Gezin en huishouding deel 3

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 27 okt 2008 15:32

Ik moet hier de hele dag ook al aan de slag maar kan m'n draai niet vinden. Ook nog wachtdienst en vanavond nog weg voor m'n werk dus de kans is ook groot dat ik ergens aan begin en halverwege gebeld wordt en gelijk weg moet... tja gewoon een smoes natuurlijk want misschien wordt ik helemaal niet gebeld en kan ik m'n hele huis schoon hebben...

Zucht... 'k ga denk ik toch maar eens aan de slag.

O ja, 'k heb al paar boodschappen gedaan, eten gekookt en de afwas gedaan dus toch al wat voor vandaag.

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 27 okt 2008 17:18

Ik hoef vanavond alleen maar de was uit de wasdroger op te vouwen. Had ik zaterdagavond eeecht geen zin meer in.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 27 okt 2008 17:25

Ik heb net de was uit de machine gehaald en opgehangen. Ik denk dat de rest van het huis het slecht heeft deze week. Ik had al 3 vroege diensten, en heb er nu donderdag nog 1 bij. Misschien dat ik vrijdag nog wat doe, maar anders moet het maar even wachten tot volgende week. Dan ben ik weer meer vrij. Het is iig netjes overal, dan lijkt het nog wat :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 27 okt 2008 17:50

Mijn man is vandaag vrij en die heeft mij geholpen om de beneden verdieping te doen. Banken enz van zijn plek plintjes gedaan en ga zo maar verder.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 27 okt 2008 17:55

Vandaag gestreken (van voor het weekend), was gedaan, badkamer en toilet schoongemaakt,opgeruimd, gestofzuigd, boodschapjes gehaald, nu aan het koken.

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 27 okt 2008 18:05

Ik heb nog even beneden alles gezogen en afgenomen, boven opgeruimd en de was opgevouwen en een beetje gestreken.
Ik vind het wel weer even prima. Zo maar eens een broodje eten en dan straks weer weg.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 27 okt 2008 19:59

Uiteindelijk toch nog opgeschoten vandaag. Badkamer van boven naar onder uitgesopt. Badkamerkastjes idem dito. Bovenverdieping gestofzuigd en gedweild. Beneden gestofd en gezogen en 2 wassen gedraaid en opghangen. Ik moet eigenlijk nog strijken, maar daar heb ik echt geen zin in. Morgen weer een dag!

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 27 okt 2008 20:08

Ik heb vandaag toch nog wat gedaan. Gestofzuigd, gedweild en een wasje opgeruimd. Nu ligt manlief op de bank, die moet ik even verzorgen natuurlijk :D (ach hij is zo zielig als ie ziek is :roll: )
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 28 okt 2008 00:12

'k Heb vandaag alleen afgewassen toen ik thuiskwam van m'n werk, vanavond had ik bezoek... m'n strijk had ik vrijdag meegenomen voor 't weekend bij mijn ouders en die heeft m'n moeder meteen even weggewerkt. Zij kan dat echt een stuk vlugger dan ik :shock: :wink:. Iig lag die nu niet meer in de weg. :)
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 28 okt 2008 14:38

Das ideaal!

Ik ben hier ook wel even lekker bezig. Hebben vanmiddag warm gegeten dus dat is al gedaan en de afwas.
'k Ben nu bezig met de badkamer en 'k ga nog even strijken en boven stoffen en zuigen.
Wc heb ik vanmorgen al gedaan. Straks nog even langs de winkel en postkantoor en misschien einde van de dag beneden nog even zuigen.
En dan vind ik het weer prima!

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 28 okt 2008 14:56

Ik krijg vanavond een hulptransport binnen, dus dan moet alles wel een beetje georganiseerd en opgeruimd zijn hier. Ideaal zo'n stok achter de deur, dan wordt zeker de opslag / schuur nog eens opgeruimd :)

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 29 okt 2008 19:26

Pfff het is hier van de week een beetje gekkenhuis veel verjaardagen en ik moet rond de 35uur werken.
Vanavond heeft mijn man de bovenverdieping gestofd en gezogen en ik de badkamer en de wc schoongemaakt.
Het is hier weer netjes en fris. Morgen weer een dag

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 29 okt 2008 19:59

Gister had ik na een dienst van 10 uur werken opeens nog enorme behoefte om de woonkamer en badkamer te soppen. Dus toch maar even gedaan :) Toen mijn man om kwart voor 8 thuis kwam verklaarde hij me voor gek. Jammer dan :D Het is iig weer schoon.
En nu branden gezellig de kaarsjes, heerlijk :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 30 okt 2008 11:49

gezellig :D
ik heb vandaag eindelijk een vrije dag. Ik heb gestofd, gestofzuigd, gedweild, wastafel + kranen afgenomen, toilet geboend, wasje opgevouwen, eentje gewassen en opgehangen en er zit er nu nog een in de droger.
Zometeen komt m'n man alweer thuis, kunnen we lekker samen eten en de middag voor onszelf houden!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 30 okt 2008 14:49

Ik kan hier weinig doen want ik heb de afvoer verstopt. Gisteren na het douchen stond alles blank. Dus ik kan niet douchen, niet afwassen, niet wassen... En ik moet thuis blijven tot de rioolwacht komt. Hoop geld dat die lui ook kosten!

Dus met andere woorden: ik zit hier gewoon te balen!

Terug naar “Archief”