Bedankt allemaal voor jullie berichten!!
We hebben besloten dat we aan het begin van het nieuwe jaar naar het zh gaan.
Het zal best even moeilijk zijn maar heb ook wel het gevoel dat als ik graag een kind wil er ook aan moet doen wat ik kan.
Tijn:
Je hebt helemaal gelijk hoor!
Afgelopen week hadden wij dankdag en 1 dienst moest ik verzuimen wegens oppassen, m'n man is wel gegaan en hij kwam thuis en hij vond het zo fijn in de kerk want de dominee had gepreekt over de kinderwens van Hanna.
Best jammer dat ik er precies nu niet was maar we kunnen nog een bandje bestellen en dan kan ik het alsnog horen.
Het is ook wel zo dat ik sterk het gevoel heb dat het ook wel heel goed voor ons kan zijn dat wij geen kindje mogen krijgen.
We kunnen er wel heel veel om vragen maar wie zegt dat het Gods weg is dat wij een kindje krijgen?
Misschien moeten we er geen krijgen? misschien wel een kind maar niet van onszelf.
Daarom kun je ook niet vragen: God geeft U alstublieft een eigen kindje aan ons.
Beter is te vragen wat Gods weg is en om een kindje om voor te zorgen.
Hoorde pas nog een verhaal van iemand hier in het dorp, 12 jaar bezig geweest voor een kind, de moed een beetje opgegeven en nu zijn ze na 12 jaar in verwachting.
Dus komt het niet nu dan misschien over lange tijd, of helemaal niet en daar zullen we ook onze weg in moeten vinden.