elke keer weer leuk om ze te bekijken:P

Moderator: Moderafo's
MissF schreef:Mijn moeder kocht voor mijn zusje nogal eens kleren bij de Benneton, die vind ik voor kleine meisjes zo lief!
Anne 80 schreef:MissF schreef:Mijn moeder kocht voor mijn zusje nogal eens kleren bij de Benneton, die vind ik voor kleine meisjes zo lief!
Als ik Benneton zie loop ik gelijk door!Hoe mooi ik het ook vind. Mijn man ook. Als je zoiets koopt weet je echt zeker dat t geen eerlijke handel is! Heb beelden gezien van de fabrieken waar kleine kindertjes daar kleren voor maken.
Evelien schreef:Anne 80 schreef:MissF schreef:Mijn moeder kocht voor mijn zusje nogal eens kleren bij de Benneton, die vind ik voor kleine meisjes zo lief!
Als ik Benneton zie loop ik gelijk door!Hoe mooi ik het ook vind. Mijn man ook. Als je zoiets koopt weet je echt zeker dat t geen eerlijke handel is! Heb beelden gezien van de fabrieken waar kleine kindertjes daar kleren voor maken.
tsja. zo ken ik er nog wel meer.
ajl schreef:Hugo heeft gisteren zn eerste dag op het kdv gehad. Ik heb de hele dag met buikpijn op mn werk gezeten. Vandaag moet hij weer naar het kdv. Hij keek vanmorgen zo zielig toen ik hem wakker maakte en zn jas weer aandeed. Mijn man heeft hem weggebracht en hij schijnt daar ook heel zielig gekeken te hebben.....ik vind het echt vreselijk om hem daar achter te laten.
*Annet* schreef:Stel je dan je eigen plezier niet boven dat van je kind?
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 46 gasten