Smurffie en kerel gaan trouwen

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 12 okt 2008 09:29

ik zal vlinder ff waarschuwen, is het een francise bedrijf?? (wel of geen korting met bijv. een Maxeda pas)
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 13 okt 2008 20:38

jan10e schreef:Dan zal ik je wel regelmatig zien he! :)

Tenminste.. in Nunspeet ga je dan toch?

De eerste 3 maanden in Barneveld om in te werken :)
27 oktober kan ik beginnen :D

@Evelien: Thanks..enneh, nog niks gehoord van m'n jurk, maar ik bel aan het eind van de maand anders zelf even :)

@Kwebbel: Het is een franchise bedrijf ja :)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 13 okt 2008 20:41

spannend hoor. Dat vondt ik van wel toen ik ging verhuizen en andere baan. Wel goed dat je al een baan heb, als je straks gaat trouwen (in de buurt waar je gaat wonen). Want zoiets heeft wel een hele impact op je (zou kunnen zijn). Ik had daar wel in het begin erg last van om m'n draai te vinden in nieuwe woonplaats en nieuw werk.

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 14 okt 2008 05:39

Hema, Barneveld, zal mijn broer es langs sturen die kan wel eens af en toe beetje lastig en drammerig zijn! :lol: kijken of je beetje tegen stress kunt. Wanneer begin je? zaterdag ga ik naar Barneveld zie je... :lol:

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 14 okt 2008 09:58

27 oktober pas, helaas Annet :mrgreen: En geloof me..ik ben lastige klanten gewend :mrgreen:

Maargoed, ik vind het ook allemaal wel pittig moet ik zeggen. Waarschijnlijk ga ik de eerste 3 maanden bij m'n schoonouders wonen. Dat is opzich heerlijk, want dan heb ik niet zoveel aan m'n hoofd wat betreft het huis. De laatste 3 maanden ben ik wel in Nunspeet en dan is Arjen bij z'n ouders. Maar dan kunnen we lekker alles op ons gemak inrichten etc. :)
Kortom: Best heavy half jaartje wordt het, maar vooral uitdagend :D

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 14 okt 2008 11:20

Heel verstandig dat je dan ff bij je schoonouders in gaat wonen. Geen eten koken, geen huishouden enzo. Gewoon ff lekker niks en dan is het heel erg fijn om te wennen aan je nieuwe baan. :wink:

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 14 okt 2008 12:21

heb je daar zin in, bij je schoonouders inwonen? 't zou mijn ding niet wezen :?

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 14 okt 2008 12:26

*Annet* schreef:heb je daar zin in, bij je schoonouders inwonen? 't zou mijn ding niet wezen :?

hangt af van hoe je relatie is met je schoonouders.

Als ze het mij zouden aanbieden, heerlijk.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 14 okt 2008 12:28

ik heb 4mnd bij m'n schoonouders ingewoond ter overbruging van Sliedrecht naar Maarssen toe, werken en het nieuwe huis vinden en kopen en opknappen. Heerlijke tijd gehad, relatie verstevigd, ook wel eens bonje gehad (gelukkig maar 1 keer :P ) en voor de rest: ik vond het een leuke tijd!
Maar dat hangt idd van de relatie tussen jou en je schoonouders af.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 14 okt 2008 12:45

Haha. Ik moet er ook niet aan denken. Bij m'n eigen ouders lijkt me ook nix. Geef mij m'n vrijheid maar.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 14 okt 2008 12:49

Bij mijn schoonouders zitten altijd wel mensen die er inwonen. Allemaal zielige mensen die door ouders het huis uit gezet zijn. Die mogen allemaal komen. Nu hebben ze er ook wel de ruimte voor. Ik zou er zo intrekken als ik zou moeten, hoor. Zij hebben hun eigen leven, de jongens (het zijn bijna altijd knullen van rond de 18-19-20) doen ook hun eigen ding. Ze eten alleen samen. Ik vind het onwijs goed dat ze zoiets doen. Ik zou het niet kunnen! Ik hoef geen vreemde mensen in mijn huis :)

Maargoed, gelukkig is het nooit nodig geweest. Bij mijn ouders vond ik, tot op zekere hoogte, ook prima.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 14 okt 2008 13:52

Voor een tijdelijke overbrugging? waarom niet he. Ik zou het zelfs bij m'n ouders doen en bij m'n schoonouders.

Ik zat heel zeilig alleen op een zoldertje. Had er dan wel m'n laptop en internet. Maar toch.... En ben dan ook vrij snel bij m'n vriend in getrokken.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 15 okt 2008 10:56

*Annet* schreef:heb je daar zin in, bij je schoonouders inwonen? 't zou mijn ding niet wezen :?

O jawel hoor, heerlijk zelfs! Ik ben juist blij dat ik daar terecht kan, anders zou ik een half jaar alleen in ons huis zitten (en Arjen bij zijn ouders) en als het had gemoeten oké, maar dit vind ik veel beter :) Dan zit ik de laatste twee maanden wel alleen in huis, maar dan heb ik er genoeg te doen ook, dus dat is dan wel weer lekker :wink:
Maargoed, ik vind het altijd hartstikke gezellig daar en ze laten me ook gewoon mn eigen ding doen.

Waar ik wel van baal is dat ik al een week steeds zo'n hoofdpijn heb. Spoelen met zoutoplossing door m'n neus zou moeten helpen volgens de dokter, maar tot nu toe merk ik er weinig van. Volgens hem zit er geen ontsteking, maar is het flink verstopt. Terwijl ik niet echt dat gevoel heb, maargoed..Ik baal gigantisch want juist de komende tijd heb ik de energie hard nodig :?
Als het vrijdag nog niet minder is ga ik weer naar de dokter en hoop ik dat ik een kuur krijg ofzo.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 15 okt 2008 14:40

Sterkte Smurff, en als het niet helpt idd gewoon teruggaan hoor!
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 15 okt 2008 14:44

Jep en flink overdrijven, want ik blijf niet spoelen met zoutoplossing natuurlijk. Net nog op bed gelegen en wist niet meer hoe ik moest gaan liggen van de pijn. Nu is het weer gezakt gelukkig, maar ik hou m'n hart vast.

Terug naar “Archief”