Oke, positieve berichtjes dan
Hier gaat het goed. PLacenta ligt aan de achterkant, maar ik voelde ons kindje met 18 weken pas een beetje, en met 22 pas echt schopjes aan de buitenkant. Nu voel ik het de hele dag door, gister werd het gewoon vervelend, zo druk dat het was. Ik heb continu het idee dat mensen allemaal naar mijn buik staren (omdattie dik is natuurlijk) omdat dat ding steeds zo heen en weer gaat
Ik begin een beetje te waggelen, en dat vind ik raar. Maargoed, het zal allemaal wel horen enzo. En dat aankomen, daar zal ik nooit aan wennen.
Maar verder gaat het de afgelopen dagen echt goed. Weinig klachten meer. Het kamertje is bijna klaar. Nog 1 gordijn en de stoel nog even schilderen en de voor en achterkant van het bedje, want dat is nog niet helemaal naar mijn zin. Dan is het klaar.
We lopen allebei elke dag wel een keer dat kamertje in, en roepen dan steeds:' Wow, wat is het toch gaaf!' Hahaha.
Ondertussen naai ik ook lekker verder, en als mijn blouse klaar is, heb ik keiveel zin in babykleertjes. Neutrale dan maar. Kan niet wachten tot het kindje er is
Sterkte Rosekapje!!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...