Refoweb's Dr.Love Clinic: vragen,oplossingen,verhaaltjes enz

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Vin

Re: Verkering, hoe ver ga je?

Berichtdoor Vin » 21 jan 2004 13:53

Ichtus schreef:Hoe ver mag je gaan als je verkering hebt?

Lieve Ichtus,

Wat moedig van je dat je aan ons deze vraag stelt. We begrijpen ook dat je naar ons komt vanwege onze jarenlange ervaring, expertise, en inmiddels legendarische reputatie. Je wilt een no-nonsense antwoord. Geen vage verhalen waar je niks mee kunt, die ze je alleen maar vertellen om je een schuldgevoel aan te praten!

Ik heb even overleg gepleegt met onze huis-apotheker en we hebben het volgende advies voor je:

Pak een aspirientje, en plaats dit bij beiden tussen de knieen. Nu mag je met z'n tweeen alleen zijn. Wat er ook gebeurt, het aspirientje mag niet vallen! Een aspirientje smelt niet, je kunt dus niet valsspelen. Als het pilletje valt moet je naar huis, of weer bij je ouders op de bank gaan zitten.

Ik hoop je hiermee voldoende geinformeerd te hebben. Heb je nog vragen, schroom niet.

Groet,
Laatst gewijzigd door Vin op 21 jan 2004 13:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Vin

Berichtdoor Vin » 21 jan 2004 13:57

Daphne schreef:Ik heb een heeeeeeeeeeel groot probleem :cry: en ik hoop dat het Dr. Love-team de oplossing heeft!
Mijn vriendje wil altijd naast zn mammie zitten en naast mij op de bank. Nu vind ik dat niet zo leuk. hij is al 34 en nu moet dat toch zo ongeveer stoppen? :oops:

Ik hoop, dat jullie mijn dringende vraag kunnen beantwoorden!
:mrgreen:

Lieve Daphne,

Dat is inderdaad een heel groot probleem. Maar zeker geen probleem waar het Dr. Love-team voor terugdeinst!

Misschien word ik wat te persoonlijk, maar kook je wel goed? Je vriendje lijkt iets bij z'n moeder te zoeken wat hij bij jou niet vind. Probeer het gewoon eens aan hem te vragen, 'Schat, waarom ben je zo'n watje?' En watje hoeft natuurlijk helemaal niet negatief te zijn.

Probeer hem eens te knuffelen of kusjes in z'n nek te geven terwijl jullie zo zitten. Misschien begint dan bij hem te dagen dat hij veel liever wat verder van z'n moeder af zou willen zitten.

Ik hoop dat je hiermee verder kunt Daphne!

Groet,

miep19
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor miep19 » 21 jan 2004 15:41

Ik heb echt een mega probleem

Ik kreeg vandaag een kusje van iemand en nu blijkt dat tie dat bij heel veel mensen (meisjes) doet.... En ik dacht nog wel dat het een speciaal kusje was :cry: :cry: :? :x :cry:

Kaw
Majoor
Majoor

Berichtdoor Kaw » 21 jan 2004 15:44

Zo was er ook een meisje die verkering met mij wilde. Ik blij totdat ik ontdekte dat ze dat gemiddeld drie keer per dag deed.

Sabra
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Sabra » 21 jan 2004 15:46

Een kus, dat kun je toch makkelijk geven aan iemand. Als het over tongzoenen gaat is het natuurlijk wel wat anders, maar ik kan mij niet voorstellen dat iemand dat gemiddeld drie keer per dag doet met drie verschillende mensen.

Kaw
Majoor
Majoor

Berichtdoor Kaw » 21 jan 2004 15:49

Verkering vragen of tongzoenen?
Ze had in 3 verschillende steden 5 verschillende jongens tegelijk.

Sabra
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Sabra » 21 jan 2004 15:59

Jij had het over kussen. Ik vind een groot verschil zitten tussen een kus en een tongzoen.

miep19
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor miep19 » 21 jan 2004 16:00

sow ik ook

moet op het moment niet denken aan een tongzoen.... brr al die bacterieen

Vin

Berichtdoor Vin » 21 jan 2004 16:02

miep19 schreef:Ik heb echt een mega probleem

Ik kreeg vandaag een kusje van iemand en nu blijkt dat tie dat bij heel veel mensen (meisjes) doet.... En ik dacht nog wel dat het een speciaal kusje was :cry: :cry: :? :x :cry:
Ik heb even gesproken met die 'iemand' en kan je vertellen dat het wel degelijk een speciaal kusje was. Hij zou graag zijn excuses aanbieden. :mrgreen:

Sabra
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Sabra » 21 jan 2004 16:08

Ik vraag mij af hoe het eigenlijk gaat me de relaties van onze zogenaamde 'doctors love'. En dan wil ik geen antwoord van henzelf maar van hun wederhelften.

@mic
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor @mic » 21 jan 2004 16:08

Hij deed het zelfs waar anderen bijwaren. Bleeggghhh...
Afbeelding
@mic: amic.filternet.nl

JialiKelly
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor JialiKelly » 21 jan 2004 16:44

Ik als assistente werp me hier even op als wederhelft van Dr. Columbus. Die brengt zoveel dagen in de praktijk door dat ik zelfs voor m moet koken en de was doen. Als dat geen wederhelft is? :mrgreen:

Hm Kami, dat is niet zo leuk voor je. Wil je erover praten? gooi het in de groep, óf maak een afspraak met Dr. Columbus voor een individueel gesprek.
Morgen om half 4 hebben we nog een plekje in de agenda!
Praise the One who left you
Broken down and paralyzed
Never taste of the fruit..

Kaw
Majoor
Majoor

Berichtdoor Kaw » 21 jan 2004 16:46

Kami?

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 21 jan 2004 17:00

JialiKelly schreef:Ik als assistente werp me hier even op als wederhelft van Dr. Columbus. Die brengt zoveel dagen in de praktijk door dat ik zelfs voor m moet koken en de was doen. Als dat geen wederhelft is? :mrgreen:

Hm Kami, dat is niet zo leuk voor je. Wil je erover praten? gooi het in de groep, óf maak een afspraak met Dr. Columbus voor een individueel gesprek.
Morgen om half 4 hebben we nog een plekje in de agenda!

Vraag goed beantwoord jialikelly, zo is het en niet anders! :mrgreen:

Zo, ik ben net terug van de cursus 'tongzoenen, binnen of buiten de mond?'
Heel leerzaam , vooral het praktijk gedeelte was een succes bij de cursisten!

Eerst wil ik allen pseudo doktoren bedanken voor hun eeeh oplossingen, maar die stroken niet met de adviezen die de ECHTE Dr.Love dokters over het algemeen geven!
En nu ga ik weer over tot de orde van de dag, de problemen OPLOSSEN!
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 21 jan 2004 17:03

Sabra schreef:Ik vraag mij af hoe het eigenlijk gaat me de relaties van onze zogenaamde 'doctors love'. En dan wil ik geen antwoord van henzelf maar van hun wederhelften.

Toch nog even een reactie op de vraag van Sabra.

Jialikelly is steun en toeverlaat in moeilijke en drukke tijden als deze.
Dat gaf ze al aan in een vorig antwoord.

Maar Sabra, als ik een (nieuwe) wettige echtgenote heb gevonden, kan nog wel ff duren, dan laat ik haar wel contact opnemen met je.
(de eerste wettige echtgenote hield zich niet aan de wet!)
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

Terug naar “Archief”