Refoweb's Dr.Love Clinic: vragen,oplossingen,verhaaltjes enz

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Vin

Berichtdoor Vin » 19 jan 2004 20:40

miep19 schreef:Ik zal erover nadenken. Ik word trouwens dat blauwe oog wel een beetje zat. Heb je daar ook een tip voor?

Natuurlijk Miep!

- Neem geen aspirine in, dit verdunt namelijk je bloed en dan duurt het langer om te genezen.
- Eet elke dag ananas! De enzymen in dit fruit verzachten de blauwe plek en dat versnelt het genezingsproces.
- En natuurlijk de bekende: ijs.

miep19
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor miep19 » 19 jan 2004 20:45

Ah dank je. Thanks voor alle tips.

Wat meot je trouwens doen als een vriend (en collega) en vriendin (en ex-collega) bonje met elkaar hebben omdat hij te leuk zou omgaan met mij??? (en andersom) Zij weet hoe wij allemaal als collegas met elkaar omgaan omdat zij er zelf ookheeft gewerkt. Ze kent me en weet van mij en iemand anders. DUs ikke niet snap niet.
En ik weet ook niet wat ik moet deon. Want hij heeft het me wel verteld, maar zij weet niet dat ik weet dat ze bonje hadden, mede door mij. :cry: :?

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 19 jan 2004 21:21

Ik denk dat Dr.Vin je in deze situatie verder kan helpen Miep, gezien dat hij al een dossier van jou aangelegt hebt en jouw als v.i.p. bestempeld heeft, dwz je krijgt de beste behandeling die er voor handen is.
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

Vin

Berichtdoor Vin » 19 jan 2004 21:32

miep19 schreef:Ah dank je. Thanks voor alle tips.

Wat meot je trouwens doen als een vriend (en collega) en vriendin (en ex-collega) bonje met elkaar hebben omdat hij te leuk zou omgaan met mij??? (en andersom) Zij weet hoe wij allemaal als collegas met elkaar omgaan omdat zij er zelf ookheeft gewerkt. Ze kent me en weet van mij en iemand anders. DUs ikke niet snap niet.
En ik weet ook niet wat ik moet deon. Want hij heeft het me wel verteld, maar zij weet niet dat ik weet dat ze bonje hadden, mede door mij. :cry: :?

Lieve Miep,

Laten we dit wetenschappelijk aanpakken en je vraag wat basaler stellen.
Wat moet je doen als een collega en een ex-collega ruzie met elkaar hebben?
Zo wijst het antwoord zich vanzelf toch? Jij bent geen partij in dit conflict, het is tussen hun. Als je jezelf er tussen plaatst, of laat plaatsen, dan vertraagt dat alleen maar het gesprek wat zij moeten voeren.

Mocht je je hierin niet kunnen vinden, dan verwijs ik je met veel plezier terug naar punt 1 van Bijverschijnselen bij Eerlijkheid: Sla er oprecht hard bovenop.

Met liefde,

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 19 jan 2004 23:24

****check deze link****

http://forum.refoweb.nl/viewtopic.php?t=4351

een Refoweb Dr.Love initiatief!!!!
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

colourgirl

Berichtdoor colourgirl » 20 jan 2004 16:45

Wat te doen als je een veel-te-veel-leuke-jongens-probleem hebt?!?!?!?! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ER zijn gewoon té veel lucky boyzzzzzz..... :D

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 20 jan 2004 17:26

colourgirl schreef:Wat te doen als je een veel-te-veel-leuke-jongens-probleem hebt?!?!?!?! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ER zijn gewoon té veel lucky boyzzzzzz..... :D

lieve Colourgirl,

Het eerste wat er in mijn opkwam is dit: Daar moet je niets aan doen!
Het is namelijk goed om je eerst goed te orienteren en je wegwijs te (laten) maken in het wererldje van de 'leuke jongens'.
Voor de jongens is dat n.l. ook fijn, daar moet je ook rekening mee houden!
Voor jezelf is het belangrijk om veel ervaring op te doen en zo later, als je er aan toe bent, een goede keuze te maken.
Je weet dan pas hoe iemand in elkaar steekt, geestelijk dan.

Maar als het echt een probleem is voor je, tja, dan kan je het volgende proberen:

Zie je een leuke jongen, dan moet je jezelf een voorstelling proberen te maken van die jongen terwijl hij aan het zoenen is met je beste vriendin.
Dan ben ik benieuwd of je hem nog steeds leuk vind.
Of: probeer je een voorstelling te maken van die jongen als hij bv 21 jr is met grijs haar al kaal. Dat kan namelijk ook gebeuren (Dr.Columbus weet er alles van, van kaal worden).

ik hoop je een duidelijk antwoord te hebben gegeven Colourgirl.
Je kan altijd bellen als het niet duidelijk is!

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 20 jan 2004 18:29

essieee schreef:fijn Columbus dat je me zo serieuws neemt. stel dat hij ook een refowebber is, kan ik dat dan hier neer zetten? Of is dat oneerlijk?
?????????????

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 20 jan 2004 18:36

essieee schreef:
essieee schreef:fijn Columbus dat je me zo serieuws neemt. stel dat hij ook een refowebber is, kan ik dat dan hier neer zetten? Of is dat oneerlijk?
?????????????

Ik ga eerst eten!
binnen nu en een uur heb je een deskundig antwoord, belooft!

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 20 jan 2004 18:43

essieee schreef:
?????????????

Ha Esssie,

je zegt 'stel dat' , voor mij is dat een bevestiging DAT het om een Refowepper gaat. Je bent voorzichtig en dat is ook te begrijpen.
Als het idd om een refowepper gaat is het niet moeilijk.

Refo(wepper)s zijn eerlijk, ingetogen, niet achterbaks, recht voor zn raap, kunnen tegen de waarheid, willen ook de waarheid horen en noem maar op.
Dus kan je gerust de naam deponeren hier op refoweb, immers, er word niet over gepraat door andere Refo(epper)s. Roddelen doen we tenslotte ook niet.
Nee, alle seinen staan op veilig!

Geen refowepper? maak niet uit, deponeer de naam gerust, want ons kent ons en we kennen degene toch niet als o.s.m., ons soort mensen, want daar hebben we geen contact mee.
en diegene om wie het gaat komt ook niet op refoweb dus hij leest het toch niet!

hopende je hiermee van dienst te zijn

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 20 jan 2004 18:44

okay dan zal ik het een deze dagen hier neer zetten!of moet ik daaar een eigen topicvoor openen?

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 20 jan 2004 18:46

Nee, zet maar hier hoor, geen probleem!

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 20 jan 2004 18:47

okay als mijn tijd rijp is doe ik dat!

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 20 jan 2004 20:28

Valentijnsdag

Het is weer bijna zover! De kaarten mogen weer geschreven worden.
Iedere keer weer spannend, wachtend achter de voordeur totdat de postbode arriveert, je ziet het klepje van de brievenbus opengaan en je duwt je broer of zus opzij zodat jij als eerste de stapel post weg kan grissen. Je rent de trap op naar je kamer en doe de deur op slot terwijl je broer of zus al scheldend op de deur staat te bonken kijk jij snel of er iets voor jou tussen zit.
De kaart voor je broer en zus gooi je uit het raam zodat je kan zeggen: hmm, voor jou weer niets, ik had dat wel verwacht.

Maarrrrrr……

Niets, helemaal niets? Nee, (weer)niets voor jou dit keer. Je roept door het open raam de postbode en schreeuwt of hij nog een keertje in die grote, uitpuilende tas met Valentijnskaarten wil kijken of er toch misschien iets bij zit….
Niets, de postbode rent snel verder en verdwijnt om de hoek van de straat.

Teleurgesteld en jankend van ellende plof je neer op je bed. Uitgehuild na een uurtje of 3 zet je de computer aan en neem een kijkje op het forum Humor en Liefde.
Even kijken in de Dr.Love rubriek en wat zie je daar???????

**NU VALENTIJNSKAARTEN VERKRIJGBAAR!!!!**
10 in een pak en met JOUW adres erop! En met een lieve boodschap van een anoniem iemand die JOUW de mooiste en de knapste vind!
Voor iedereen die weer niets heeft gekregen! Kietel jezelf! Maak je broer of zus jaloers!

Verkrijgbaar in de Dr.Love $hop : 10 stuks voor maar € 9,95 !!!!!

Vin

Berichtdoor Vin » 20 jan 2004 20:51

Ik moet zeggen dat we prettig verrast zijn door de grote hoeveelheid bestellingen die per pb-tje voor de kaarten zijn binnengekomen.

We maken natuurlijk niet bekend wie ze allemaal heeft besteld, maar ik wil er wel over kwijt dat we flink hebben zitten gniffelen. Begrijp me niet verkeerd, dat is geen waarde oordeel; we begrijpen je!

Blijf bestellen jongens, je maakt je eigen geluk!

met liefde,

Dr Vin

Terug naar “Archief”