Dat je áltijd met z'n -ik noem maar wat - vijfen bent en niet meer met z'n tweetjes...
Ik vind baby's ook erg leuk en zwanger zijn lijkt me leuk (itt MissF

(zal wel heel raar zijn deze gevoelens)
Moderator: Moderafo's
ChupaChups schreef:Als je zo een kinderwens hebt, zie je dan een lief schattig babytje in de wieg voor je, of zie je dan ook meteen voor je dat je moeder bent van (op een gegeven moment) oudere kinderen? Van 10, 13, 17 etc...
Dat je áltijd met z'n -ik noem maar wat - vijfen bent en niet meer met z'n tweetjes...
Ik vind baby's ook erg leuk en zwanger zijn lijkt me leuk (itt MissF) maar oudere kinderen vind ik weer niet zoveel aan
Het lijkt me echt heel vreemd. En ook een beetje jammer dat je dan nooit meer samen bent. Maar misschien moet dat groeien??
(zal wel heel raar zijn deze gevoelens)
Tuinfluiter schreef:Op dit moment zijn er weer heel wat zwangere in onze omgeving, in de nabije familie en verschillende vrienden en bekenden.
Als ze dan vertellen dat ze in blijde verwachting zijn dan ben ik heel blij voor ze en zeker als ik ook een hechte band heb met ze, dan vind ik het super leuk voor ze.
Maar als het dan een beetje begint te zakken komen de twijfels van hoelang ik dit nog vol houd zodat ik wel kan blijven wie ik nu ben (psygisch)?
Is het misschien toch verstandiger om naar het ZH te gaan voor een onderzoek?
Daar zien we echt tegenop maar we weten dan wel waar we aan toe zijn.
Het is toch elke keer weer even een groot verdriet wat dan naar boven komt.
Wij zijn nu 3 jaar getrouwd echt nog niet lang en we zijn heel gelukkig zoals het nu is maar het is meer het idee van zal het voor ons ook een keer komen? hebben wij nog veel kans?
Het hoeft niet per direkt als we naar maar hoop erop kunnen houden en met vol goede moed er tegen aan gaan.
Heeft misschien hier nog iemand tips over het bezoeken van een ZH of andere zaken?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten