Een beetje zweten doe je altijd, overdag ook. Maar na een nacht slapen voel ik me totaal niet vies. Alles ruikt nog naar de wasmachine

Dat heb ik na een dag rondlopen dus ‚cht niet. Liefst mik ik alles elke avond in de was (wat nu niet mogelijk is, omdat ik niet genoeg kleren heb die nog passen). En mezelf douchen, dan ben ik tenminste schoon. Maargoed, ieder zijn ding

Ik slaap alleen maar met mijn wederhelft in 1 bed, en als je dan allebei 's avonds doucht, hebben we nergens last van
Ik heb gister mijn kleurspoeling weer voor de dag gehaald. Volgens de kapper is verven heel slecht voor mijn jaar. Het is al erg dun en valt al heel snel uit. Dus heel af en toe een spoeling is wel maximum, en dan ook nog eens niet in de zomer. Ik kwam het spul weer tegen en heb het er maar weer ingesmeerd. Is wel mooi, dan is het altijd iets dieper rood, met een mooie glans. Maar ook dat schijnt niet echt goed te zijn voor je haar, zegt de kapper tenminste. Het wordt er snel slap van.
Maar als ik grijze haren zou krijgen, zou ik denk ik toch wel gaan verven, hoe slecht het ook is. Mijn moeder verft het al jaren, en lijkt toch wel een stuk jonger dan mensen van haar leeftijd met grijs haar. En dat vind ik als dochter toch wel een beetje stoer

(maargoed, eigenlijk moet zoiets je niet boeien, ik weet het

)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...