kleding enzo (2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 14 okt 2008 18:20

8)
Afbeelding

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 16 okt 2008 20:36

Ik let er meestal wel op dat mijn schoenen donkerder zijn dan mijn kleren. Daarom loop ik niet in witte laarzen. Iedereen moet gewoon aandoen wa hij-zij mooi vindt, ik vind wit geen kleur voor laarzen. Überhaupt niet voor schoenen, tenzij je gaat trouwen.

De combinatie van bruin en zwart vind ik niet zo. Het is te donker bij elkaar, zwart of bruin zijn wel leuke kleuren om te combineren met fellere kleurtjes zoals groen of roze :D
Dus, dat.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 16 okt 2008 21:37

Combineren van zwart of bruin met felle kleuren is inderdaad leuk, toch kan het ook heel stijlvol zijn om alleen zwart (met bijv. grijs of wit) te dragen.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 16 okt 2008 23:45

Ik neem dan meestal bruin met felle kleuren, bij zwart draag ik eigenlijk alleen wit en grijs (of onder een zwart shirtje/truitje een donkere spijkerbroek)

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 17 okt 2008 10:19

Naar kantoor draag ik soms bijv. een zwarte (rib)blazer op een zwart of antraciet rokje en onder 't blazertje dan een felroze vestje (met daar weer onder een wit topje bijv.). Dat maakt het net even fris.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

88alries88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 88alries88 » 17 okt 2008 10:37

Ik heb bijna alleen maar zwart/grijs/wit in de kast. :shock: en dus ook uiteraard zwarte laarzen! Heb vorige week wel een rode sjaal gekocht die ik ook bij alles kan combineren om een beetje kleur aan te brengen in mn garderobe, maar moet eigelijk gewoon nog een keer gaan winkelen denk ik. :roll:

Eh, bruin/zwart combinatie vind ik ook niet zo geweldig, en witte laarzen, kan heel leuk zijn, maar dan moet je eigelijk ook een witte jas ofzo erbij hebben met zo'n grote cappuchon (of hoe je dat ook schrijft) Dan moet je er een stoer geheel van maken met idd van die 'sneeuwstampers'.
As long as You loved me, there's no mountain I can't climb!

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 17 okt 2008 10:40

Ik draag juist heel vaak zwart/grijs. Vooral in de winter. In de zomer combineer ik wit heel vaak met zwarte kleding. Zwarte pantalon met een grijs wollen jasje naar kantoor of een zwarte wollen jurk met een brede riem. Ook bruin en zwart combineer ik graag. Ik heb een suede, bruine rok en daar draag ik dan een zwart colltruitje en een zwarte brede riem en zwarte laarzen met een hoge hak.

Felle kleuren vind ik ook wel erg leuk,maar om de een of andere manier hangt kom ik vaak bij zwart uit.

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 17 okt 2008 10:49

Ik heb bijna altijd iets aan met een kleurtje. Zwart en wit alleen staat mij niet zo. Vandaag heb ik bijvoorbeeld zwart rokje, paars shirt met lange mouwen en een wit topje erover heen

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 18 okt 2008 16:53

Hehe, manlief heeft er eindelijk twee broeken bij. Hij had van tevoren al gezegd dat we rechtstreeks naar Jeans centre zouden lopen, en dan terug naar de auto nog maximaal 1 winkel in zouden gaan.
Dus meteen bij JEans centre maar 2 broeken, erg leuke. Truien hadden ze niet naar zijn zin. Die broeken waren trouwens wel erg duur, vond ik! Ik dacht dat jeans centre niet zo duur was, maar ik mocht betalen, en toen vond ik het echt tegenvallen. Maargoed, hij doet er wel heel erg lang mee, dan vind ik het wel iets anders.
Maar nu moeten we dus nog een keer voor een trui en een vest (nouja, dat is volgens hem niet zo, en hij vindt het ontzettend stom dat ik pers‚ meewil, haha. Maar anders had ie nooit die leuke grijze broek gekocht ;) )
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 18 okt 2008 20:39

Lijkt me wel handig zo'n man. Ik heb er hier eentje rondlopen die zo graag winkelt, maar dat is zo slecht voor het geld.
Ik begin trouwens steeds minder te winkelen. Af en toe een shirtje oid, maar ik vind het duur worden allemaal. Dus nu ga ik gewoon minder winkelen, is zo veel beter voor je geld.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 19 okt 2008 13:41

haha 8) mijn man heb een hekel aan winkelen, tenminste voor kleding dan. Verder stapt hij wel graag Halfords, en computer/game winkels binnen of telefoonwinkels. Daarom koop ik meestal z'n kleding, gelukkig weet ik wat hij leuk vind :D
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 19 okt 2008 16:11

Tja, mijn man winkelt best graag, maar niet voor kleren. Gewoon op zaterdag door de stad slenteren wel.
Maarja, ik mag ook absoluut niets voor hem kopen. Dus dan moettie af en toe. En ik wil dan ook nog eens perse mee, om te keuren, haha. Maar we zijn er voor komend seizoen weer zo'n beetje klaar voor hem :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 20 okt 2008 16:57

MissF schreef:Tja, mijn man winkelt best graag, maar niet voor kleren. Gewoon op zaterdag door de stad slenteren wel.
Maarja, ik mag ook absoluut niets voor hem kopen. Dus dan moettie af en toe. En ik wil dan ook nog eens perse mee, om te keuren, haha. Maar we zijn er voor komend seizoen weer zo'n beetje klaar voor hem :D
en mijn man houdt er juist niet van om te slenteren :D gelukkig ik ook niet, dat scheelt. Ik koop wat ik nodig heb, ik pak wat er in m'n maat is, ik pas het, reken af en ga weer weg :D zo'n typische shop-a-holic ben ik dus niet :wink: op dat punt ben ik mannelijk 8)
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 20 okt 2008 17:51

die man van mij vind winkelen maar zo zo. als we gaan winkelen duikt hij bijvoorbeeld de freerecord shop in, en ik ga naar de dichtsbijzijnde kleding winkel.
na een tijdje komtie kijken waar ik blijf ;) soms zeg ik t al tegen een verkoopster als ik iets ga passen of zo.
zo van : "er komt zo een zoekende man binnen...... die is van mij" :P)
Afbeelding

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 20 okt 2008 18:21

mijn vriendje vindt winkelen heel erg leuk, voor zichzelf vindt hij het geweldig maar ook als we in winkels zijn met dameskleding. En soms wil hij lekker kijken bij een winkel die ik niet geweldig vind, met dure zakelijke kleding ofzo... dan ga ik lekker verderop kijken bij een andere winkel en zoeken we elkaar weer op als we klaar zijn met kijken :D
Dus, dat.

Terug naar “Archief”