Moderator: Moderafo's
bloempie schreef:Is dat wat? Die van de c1000? (Sorry, ik weet dat het wel eens eerder is gevraagd, maar ik weet het antwoord niet meer...)
Manlief en ik hebben trouwens besloten dat we een tricotslen gaan kopen! Ik heb er nu al helemaal zin in om die doek straks te gebruiken, haha!![]()
Ik hoop wel dat Thomas niet jaloers wordt als ik die kleine straks steeds bij me draag...![]()
Ik zit nu trouwens in de 12e week en voel me gelijk een stuk beter! Ben alleen nog niet topfit, maar dat gaat wel ook steeds meer de goede kant op! Heerlijk!
Haai schreef:Ik vond die van c1000 wel leuk. Zitten veel boodschappen in, allemaal wel nuttige dingen eigenlijk. Die van de Plus was hier ook wel goed gevuld.
Fijn dat je je al beter voelt!
bloempie schreef:Ja, thomas krijgt een nieuwe kamer. Het thema wordt safari.
Er zit namelijk op twee muren behang met zebraprint, hele dure van eijffinger. En omdat die kamer eigenlijk nog helemaal niet gebruikt is, vind ik het zonde om dat behang er weer af te halen.
Twee muren is alleen wel erg druk, dus één muur ga ik veranderen.
Er staat al een kledingkast, die is van mij geweest vroeger en die ga ik oppimpen. Ik weet het allemaal nog niet precies, maar vind het wel leuk om legergroen te gebruiken en misschien wat limekleur.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten