Berichtdoor pol » 25 okt 2008 20:40
@ anette: die meiden stelden wel veel vragen, waar is het babytje nu etc. Gisteren speelde ze ook samen, heb jij een baby in je buik? nee die is weg. of die is dood. Vandaag hadden ze het er minder over dus ik hoop dat het een beetje vergeten word, want maandag is er weer school en dan krijgt de oudste zoveel indrukken dat het toch een beetje wegzakt.
@ elvira. Wij hadden het net begin van de week aan iedereen gemaild. De foto staat nog bij "zwanger deel 4". Zo kregen alle bekenden een mail. We hebben aan een paar het slechte nieuws doorgegeven met de vraag of die het door wilden geven aan anderen en dat loopt tot op heden goed.
Wel moest ik vanmorgen alle moed verzamelen om naar de winkel en de markt te gaan, want ik had het idee dat iedereen het wist. (is natuurlijk niet zo, maar dat gevoel heb je wel.
Aan de andere kant ben ik ook blij dat het er een heleboel weten, want nu krijg je niet die vragen van: hoe ist met de derde, wanneer komt die bij jullie? Dat wordt hier best veel gedaan, dus daar ben ik even vanaf van dat gezanik!