Refoweb kids deel 7

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 31 okt 2008 20:09

Ik vind de babykleertjes in mt 50-56 juist tegenvallen bij de Hema.

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 31 okt 2008 22:04

Benneton, da's ook mijn favoriet! Echt super leuk! Verder koop ik heel veel via marktplaats, als je daar een beetje je best voor doet kun je zo onwijs veel leuke dingen scoren. Wordt zachtjesaan een beetje uit de hand gelopen hobby, zo goedkoop mogelijk de leukste kleertjes kopen, maar wel erg leuk! :D

blompje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor blompje » 01 nov 2008 12:21

Tot hoeveel maanden zaten jullie kids in de kinderwagen?? Zijn van die dure dingen en ze liggen er maar zo kort in..

Vind H&M erg leuk voor kleertjes. Ook bij de Wibra hebben ze in hele kleine maatjes nog wel eens leuke dingen! voor het verwassen is passen ze het toch al niet meer..

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 01 nov 2008 12:46

hier tot vier maand, omdat ze alleen amar huilde. Toen ze zat was het prima.
hier was het een alles in één kinderwagen en maxicosie en de prijs viel heel erg mee.

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 01 nov 2008 13:10

Sarah heeft 8 maandenin de wagenbak gelegen.
Als je weinig gaat wandelen zou ik het niet kopen, maar wel adapters voor de maxicosi zodat je uit de auto even snel met de wagen naar de winkels kan. Maar ik zou hem echt niet meer willen missen, vind het ideaal, lekker warm voor de kleine en je kunt uren wandelen :P

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 01 nov 2008 13:36

Zo wij zijn terug van een weekje vakantie, heerlijk in de bossen! Sarah vond het helemaal geweldig, vooral de vogels en eekhoorns. Ze heeft dus weer een nieuw woordje erbij: ekkkorn :P

Sarah en Eva Lynn hebben samen op 1 kamer geslapen, ieder een eigen campingbedje, ging prima. zit er nu dus ook over te denken om ze straks samen in de 'nieuwe' kamer van Sarah te leggen. Er kan makkelijk een bedje bij, heb ik weer een kamertje vrij voor mn was/strijk :wink:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 01 nov 2008 13:55

Wij hebben zelfs twee kinderwagens. 1 voor de show, die ik prachtig vind, mijn man oerlelijk, waar ikzelf in heb gelegen. Die is voor gewoon hier thuis naar de winkels lopen.
Daarnaast hebben we nog een modernere gekocht, die wel in de auto past. Ik vind die maxi-cosi's met onderstel nooit zo fijn, lijkt me. Kindje kan dan niet eens lekker liggen. We hebben wel een kinderwagen waar je ook de maxi cosi en ook de wandelwagen (of hoe heet zo'n rechtop zit ding) op kunt zetten. Dus 3 in 1. Anders vond ik het ook wel duur om al die dingen apart aan te schaffen (wij hebben hem gewoon tweedehands, prima ding volgens mij).
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 01 nov 2008 15:11

Vanmorgen nog een mooie foto gemaakt van een van 'mijn' kids:

Afbeelding

Doe ik ook een beetje mee ;)

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 01 nov 2008 16:26

Wow, das echt een mooie foto, saskia.

Pfft, na een weekje vakantie is hier weer veel bij te lezen. Ik kwam in ieder geval een hoop leuke foto's tegen :D

Timon is vandaag al z'n speelgoed in de box weer opnieuw aan het ontdekken, dus ik heb lekker de tijd voor tassen uitpakken enzo (en voor refoweb :mrgreen: )

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 01 nov 2008 16:40

Hele leuke foto Saskia, wow die ogen! :wink:

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 01 nov 2008 17:07

Ik vondt het ook fijn om gewoon de wagenbak in de box te zetten toen Danique nog klein was of gewoon de wagen in de kamer.
En als we naar mijn ouders gingen legde ik haar ook vaak in de reiswieg boven of in een hoekje ;)

Mis mamavansophie al een tijdje? :o

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 01 nov 2008 18:23

He Haai is weer terug. Ik miste jou en Timon al! Fotootje van Timon op vakantie?

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 01 nov 2008 20:33

Hugo begint al uit zn kinderwagen te groeien...zn voeten raken de achterkant al. Ik vind dat eigenlijk wel jammer, want als wij bij mn ouders zijn, sliep hij altijd in de kinderwagen. Daar was hij helemaal aan gewend.

Afgelopen vrijdag heeft Hugo zn wenochtend op het kdv gehad. Ik heb echt elke minuut op de klok gekeken totdat ik hem weer mocht halen. Hugo begon gelijk te huilen toen hij mij weer zag :( . Ik was er de rest van de dag naar van. Aankomende maandag moet ik weer brengen, dus dan is hij er de hele dag. Ik begrijp nu wel waarom vrouwen willen stoppen met werken als ze een kleine hebben. Helemaal omdat Hugo al niet van nieuwe dingen houdt. Hij moet namelijk overal aan wennen en is het liefst thuis.

Heidebloem
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Heidebloem » 01 nov 2008 20:33

@Saskia: wat een mooie foto en een mooi jochie!

Zelf vind ik de wagenbak onmisbaar. Als je op visite bent laat je het kindje lekker in de bak slapen. En als ik terug kwam van wandelen liet ik ze vaak lekker nog ff slapen in de tuin ofzo, bleef ik zelf buiten een boekje lezen.
AfbeeldingAfbeelding

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 01 nov 2008 20:44

hoeveel paar sokken heb je nodig Saskia? Of is het bij jullie nog niet zo koud als hier?
ja, dat is mijn mening dan he.....

Terug naar “Archief”