga daarop de namen van de kids op tekenen en iets van een bloem of iets dergelijks. Dus zo'n tasje is na die tijd ook nog erg persoonlijk voor de kinderen.

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 04 nov 2008 22:43

Wij zijn zelf helemaal weg van die trouwwuppies. Waarschijnlijk gaan wij die bij onze daggasten doen ipv een bloemcorsage. Voor kinderen is dit misschien ook wel leuk.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 05 nov 2008 01:02

Een tasje voor de kinderen... da's wel een goed idee!
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Dine
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Dine » 05 nov 2008 07:49

christien schreef:@dine

Ja! Ik denk dat het of één bloem wordt of een paar bloemen (5 ofzo in een rondje) Ik ben zelf ook niet echt groot en vrij smal en mager, dus ik denk dat dat wel mooi staat! :wink:
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.

Kiwi1986
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Kiwi1986 » 05 nov 2008 10:45

Hallo allemaal, ik ben nieuw hier... Mijn vriend en ik hopen volgend jaar ook te trouwen.. In juni.. Ik ben dus al heel druk met de voorbereidingen enzo.. :lol:

Hebben jullie misschien tips/ideëen voor een bedankje voor de getuigen/ceremoniemeesters? Ik kan namelijk niks leuks bedenken wat ook nog eens een soort herinneringswaarde heeft...

elvira (gast)
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor elvira (gast) » 05 nov 2008 11:11

@Evelien: Linnen draagtasjes met eigen geknutsel voor de kinderen? Ja, nu begrijp dat je het zo druk hebt! :o (dat soort dingen hebben wij niet gedaan, ook geen moeilijk gedoe met corsages ed... mijn man had er een, die paste bij mijn boeketje en de getuigen ook... klaar!)

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 05 nov 2008 11:11

Dine schreef:
christien schreef:@dine

Ja! Ik denk dat het of één bloem wordt of een paar bloemen (5 ofzo in een rondje) Ik ben zelf ook niet echt groot en vrij smal en mager, dus ik denk dat dat wel mooi staat! :wink:

Lekker fijn en toch leuk. En dat kan in zoveel varianten. Ben heel benieuwd naar het resultaat, dat moet je tegen die tijd wel even laten zien hoor!

Lenny
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Lenny » 05 nov 2008 11:11

*verwijderd*
Laatst gewijzigd door Lenny op 21 nov 2008 09:17, 1 keer totaal gewijzigd.

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 05 nov 2008 11:37

Kiwi1986 schreef:Hallo allemaal, ik ben nieuw hier... Mijn vriend en ik hopen volgend jaar ook te trouwen.. In juni.. Ik ben dus al heel druk met de voorbereidingen enzo.. :lol:

Hebben jullie misschien tips/ideëen voor een bedankje voor de getuigen/ceremoniemeesters? Ik kan namelijk niks leuks bedenken wat ook nog eens een soort herinneringswaarde heeft...

Ik vind dat altijd heel lastig iets. Misschien een mooie ingelijste trouwfoto van jullie oid?

Wij willen ook van die tasjes maken. We hebben drie kinderen. Voor de twee jongste doe ik kleurboeken, wat snoepjes erin enzo. Iemand een idee wat ik er voor de oudste in kan doen (jongen van 10)?

Leuk om allemaal die boeketten te doen. Ook al hou ik zelf van hele andere boeketten, vind ik ze nog enorm mooi.

Lenny
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Lenny » 05 nov 2008 11:45

de sprieten (zo noem ik ze maar ff) vond ik zelf ook niet helemaal, maar vond mn man leuk :D verder was mn boeket supergaaf!!

Lenny
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Lenny » 05 nov 2008 11:47

Dit was ons bloemstuk op de auto, ook heel gaaf! Kheb em maandag weggegooid want hij was toen echt niet mooi meer. Mn boeket is best leuk gedroogd!
Laatst gewijzigd door Lenny op 21 nov 2008 09:18, 1 keer totaal gewijzigd.

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 05 nov 2008 11:47

Lenny schreef:Afbeelding

mijn boeket!!

Zoiets had ik ook. Het jammere was dat die calla's zo snel snot werden dus kon er erna niet lang meer van genieten.

Terug naar “Archief”