RW-huwelijk Evelien en Timmy

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 25 okt 2008 22:09

wij hebben staal. :mrgreen:

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 25 okt 2008 23:14

als ik nog es ga trouwen wil ik net zulke ringen als Kwebbel en man. Die zijn mooi! Alhoewel ik mijn oude vertrouwde ring ook nog steeds mooi vind. Geelgoud met zigzag erin gegraveerd.

Staal is stoer Evelien. Heb mijn man een stalen armband gegeven toen we 10 jaar getrouwd waren. Echt mooi ding is dat.

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 27 okt 2008 09:18

kwebbel schreef:wij hebben witgoud :D en om precies te zijn onderstaand plaatje (zonder diamantje/steentje)

Afbeelding
de vorige foto die ik ooit had laten zien was niet zo precies als deze..

He, die hebben wij ook! Ik heb dan wel een klein steentje erin. We waren erg aan het twijfelen, ik was namelijk op slag verliefd geworden op deze ring alleen dan met 1x goud en 1x witgoud. Maar manlief vond het hem net niet en deze geweldig. En inderdaad, deze is ook super!!

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 27 okt 2008 10:17

Mijn man houdt überhaupt niet van ringen. Onze trouwringen waren heel goedkoop...ik geloof van 200e per stuk. Ik vind ze ok niet echt mooi, maar ons geld was op. Ik houd meer van ringen met diamantjes etc. Ring was het sluitstuk van de begroting.
Mijn man was eigenlijk van plan hem niet te gaan dragen, maar krijgt de ring niet meer af. De ring zit zo'n beetje in zn vinger gegroeid...haha

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 27 okt 2008 10:20

Dat had mijn vader ook, maar een tijd terug is hij met die ring aan de klep van de vrachtwagen blijven hangen. Hij zat toen letterlijk in zijn vinger en hebben ze hem in het ziekehuis er uit moeten knippen.

Onze ringen waren nog goedkoper en ik vind dat wel prima. Vooral mijn veriend was gelijk weg van deze ringen ik ik vind ze ook leuk. We waren dus vrij snel klaar met uitzoeken.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 27 okt 2008 15:52

Ik pas mijn trouwring nu ook niet meer, door het vocht, en ik word al panisch als ik zie dat ik hem neit meteen afkrijg. Dus heb ik hem aan een kettinkje hangen (wat ik nu niet eens omheb, en eigenlijk heel weinig omdat ik bang ben dat ik em verlies).
Mijn man zei in het begin ook dattie zijn ring niet om wilde, en nu mistie hem meteen als hij hem eens af doet. Hij heeft hem eigenlijk altijd om. Hij vindt het nu weer raar dat ik hem niet draag.
Nouja, over een paar maandjes zal ie wel weer passen :) Dan zijn we voor de wereld weer getrouwd ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

88alries88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 88alries88 » 27 okt 2008 16:08

Wij hebben wel geelgoude trouwringen. Ik wil heel graag dat je aan een ring kan zien of iemand getrouwd is ja of nee, dus vandaar dat wij voor helemaal geelgoud gekozen hebben en er kwam ook nog is bij dat mijn vriend er net zo over denkt. Wij hebben er wel iets meer dan 1000 euro voor betaald, maar dat komt omdat ik er een grotere diamant op wilde, dat maakte het meer dan 200 euro duurder. Ze zijn iig helemaal naar ons zin, maar het is idd veel geld! We hebben wel eerst voor goedkopere gezocht, maar dit waren de laatstse die we zagen en voor ons de mooiste!

Kweet alleen niet hoe ik een plaatje moet uploaden! :oops:

[/img]
As long as You loved me, there's no mountain I can't climb!

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 27 okt 2008 16:17

Afbeelding
Afbeelding

wij hebben ringen met onze vingerafdruk er in, ik heb johan zijn afdruk er in staan en hij die van mij.
we vonden dat zo heel persoonlijk. prijs zou ik zo een 2 3 niet meer weten, maar ook met deze ringen kan je het zo gek maken als je wilt.
Afbeelding

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 27 okt 2008 16:25

Dat is echt een heel leuk idee, en heel persoonlijk.

Dine
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Dine » 27 okt 2008 16:30

hele mooie ringen!!
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 27 okt 2008 20:41

Daatje123 schreef:
kwebbel schreef:wij hebben witgoud :D en om precies te zijn onderstaand plaatje (zonder diamantje/steentje)

Afbeelding
de vorige foto die ik ooit had laten zien was niet zo precies als deze..

He, die hebben wij ook! Ik heb dan wel een klein steentje erin. We waren erg aan het twijfelen, ik was namelijk op slag verliefd geworden op deze ring alleen dan met 1x goud en 1x witgoud. Maar manlief vond het hem net niet en deze geweldig. En inderdaad, deze is ook super!!
ja wij waren er ook verliefd op geworden :D:D:D en niet de allerduurste...

leuk als een ring in de smaak valt :D
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 27 okt 2008 20:50

Hehe dat hadden wij met vriendschapsringen, we hadden d'r al tig gezien, en geen van allen vonden we echt mooi ofzo...En opeens zagen we allebei tegelijk 'de' ring die we allebei super vonden! Haha!
We hebben matzilvere ringen, met zilveren dunne, diagonale streepjes er overheen...Alleen jammer dat dat 'matte' er zo gauw af is :? Heb 'm vanaf begin september,maar nou is er al bijna nie meer te zien dat ie mat hoort te zijn :?

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 27 okt 2008 21:38

Ik ben wat afgevallen en nu valt mijn ring steeds bijna af, als ik met mijn handen bezig ben vliegt hij gewoon weg... Ik ben wel bang dat ik hem kwijt raak :( maar als ik hem af doe voelt het zo kaal en dan schrik ik elke vijf minuten omdat ik denk dat hij echt weg is.

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 27 okt 2008 22:59

Je kan je ring ook wat kleiner laten maken. Is helemaal niet zo heel duur en je gaat hem dan niet verliezen.

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 28 okt 2008 09:32

Staal klinkt cool Evelien!

Terug naar “Archief”