Moderator: Moderafo's
kirsten schreef:Ik hou niet van make-up. Soms vind ik het wel leuk om mascara op te doen, maar dat is maar heel af en toe. Verder ben ik gewoon puur natuur. Ik ben niet zo'n make-up mens.
Saskia schreef:Dat bruiningsspul vind ik echt rommel, ik heb dat jááááren geleden eens gebruikt toen ik een pubermeisje was en baalde van m'n bleke huid. Mensenlief, als je dat niet goed uitsmeert krijg je echt rare vlekken of je ziet juist het lijntje waar je bent opgehouden met smeren.
Toen ben ik 's winters eens in de week een kwartiertje onder de zonnebank gaan liggen. Ik zag er niet alleen iets gezonder uit, maar voelde me ook een stuk beter!
ChupaChups schreef:Zeep is eigenlijk niet zo goed voor je huid. Maar met alleen water krijg je huidvet + vuil er niet af en dat moet wel anders gaat je huid op een gegeven moment 'dicht' zitten en er dof uitzien.
Maar je hebt dus speciale producten waar geen echte zeep inzit (die je huid uitdroogt) maar andere bestanddelen die het vet en vuildeeltjes oplossen.
Dan maakt het ook nog wel uit of je een vette of droge huid hebt. Als je een droge huid hebt en een gave huid, dan zou ik het denk ik ook met wat lauw water wassen en af en toe met zo'n wasgel reinigen. Maar ik heb zelf een vette huid en dan helpt alleen water niet. Een vette huid wordt veel viezer, want daar blijft eerder vuil aan plakken zegmaar. 's Avonds was ik het goed, en smorgens met warm water. 2 maal per week een scrub.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten