Ons mannetje is vandaag alweer 9 maanden! Wat gaat de tijd toch snel.
Hier wat '9 maanden foto's':
Lekker zitten:
Beetje humeurig (lees moe) tijdens boekje lezen:
Maar ik kan ook nog wel even vrolijk zijn:
Ja klopt. Het is zeg maar een gewoon verhaal en dan moet je op bepaalde momenten op een knopje drukken om een geluid te maken wat dan in het verhaal past (dat paneel zie je op de foto, Michael vindt de geluidjes alleen zo leuk).
Hebben jullie kinderen ook zo'n last van het tijdverschil? Hugo is echt enorm aan het spoken sinds de klok verzet is. Ik maakte hem altijd om 6.00 wakker ( dan zat hij alvast in het ritme voor als ik straks aan het werk moet). Sinds de klok verzet is, komt hij om 5.00 uur en vannacht zelfs om 3.30 uur .
Sinds 6 weken slaapt hij door en tegen de tijd dat ik weer aan het werk moet, gaat hij s'nachts in de weer. ( als hij s'nachts een glimlach heeft van oor tot oor ben ik eigenlijk ook wel weer vertederd)
Yep hier ook, Danique is ook een uur eerder wakker!
Zal ook wel weer beter gaan Kan haar wel een uur eerder er in leggen, maar dat vindt manlief ook niet gezellig! En maybe is ze dan nog eerder wakker
nee, hier geen last. Ze gaat nu savonds een uur later, en komt s morgens rond kwart voor acht, acht uur. Maar dan is ze snachts ook nog een keer geweest voor drinken!
Hihi grappig dat doet mijn man ook die gaat er ook uit om met Danique te eten, en dat poosje slaap ik altijd zo diep, en als hij gaat ga ik eruit zwaaien we samen paps uit
Hoe laat is dat dan ongeveer dat jullie mannen er dan uit gaan met jullie dochters?
Wel heel leuk voor vader en dochter om zo samen de dag te beginnen en voor jullie makkelijk want dan hoeven de meiden niet meer te ontbijten, scheelt weer wat tijd waarschijnlijk.