kleding enzo (2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 13 okt 2008 19:59

kwebbel schreef:
kan je echt geen zwarte rok met bruine laarzen ?? Ziet dat er echt zo slecht uit? Vandaar dat ik werd bekeken :oops:

Ik vind dat zo'n enorme onzin he, dat dat niet kan...Je moet gewoon dragen waar jíj je happy bij voelt!
Als jij het leuk vind staan, prima toch?
Ik heb ook rustig zwarte laarzen onder een bruine rok aan, doet me niks...ik ga geen nieuwe laarzen kopen 'omdat iemand anders dat neit leuk vind staan'.... :roll:

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 13 okt 2008 20:03

Hahaha, Kwebbel, maak je niet druk. Als jij het nou mooi vindt....
Zelf zou ik het ook niet doen, maar goed, smaken verschillen. Ik ben sowieso toch wel een meut met 'alles moet bij elkaar passen'. Ben trouwens terug gegaan naar de schoenenwinkel om te vragen of ze msischien die bruine laarzen nog in mijn maat kunnen bestellen. Ze gaat kijken wat ze voor me kan doen...ik wacht af :?

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 13 okt 2008 20:07

meissie88 schreef:
kwebbel schreef:
kan je echt geen zwarte rok met bruine laarzen ?? Ziet dat er echt zo slecht uit? Vandaar dat ik werd bekeken :oops:

Ik vind dat zo'n enorme onzin he, dat dat niet kan...Je moet gewoon dragen waar jíj je happy bij voelt!
Als jij het leuk vind staan, prima toch?
Ik heb ook rustig zwarte laarzen onder een bruine rok aan, doet me niks...ik ga geen nieuwe laarzen kopen 'omdat iemand anders dat neit leuk vind staan'.... :roll:
ja oke... ik moest voor een optreden en sommige vonden het niet staan. Dan ga ik meteen in twijfel of het nou echt wel mooi staat.... :oops:
Ik ben daarin dan weer een meut :D
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Dreamster
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Dreamster » 13 okt 2008 21:26

Het ligt ook aan het bruin, tegenwoordig kan bruin goed bij zwart, mits goed gecombineerd met riem of zoiets..
It is risky not to take risk. If you don't take risk, risk will take you.

http://www.Dreamster.hyves.net

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 13 okt 2008 21:31

Whaha. Tutjes 8)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 14 okt 2008 07:08

het liefst trek ik een oude spijkerbroek met een oude trui aan en gewoon dr. martens eronder klaar.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 14 okt 2008 09:15

Dreamster schreef:Het ligt ook aan het bruin, tegenwoordig kan bruin goed bij zwart, mits goed gecombineerd met riem of zoiets..
Precies, niet dat 'alles' zwart is en er dan opeens bruine schoenen/laarzen 'uit de lucht komen vallen' - dan moet je het wel consequent doorvoeren.. maar goed, da's mijn mening.

@Acire: dan maar een tutje :P
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 14 okt 2008 09:27

Al schijnt alles tegenwoordig gewoon 'te mogen'.
En soms vind ik het nog ontzettend leuk ook!
Mijn zusje kocht een kort wijd rokje, wit, met paarse, oranje en rode bloemen. Helemaal gaaf. Toen kocht ze er een felrood shirtje, met een felpaars bolerootje op. En het staat zo gaaf! Terwijl ik dat 'vroeger' nooit aan zou doen, die felle kleuren op elkaar, maar het kan prima.
Net als grijs en bruin bij elkaar, dat zie je nu ook steeds meer. Daar kan ik absoluut niet aan wennen. Mijn ouders hebben een bruine muur, en nu wilde ze een grijze bank. Bah nee, dat blijf ik lelijk vinden.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 14 okt 2008 09:27

Haha, ik heb juist heel veel zwarte rokjes omdat ik dat combineer met iets vrolijks erop. Nu zjijn mijn zwarte laarze helemaal kapot gelopen en heb ik nog geen nieuwe. Draag vandaag dus een zwart jurkje met witte stippen met bruine laarzen eronder. Kan wel, maar als ik zwarte had zou ik die aan doen. Vandaag vind ik het kunnen, het staat beter dan zwarte half kapotte afgetrapte laarzen :mrgreen:

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 14 okt 2008 11:25

zou zo graag witte laarzen willen hebben, alleen nog niet gekocht omdat ik bang ben dat ik ze dan toch weer niet zo snel aan zal trekken :? dilemma ..?..
Afbeelding

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 14 okt 2008 12:19

laarzen trek je niet zomaar aan in de zomer, en het is toch ook niet echt een winterkleur. Dan maar voor de lente? :P
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 14 okt 2008 12:26

kijk daar heb ik wat aan ! goed argument, dan kan ik het nu uit m'n hoofd zetten.
Afbeelding

Lorijntje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Lorijntje » 14 okt 2008 14:22

Ik heb witte laarzen!! Van die grote zonder hak, lekker stoer onder een rokje! Moet je echt kopen!

ChupaChups
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor ChupaChups » 14 okt 2008 15:29

Ik vraag me nou nooit af of iets nou 'kan' of 'staat'. Als ik het maar leuk vind hoor. Draag vaak felle kleuren, en soms dingen bij elkaar die op het eerste gezicht niet kunnen, maar dat is juist leuk.

Leuk, witte laarzen! Ik moet ook echt weer eens laarzen kopen..heb alleen zwarte op 't moment.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 14 okt 2008 16:16

jeepeecee schreef:kijk daar heb ik wat aan ! goed argument, dan kan ik het nu uit m'n hoofd zetten.
alstublieft mevrouw Johan 8)
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

Terug naar “Archief”