Moderator: Moderafo's
kirsten schreef:Dat is waar. Mijn vriend wil zelf het trouwboeket uitzoeken, dus het gaat een gok worden of het bij mijn jurk staat. Hij weet wel wat ik mooi vind en wat ik niet wil, dus hij zal best met wat moois naar huis komen. Hij heeft twee keer voor mijn verjaardag zelf een bos bloemen laten maken en uitgezocht en ze waren telkens prachtig. Dus smaak heeft hij zeker.
Ik weet alleen de vorm van het boeket, de rest is voor mij ook een verrassing.christien schreef:kirsten schreef:Dat is waar. Mijn vriend wil zelf het trouwboeket uitzoeken, dus het gaat een gok worden of het bij mijn jurk staat. Hij weet wel wat ik mooi vind en wat ik niet wil, dus hij zal best met wat moois naar huis komen. Hij heeft twee keer voor mijn verjaardag zelf een bos bloemen laten maken en uitgezocht en ze waren telkens prachtig. Dus smaak heeft hij zeker.
Zo dat lijkt me wel een beetje eng, of hij moet inderdaad precies weten wat jij wilt, spannend het blijft natuurlijk wel een verrassing voor je.
88alries88 schreef:Dine, wij verwachten niet zo veel stukjes omdat we daar echt een hekel aan hebben en iedereen dat weet. Van mijn broers en zussen verwacht ik al helemaal niets want die staan niet graag op de planken. Wij hebben een receptie en tijdens die receptie willen we absoluut geen stukjes hebben. We vinden dat onze blunders niet bestemd zijn voor ooms en tantes/collega's/vage bekenden enz. Dus na de receptie gaan wij in onze stoel zitten slapen en kan de rest nog stukjes opvoeren!![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten