Wat gebruiken jullie allemaal aan cosmetica, welke merken??

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 20 sep 2008 21:09

Evelien schreef:maar wat ik dan niet snap he... waarom verkopen ze dan al die zeepvrije waspul etc.?

Fabrikanten willen ook graag geld verdienen en mensen geloven vaak de mooie praatjes van schoon en lekker ruiken.

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 31 okt 2008 10:22

Evelien schreef:gebruik je make up?

Ik gebruik echter niet altijd van dat spul.... Ik neem er dan ook niet echt de tijd voor ofzo.
`

Ja, ik gebruik altijd wel make up. Als ik het niet doe voel ik mezelf zo kaal. Oogpotlood en mascara in elk geval altijd. In de wintermaanden ook vaak iets van een kleurtje voor op m'n gezicht, als ik dat niet doe zie ik er zo wit en ongezond uit, bah.

Nu is mijn tube weer leeg. Heeft iemand nog tips voor een bepaald merk. Elke keer als ik dan bij drogist kom verbaas ik me over het assortiment. Ik wil gewoon iets dat net wat kleur geeft en liefst ook mijn opkomende plooitjes wat wegwerkt en voor € 5,00
ja, dat is mijn mening dan he.....

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 31 okt 2008 10:55

Memmem schreef:
Evelien schreef:maar wat ik dan niet snap he... waarom verkopen ze dan al die zeepvrije waspul etc.?

Fabrikanten willen ook graag geld verdienen en mensen geloven vaak de mooie praatjes van schoon en lekker ruiken.
ja ook dat maar sommige ouderen (en jongeren) zijn allergisch voor parfum dat in die flessen zit, dus zeepvrije spul is op zich wel handig :) tenminste wel voor de mensen waarmee ik werk. Dat even terzijde.

@Annet: ik gebruik zelden make-up ook niet in de winter. Ik ben ook zo wit en ik zie er dan ook ongezond uit (alsof ik ziek ben zeggen ze op m'n werk) maar ik doe het ook niet op naar m'n werk. binnen een half uur zweet ik me rot als ik de mensen heb gewassen en uit bed heb gehaald, dan slijt het er al af :? dus alleen als ik vrij ben of ergens naar toe ga :wink:
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 31 okt 2008 13:11

maar ik heb al een ouwe verrotte kop en heb van die wallen onder mijn ogen die halverwege de dag pas wegtrekken. En dat wil ik niet dus daarom neem ik een hulpmiddel ter hand.

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 31 okt 2008 13:12

Ik gebruik qua make-up een combinatie van Rituals en gewoon Etos huismerk. Meestal ben ik niet zo uitgebreid opgemaakt, maar als ik echt ergens heen ga 's avonds, uit eten of feest ofzo dan vind ik het wel leuk om wat te tutten. In de winter zorg ik er wel voor dat ik niet al te wit zie.
Voor foundation enzo gebruik ik dan echt Rituals, ik merk gewoon dat het beter is voor mijn huid en ook goed blijft zitten.
De rest lekker goedkoper :)
pobody's nerfect

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 31 okt 2008 13:26

*Annet* schreef:maar ik heb al een ouwe verrotte kop en heb van die wallen onder mijn ogen die halverwege de dag pas wegtrekken. En dat wil ik niet dus daarom neem ik een hulpmiddel ter hand.
hahahaha 8) nou oud ben je niet joh... toch?? :)
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 31 okt 2008 13:44

toch al dichter bij 40 als bij 30

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 31 okt 2008 14:37

:shock: ik had je jonger ingeschat........... complimentje dus 8) ik zit nog dichter bij de 20 dan 25 :P
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

elvira (gast)
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor elvira (gast) » 31 okt 2008 14:53

Hihihi, ik zit dichter bij de 25 dan bij de 30... gebruik al jaren bijna alle cosmetica van The Body Shop (goed merk, dierproefvrij en vaak ook nog ecologisch verantwoord!) ... vooral die scrubdingetjes, kleimaskertjes en andere smeerseltjes ... mmm!
elvira

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 31 okt 2008 19:49

*Annet* schreef:
Evelien schreef:gebruik je make up?

Ik gebruik echter niet altijd van dat spul.... Ik neem er dan ook niet echt de tijd voor ofzo.
`

Ja, ik gebruik altijd wel make up. Als ik het niet doe voel ik mezelf zo kaal. Oogpotlood en mascara in elk geval altijd. In de wintermaanden ook vaak iets van een kleurtje voor op m'n gezicht, als ik dat niet doe zie ik er zo wit en ongezond uit, bah.

Nu is mijn tube weer leeg. Heeft iemand nog tips voor een bepaald merk. Elke keer als ik dan bij drogist kom verbaas ik me over het assortiment. Ik wil gewoon iets dat net wat kleur geeft en liefst ook mijn opkomende plooitjes wat wegwerkt en voor € 5,00

Ik ben ook vrij bleek van mezelf. Ik gebruik meestal de producten van de Hema.
- Een concealer stick ideaal om wat dingetjes weg te werken... bij mij meestal m'n wallen enzo.
- Mousse foundation, ik vind 'm erg mooi en natuurlijk
- Daar over meestal vleugje poeder

Overigens heeft de Hema ook een aantal gezichtsverzorgingsproducten wat betreft een leeftijd van 35+ ;)

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 31 okt 2008 21:54

heb net een Hema getinte dagcreme gekocht en een verse mascara. Ik zag ook nog eye liner, dat is toch voor een streepje op je oog lid? Zat te twijfelen, weet niet of het echt wat voor mij is. Wil wel make up, maar niet dat het zo vreselijk opvalt. Hou het maar bij oogpotlood.

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 01 nov 2008 08:17

Ik heb een eyeliner pencil van de hema. 'k Heb meestal een lijntje op m'n onderste ooglid. Die vind ik wel erg mooi.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 01 nov 2008 08:31

ik gebruik oogschaduw en heel soms een gekleurde dagcreme, als ik me echt heel erg wit vindt lijken. Door mijn sproeten valt het minder op, maar de sproeten vervagen wel bij mij. :?

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 01 nov 2008 10:50

Ik hou niet van make-up. Soms vind ik het wel leuk om mascara op te doen, maar dat is maar heel af en toe. Verder ben ik gewoon puur natuur. Ik ben niet zo'n make-up mens.

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 01 nov 2008 13:58

die mascara :o

vanmorgen draai ik die tube open: Hè, wit????? :shock: bekeek ik het es verder, witte sticker boven op waarop primer stond gedrukt. Primer gebruik je toch als ondergrond voor verf? Moet dit nu onder de mascara en dan mascara erover heen? Ben ik nog langer bezig. Witte wimpers zag er ook niet uit!

Terug naar “Archief”