huizen, tuinen, inrichtingen, hoe leef je?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 27 okt 2008 17:53

ik zou wel es een kerstboom willen maar anderzijds is het ook weer een heisa voor die paar dagen dat ie mooi staat. Daarna gaan vast de naalden uitvallen, boom pleurt om en al die ellende meer. Mijn vent wil er absoluut geen dus dan ben ik maar es onderdanig :lol:

bokaal met dennenappels en kerstballen, klinkt leuk. Foteau graag.

Met de verhuizing heb ik alles goed opgeborgen, eigenlijk heb ik nog niet echt zin om de boel weer overhoop te halen. Al die stofbende op de bergzolder enzo :?

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 27 okt 2008 17:57

*Annet* schreef: dus dan ben ik maar es onderdanig :lol:

Alleen dan he Annet, het moet niet al te gek worden ;)

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 27 okt 2008 18:02

Wij hebben wel een kerstboom. Tenminste vorig jaar en ik denk dit jaar ook weer. 'k Ben alleen benieuwd of dat samen met de hond gaat ;)
Bij ons thuis hadden we er vroeger nooit één.

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 27 okt 2008 18:06

k weet ook wel wanneer ik onderdanig moet zijn Laura! Maar alleen dan dus als ik weet dat het voor mij een gunstige uitwerking kan hebben.

kaarsjes, lichtjes etc zijn tenslotte ook erg leuk en gezellig.

Maar dit is meer gebral voor het getrouwden topic: http://forum.refoweb.nl/viewtopic.php?t ... &start=960

Juultje77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Juultje77 » 27 okt 2008 20:14

Annet: speciaal voor jou een foto :wink:

AfbeeldingAfbeelding

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 27 okt 2008 20:27

Gaaf Juultje

nu snort het in mijn hoofd: heb ik nog ergens een of ander windlicht? Denne appels? Kerstballen wel......

nog meer leuke ideeën? Wil mijn huis in gezellige winterstemming brengen nu het toch maar regent enzoow. Het is hier best snel donker en dan moet je uitkijken dat het niet te snel somber wordt.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 27 okt 2008 23:59

Ik heb een behoorlijk donker huisje, en heb gewoon het hele jaar door kerstverlichting hangen, aan de deuren. :)
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Heidebloem
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Heidebloem » 28 okt 2008 10:43

Gezellig hoor, ik laat ze ook het liefst het hele jaar hangen, het is zo'n gezellig licht.

Maar wat betreft een kerstboom; ik vind kerstballen in een boom niet mooi, overigens weinig dingen die mensen in een boom hangen. Dus meestal kopen wij 1 of 2 kleintjes, dat gaat dan nog wel.

88alries88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 88alries88 » 28 okt 2008 10:53

Phoe...ik wou dat wij al zo ver in huis waren dat we ons druk konden gaan maken over kerstversiering e.d....tis nu zo'n saaie vieze kale stofbende! :shock: :wink:
As long as You loved me, there's no mountain I can't climb!

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 28 okt 2008 17:35

zag ook wel es een kerstboom met creme strikjes, ook erg knus!
ja, dat is mijn mening dan he.....

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 28 okt 2008 17:38

Ik heb 2 rieten punt gevallen met lichtjes die ga ik volgende week ook weer eens beneden halen gezellig!
Kerstboom vind ik echt helemaal niks staat alleen maar in de weg en ik vind kaarsjes enz net zo gezellig.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 28 okt 2008 18:26

Wij hadden pas toen ik iets ouder was voor het eerst een boom. Pas toen ik een jaar of 15 was, zei mijn moeder dat ze het toch wel erg gezellig vond, zo'n aangeklede boom in huis. Sindsdien istie er dus wel. Ik had hem trouwens nooit gemist. Mijn ouders hadden hem ook niet niet omdat ze het verkeerd vonden ofzo, ze hadden er volgens mij niet over nagedacht ofzoiets. Het boeide ons niet.
Maar toen het ding er eenmaal wel kwam, was het optuigen toch wel erg gezellig, met elkaar, en was de boom ook echt wel gezellig.
Maar ik ben denk ik te nuchter ofzo, want ik blijf het raar vinden, een opgetuigde boom in huis. IN de eerste plaats al die ballen in een boom, en in de tweede plaats een boom in je huis ;)

Hee, maar een boom op het balkon kan natuurlijk wel. Met lampjes erin. Slaat ook nergens op, maar staat wel gezellig :D Hmm, misschien dat dat het dan wordt :)

De lichtjes piramide staat hier bijna het hele jaar, en het balkon heeft ook voor de helft lichtjes, het andere snoer blijkt kapot.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Heidebloem
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Heidebloem » 28 okt 2008 18:31

Wij hadden thuis voor het laatst een boom toen ik een jaar of 2 was. Dus hier andersom :wink: Mijn ouders zijn er ook niet op tegen, maar het hele circus stond hen niet meer aan, zo'n grote boom in huis en dan helemaal die ballen e.d :lol:

Op mijn slaapkamer vind ik kerstlichtjes ook leuk, ik heb zo'n zwart spijlenbed en dan wind ik om het hoofdeind lampjes, leuk om mee te lezen. En dan met een tijdschakelaar dat ze 's morgens aangaan als het buiten nog donker is en ik naar mijn werk moet. 8)
AfbeeldingAfbeelding

Heidebloem
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Heidebloem » 28 okt 2008 19:38

Hebben jullie overigens ook altijd ruzie als je een lampje van de kerstverlichting wil vervangen? Er zitten altijd van die leuke reservelampjes bij, maar het is mij nog nooit gelukt er eentje met succes te vervangen.
AfbeeldingAfbeelding

Ansje
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Ansje » 28 okt 2008 21:47

liefie schreef:Ik heb 2 rieten punt gevallen met lichtjes die ga ik volgende week ook weer eens beneden halen gezellig!
Kerstboom vind ik echt helemaal niks staat alleen maar in de weg en ik vind kaarsjes enz net zo gezellig.

Die 'rietenpuntgevallen' staan hier dus ook in het raam :wink: Ik noemde het in een eerdere post gewoon maar kerstlichtjes omdat ik er geen naam voor kon verzinnen, maar dit vind ik wel een goede omschrijving :mrgreen:
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.

Terug naar “Archief”