Evelien schreef:maar wat ik dan niet snap he... waarom verkopen ze dan al die zeepvrije waspul etc.?
Fabrikanten willen ook graag geld verdienen en mensen geloven vaak de mooie praatjes van schoon en lekker ruiken.
Moderator: Moderafo's
`Evelien schreef:gebruik je make up?
Ik gebruik echter niet altijd van dat spul.... Ik neem er dan ook niet echt de tijd voor ofzo.
ja ook dat maar sommige ouderen (en jongeren) zijn allergisch voor parfum dat in die flessen zit, dus zeepvrije spul is op zich wel handigMemmem schreef:Evelien schreef:maar wat ik dan niet snap he... waarom verkopen ze dan al die zeepvrije waspul etc.?
Fabrikanten willen ook graag geld verdienen en mensen geloven vaak de mooie praatjes van schoon en lekker ruiken.
*Annet* schreef:`Evelien schreef:gebruik je make up?
Ik gebruik echter niet altijd van dat spul.... Ik neem er dan ook niet echt de tijd voor ofzo.
Ja, ik gebruik altijd wel make up. Als ik het niet doe voel ik mezelf zo kaal. Oogpotlood en mascara in elk geval altijd. In de wintermaanden ook vaak iets van een kleurtje voor op m'n gezicht, als ik dat niet doe zie ik er zo wit en ongezond uit, bah.
Nu is mijn tube weer leeg. Heeft iemand nog tips voor een bepaald merk. Elke keer als ik dan bij drogist kom verbaas ik me over het assortiment. Ik wil gewoon iets dat net wat kleur geeft en liefst ook mijn opkomende plooitjes wat wegwerkt en voor € 5,00
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten