Refoweb's Dr.Love Clinic: vragen,oplossingen,verhaaltjes enz

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 21 jan 2004 17:09

Kaw schreef:Verkering vragen of tongzoenen?
Ze had in 3 verschillende steden 5 verschillende jongens tegelijk.

Beste Kaw,
Dit kan idd een probleem zijn voor jouw! echter, voor haar is het geen probleem nu, maar dat word het pas als ze door al die jongens ten huwelijk word gevraagt.
Het is duidelijk een meisje dat van gezelschap houd, daar is niets mis mee.
15 jongens is mijn berekening, en dat is meestal een topje van de ijsberg.

NU weet ik niet of je haar leuk vind, ongetwijfeld is ze leuk gezien het aantal lovers, maar als je haar echt wil hebben dan rest je een hele zware taak!!!!
denk daar niet te licht over want het is een 'heidens' karwei om haar op 1 lijn te krijgen met jouw idee over liefde en trouw!

mocht je er niet uitkomen, bestel dan mijn boekje 'Liefde in dorpen of steden, hou haar tevreden!' en dat kost slechts 39,95 en is verkrijgbaar in de refoweb Dr.Love $hop
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 21 jan 2004 17:16

@mic schreef:Hij deed het zelfs waar anderen bijwaren. Bleeggghhh...

hallo @mic, ik begrijp dat jouw probleem niet het zoenen an sich is, maar het kijken naar mensen die zoenen.
Dat kan voor sommige mensen heel shockerend en confronterend zijn.
Nu komt jouw probleem meestal voort uit een diep verlangen om ook 'voor publiek' te zoenen.
Echt, onderzoek je zelf eens en graaf eens in hoekje van je geheugen waar verborgen verlangens worden opgeslagen! Pas dan, als je dat gedaan hebt, zul je zien waar die zogenaamde afkeer vandaan komt.

Wil je ´clean´worden, dan moet je het volgende doen±
Kus of zoen haar middden op het Centraal Station in Amsterdam.
Daar lopen heel veel mensen, en die schrikken daar niet van terug.

succes @mic en als het niet lukt, laat het weten!
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 21 jan 2004 17:22

Sabra schreef:Een kus, dat kun je toch makkelijk geven aan iemand. Als het over tongzoenen gaat is het natuurlijk wel wat anders, maar ik kan mij niet voorstellen dat iemand dat gemiddeld drie keer per dag doet met drie verschillende mensen.

Zie antwoord cursus 'tongzoenen, binnen of buiten de mond?'

Ik kan je vertellen dat de cursisten razend enthousiast waren tijden de praktijk sessies! :mrgreen:

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 21 jan 2004 17:27

miep19 schreef:Ik heb echt een mega probleem

Ik kreeg vandaag een kusje van iemand en nu blijkt dat tie dat bij heel veel mensen (meisjes) doet.... En ik dacht nog wel dat het een speciaal kusje was :cry: :cry: :? :x :cry:

Ha Miep,

Ik wil even zeggen dat je dat feit niet moet aantrekken!
Het is n.l. zo dat bijna alle mannen doen of juist dat kusje heel speciaal is.
maar hoe meer je van die kusjes krijgt, hoe vaker je merkt dat het wel meevalt met het speciaal zijn van die kusjes.

En dat hij het bij veel meisjes doet is niet erg! Stel je voor dat hij het net met een meneer heeft gedaan! en dan jou een kus geeft, daar moet je toch niet aan denken!!!! :mrgreen:

@mic
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor @mic » 21 jan 2004 17:59

columbus schreef:
@mic schreef:Hij deed het zelfs waar anderen bijwaren. Bleeggghhh...

hallo @mic, ik begrijp dat jouw probleem niet het zoenen an sich is, maar het kijken naar mensen die zoenen.
Dat kan voor sommige mensen heel shockerend en confronterend zijn.
Nu komt jouw probleem meestal voort uit een diep verlangen om ook 'voor publiek' te zoenen.
Echt, onderzoek je zelf eens en graaf eens in hoekje van je geheugen waar verborgen verlangens worden opgeslagen! Pas dan, als je dat gedaan hebt, zul je zien waar die zogenaamde afkeer vandaan komt.

Wil je ´clean´worden, dan moet je het volgende doen±
Kus of zoen haar middden op het Centraal Station in Amsterdam.
Daar lopen heel veel mensen, en die schrikken daar niet van terug.

succes @mic en als het niet lukt, laat het weten!
Dat is het probleem Columbus, er is een 'haar' voor nodig en die heb ik niet. Of zijn die ook te verkrijgen in de $hop :wink:
Dat is waarschijnlijk dus ook de diepste oorzaak van dat 'bleeghh'.

iig bedankt voor het oplossen van de eerste helft van het probleem. Kunt u ook iets aan de 2e helft (wederhelft dus :mrgreen:) doen?
Afbeelding
@mic: amic.filternet.nl

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 21 jan 2004 18:17

Lieve Daphne,

Dat is inderdaad een heel groot probleem. Maar zeker geen probleem waar het Dr. Love-team voor terugdeinst!

Misschien word ik wat te persoonlijk, maar kook je wel goed? Je vriendje lijkt iets bij z'n moeder te zoeken wat hij bij jou niet vind. Probeer het gewoon eens aan hem te vragen, 'Schat, waarom ben je zo'n watje?' En watje hoeft natuurlijk helemaal niet negatief te zijn.

Probeer hem eens te knuffelen of kusjes in z'n nek te geven terwijl jullie zo zitten. Misschien begint dan bij hem te dagen dat hij veel liever wat verder van z'n moeder af zou willen zitten.

Ik hoop dat je hiermee verder kunt Daphne!

Zeer geachte doctor Vin,

Ik heb uw raad in acht genomen. Helaas heeft het niet mogen baten... :cry: Ik heb hem kusjes gegeven, maar hij kroop nog dichter tegen zijn mammie aan... :(
Ik heb een nog groter probleem! :roll:
Mijn vriendje en ik hebben nu vijf jaar verkering. Hij wil, dat ik al voor onze uitzet ga sparen. Ik vind dit nog veel te vroeg, omdat we pas over 6 jaar gaan trouwen, dan is mijn vriendje namelijk 40 en hij wil niet trouwen voor zijn 40ste, wat ik heeeel goed kan begrijpen! :oops:
Nu heb ik voor mijn verjaardag, een maand geleden, een afgrijselijke antieke vaas van hem gekregen. Hij wilde deze later graag in onze woonkamer hebben staan, dus heeft hij hem aan mij gegeven. :shock:
Nu, vandaag, toen ik zag, dat mijn vriendje nog dichter tegen zijn mammie aankroop, heb ik hem thuis uit kwaadheid op de grond gesmeten! Ik durf dit niet te vertellen, omdat ik zoveel van hem hou en hem geen pijn wil doen, hem niet wil kwetsen! :cry: :(
WAT MOET IK DOEN?????????? :oops:

Geachte doctor Vin, ik hoop, dat u me ook dit keer kan helpen!!

Hartelijke groeten,

Daphne
Afbeelding

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 21 jan 2004 18:17

Ha @mic, wat een stukje zelfonderzoek al niet kan doen :mrgreen: !

Wat betreft het tweede 'probleem', het ontbreken van een wederhelft het volgende.
Het zit em in het woord 'probleem'! Ruil het woord in voor 'uitdaging' en je zal zien dat er een stuk druk wegvalt bij je.

Ik kan wel iets voor je regelen, k'heb nl een nichtje van 52 jr. die er nu 'aan toe is' zoals ze zelf aan me vertelde laatst op de verjaardag van mijn oudtante.

Je kan natuurlijk wachten tot je de ware liefde tegenkomt, maar ga dan wachten op b.v. het C.S. in Amsterdam, jouw wel bekent? Daar komen heel veel mensen dagelijks waardoor de kans om de ware tegen te komen aanzienlijk hoger is als b.v. op de Mechelse Heide.

Ik zal je het boekje 'Hoe leg ik contact, zonder direct een contract' opsturen, á 19,95, waar een paar gouden tips in staan waardoor het vinden van de ware liefde een stuk eenvoudiger word.

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 21 jan 2004 18:24

HELP!!!!!!!

Hij moet steeds lachen als hij mij ziet, is dat een goed of een slecht teken :roll: :mrgreen: :roll: :mrgreen:
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 21 jan 2004 18:33

rosekapje schreef:HELP!!!!!!!

Hij moet steeds lachen als hij mij ziet, is dat een goed of een slecht teken :roll: :mrgreen: :roll: :mrgreen:

Lieve Rosekapje,

Ik sta op het punt om weg te gaan, maar jou wil ik graag nog even helpen door een goed en deskundig antwoord te geven.

hoe lacht hij?
- Niet hard, maar wel heel lang?
- hinnekend?
- of verlegen lachend en wegdraaiend met zn hoofd?

in het eerste geval: Bied hem de punt van je schoen aan, op een plek naar jou keuze!

in het tweede geval: Pak een handje suikerklontjes en hou dat voor zijn mond, als hij hapt dan heeft hij honger/lekkere trek.

in het derde geval: dit is het meest gunstige! Knipoog met je goeie oog naar hem, laat je tong je lippen bevochtigen en vraag met (hese) stem:
HÉ schatje, eeh , zulle we samen eens lekker lachen?? Dan pak je zn hand en loopt samen weg. De weg naar de toekomst!

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 21 jan 2004 18:38

ff een bescheiden vraagje, hoe komt u aan al uw antwoorden?

Vin

Berichtdoor Vin » 21 jan 2004 18:39

Daphne schreef:Zeer geachte doctor Vin,

Ik heb uw raad in acht genomen. Helaas heeft het niet mogen baten... :cry: Ik heb hem kusjes gegeven, maar hij kroop nog dichter tegen zijn mammie aan... :(
Mijn vriendje en ik hebben nu vijf jaar verkering. Hij wil, dat ik al voor onze uitzet ga sparen. Ik vind dit nog veel te vroeg, omdat we pas over 6 jaar gaan trouwen, dan is mijn vriendje namelijk 40 en hij wil niet trouwen voor zijn 40ste, wat ik heeeel goed kan begrijpen! :oops:
Nu heb ik voor mijn verjaardag, een maand geleden, een afgrijselijke antieke vaas van hem gekregen. Hij wilde deze later graag in onze woonkamer hebben staan, dus heeft hij hem aan mij gegeven. :shock:
Nu, vandaag, toen ik zag, dat mijn vriendje nog dichter tegen zijn mammie aankroop, heb ik hem thuis uit kwaadheid op de grond gesmeten! Ik durf dit niet te vertellen, omdat ik zoveel van hem hou en hem geen pijn wil doen, hem niet wil kwetsen! :cry: :(

Hartelijke groeten,

Daphne
Lieve Daphne,

Is het misschien een idee om een keertje met Kaw een kopje koffie te drinken? Ik plan je dan wel in op dezelfde tijd dat Kaw in sessie zit bij Dr Columbus. Het spijt me het te moeten zeggen maar de relatie met je vriendje lijkt een doodlopend spoor.

Vin

Berichtdoor Vin » 21 jan 2004 18:39

essieee schreef:ff een bescheiden vraagje, hoe komt u aan al uw antwoorden?
Ervaring, opleiding, en een blik kaboutertjes.

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 21 jan 2004 18:44

essieee schreef:ff een bescheiden vraagje, hoe komt u aan al uw antwoorden?

Deels ervaring esssieee en voor een heel groot deel uit mijn zelf geschreven boeken :mrgreen:

Maar dat is niet belangrijk! Het is fijn om de mensen te zien opbloeien na een antwoord van ons team.
Dat is waar we het voor doen *snik, snik* sorry, maar het is ook zo ontroerend :mrgreen:

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 21 jan 2004 18:47

het raakt me intens maar heb de moed nog niet om m'n liefde hier a la publiqe te verklaren!

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 21 jan 2004 18:47

Vin schreef:
Daphne schreef:Zeer geachte doctor Vin,

Hartelijke groeten,

Daphne
Lieve Daphne,

Is het misschien een idee om een keertje met Kaw een kopje koffie te drinken? Ik plan je dan wel in op dezelfde tijd dat Kaw in sessie zit bij Dr Columbus. Het spijt me het te moeten zeggen maar de relatie met je vriendje lijkt een doodlopend spoor.

Dr.Vin, zal ik de zorg van deze dame op me nemen?
Ik zie toch wel enig lichtpunt in deze zaak.

Als de dame in kwestie, Daphne, het er mee eens is natuurlijk.
Haar belang staat voorop!

Terug naar “Archief”