De Pil

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 20 okt 2008 05:39

schijnt sterk te verschillen per persoon
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 20 okt 2008 06:19

jamillah schreef:Ik denk er ook over de pil te gaan nemen. Dan maar die vijf kilo erbij of is dat een fabeltje?

Voor mij geldt dat in ieder geval niet, maar ik heb sowieso weinig aanleg om dik te worden. Alleen plaatselijk kwam ik wat aan... bij mijn borsten ;) en dat heb ik ook wel gehoord van andere pilgebruiksters.

petra85
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor petra85 » 20 okt 2008 08:12

Bij mij wel :( ik ben er echt van aangekomen

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 20 okt 2008 08:27

:shock: :shock:

straks pas ik niet meer in m'n trouwjurk. Dat wordt dus nog meer afvallen.

Ik ga ook aan de pil.

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 20 okt 2008 08:37

Ik ben niet aangekomen.

88alries88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 88alries88 » 20 okt 2008 08:54

Mmm..na hoelange tijd merk je dan dat je aankomt? Volgens mij ben ik nog niet aangekomen, maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik dat niet zo in de gaten houd. :)

Jamillah, de dokter zei toen tegen mij dat je alleen wat meer vocht vast kon houden, maar dat dat na een paar maanden gebruik ook wel weer zou verdwijnen.
As long as You loved me, there's no mountain I can't climb!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 20 okt 2008 08:56

ik heb mega veel aanleg om aan te komen.

Lorijntje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Lorijntje » 20 okt 2008 09:18

Recentelijk onderzoek heeft aangewezen dat de pil NIET leidt tot gewichtstoename..

Lorijntje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Lorijntje » 20 okt 2008 09:21

Ik vind dat NVP zoooo vreemd! Ik heb geloof ik niet zoveel behoefte om elke dag naar mn vaginale slijm te gaan kijken ( alleen van t idee ga ik al over mn nek). Het praatje wat ik hoorde van een van de consulenten vond ik ook WEINIG overtuigend ( zeg maar helemaal niet. had het idee dat ze zelf geen idee had waar ze over praatte).
Bovendien twijfel ik ERG aan de betrouwbaarheid. Geef mij maar de pil. En owja , de NVP noemen ze dan geboorteregeling ipv anticonceptie...Juist. Vertel mij niet dat deze manier van 'ik bepaal wanneer er wel of geen kind komt' WEL christelijk is.

Juultje77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Juultje77 » 20 okt 2008 09:30

Ik heb niet zoveel zin om NFP te verdedigen. Jammer dat je net een verkeerde persoon gesproken hebt! Het is juist zo mooi!
Maar als je er niet open staat voor argumenten heeft discussieren weinig zin. Ik vind de pil dus echt niks! Zo heeft iedereen zijn eigen voorkeur.

Lorijntje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Lorijntje » 20 okt 2008 09:35

Juultje77 schreef:Ik heb niet zoveel zin om NFP te verdedigen. Jammer dat je net een verkeerde persoon gesproken hebt! Het is juist zo mooi!
Maar als je er niet open staat voor argumenten heeft discussieren weinig zin. Ik vind de pil dus echt niks! Zo heeft iedereen zijn eigen voorkeur.

Inderdaad, heb ook geen behoefte aan discussie hoor :) Iedereen die het wil gebruiken moet het vooral doen en de pil heeft ook nadelen maar NVP is niet mijn ding.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 20 okt 2008 10:10

Volgens mij kom je ook niet van de pil zelf aan, maar van meer eetlust, toch? Dat is bij wel meer medicijnen zo. Dan zeggen mensen: ik kom er zo van aan.
Tja, dat komt toch wel echt doordat je zelf meer gaat eten. Dus als je er gewoon op blijft letten zou het mee moeten vallen denk ik.

Dat NFP is ook niks voor mij idd. Mischien ook omdat ik van mensen weet bij wie het dus wel 'mis' is gegaan met die methode, omdat ze net even niet heel regelmatige cyclus had. Nouja, dan begin ik er liever niet aan
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Juultje77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Juultje77 » 20 okt 2008 10:13

MissF: dan hebben ze zich waarschijnlijk niet aan 'de regels' gehouden....

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 20 okt 2008 10:17

Juultje77 schreef:MissF: dan hebben ze zich waarschijnlijk niet aan 'de regels' gehouden....

Tja, toch wel. Heel strikt. En ach, ik weet ook wel dat het met de pil ook mis kan gaan hoor, al vind ik mis zo'n raar woord :) Ik vind het betrouwbaarder klinken gewoon. Ik zou denk ik continu twijfelen bij die methode. Vooral ook omdat ik niet superregelmatig ben, dat vond ik zo fijn bij die pil, dat ik lekker alles zelf kan regelen, en ik heb best wel eens de pil doorgeslikt, zodat ik lekker niet ongesteld werd als het niet uitkwam. Dat wil ik echt niet meer opgeven :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 20 okt 2008 10:34

Juultje77 schreef:Ik heb niet zoveel zin om NFP te verdedigen. Jammer dat je net een verkeerde persoon gesproken hebt! Het is juist zo mooi!

absoluut. Iedereen heeft zijn eigen voorkeur.

Maar wat mij tegen de borst stuit is dat ze de NFP christelijk vinden en de Pil niet. En daar ben ik het niet met ze eens. Heb een aantal postings terug nog gezegd.

Terug naar “Archief”