kleding enzo (2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 12 okt 2008 18:17

een tip van mijn schoonzusje die daar ook erg veel last van heeft. Beenwarmers op de markt kopen en die in je laarzen dragen ziet er veel mooier uit omdat je laarzen dan goed in model blijven.
Ik koop dit jaar geen laarzen ik heb iets in mijn hoofd zitten en die kan ik niet vinden en zwart/grijs is dit jaar de ''mode'' en zwart draag ik niet.
En de enkele bruine laarzen die er zijn vind ik niks.

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 12 okt 2008 20:03

pobody's nerfect

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 12 okt 2008 20:35

Ik pas mijn goede laarzen niet meer, snif. Ze zitten gewoon te strak door al dat vocht.
Nu zijn het gelukkig wel veterlaarzen (de zwarte) en er zit bij de bruine een veter aan de achterkant, maar dat vind ik niet zo leuk staan, om ze zo wijd te doen.
Dus heb ik mijn oude laarzen maar uit de kast gehaald, die eerst afzakten (dat hoorde ook), en nu dus gewoon vast blijven zitten. En maar mijn nieuwe schoenen onder een lange broek.
Dus ik ben nu maar blij dat ik geen dure nieuwe laarzen heb gekocht. Volgend jaar ga ik weer los :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 12 okt 2008 21:54

Ik heb ook enorme smalle kuiten, maar ik had vorig jaar eindelijk laarzen die lekker zaten en gewoon goed om mijn benen heen. Nu is mijn lieve mama deze week naar de winkel gegaan en zonder dat ik het wist ze ook besteld in het bruin. Wat is ze toch lief!

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 13 okt 2008 05:41

Dat heb ik dus ook, dat ik mijn hand in mijn laarzen kan steken, en ik baal er ook van. Maar beenwarmers en een rok gaat dat wel?

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 13 okt 2008 08:43

Jo'tje schreef:http://www.marcotozzi.com/hw08/php/createPDF.php?attribut0=leather&attributeCount=1&colour=NUT%20ANTIC&language=nl&artNumber=2%2D25540%2D21%2D441&pic=22554021%5F4411%2Ejpg&material=Leather&subtype=Stiefel&picfolder=hw08%2Fimg%2Fkollektion%2Fitems%2F
Deze heb ik, niet precies... De middelste gesp zit bij mij horizontaal bovenaan bij die andere. Dus dat is in het midden iets rustiger.

En ze lopen heeeeerlijk!

Leuk! Zoiets heb ik ook :) Vorig jaar in de aanbieding gekocht. Maar niet van dit merk ofzo heur.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 13 okt 2008 11:06

pol schreef:Dat heb ik dus ook, dat ik mijn hand in mijn laarzen kan steken, en ik baal er ook van. Maar beenwarmers en een rok gaat dat wel?

beenwarmers zie je niet zitten. die draag je in je laars zeg maar als opvulling

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 13 okt 2008 11:56

liefie schreef:
pol schreef:Dat heb ik dus ook, dat ik mijn hand in mijn laarzen kan steken, en ik baal er ook van. Maar beenwarmers en een rok gaat dat wel?

beenwarmers zie je niet zitten. die draag je in je laars zeg maar als opvulling
handige tip! Ga eens snuffelen hier en daar :)

Saskia schreef:Ja, maar het staat zo lelijk vind ik... Ik heb ook smalle kuiten en als een laars daar dan omheen 'blubbert' vind ik dat echt geen mooi gezicht...
ja precies daarom was het mijn voornaamste reden om ff te posten. Ze zitten lekker daar niet van!! Maar het is niet zo mooi.. Ze blijven wel in model maar is toch niet zo mooi.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Ansje
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Ansje » 13 okt 2008 15:10

liefie schreef:een tip van mijn schoonzusje die daar ook erg veel last van heeft. Beenwarmers op de markt kopen en die in je laarzen dragen ziet er veel mooier uit omdat je laarzen dan goed in model blijven.
Ik koop dit jaar geen laarzen ik heb iets in mijn hoofd zitten en die kan ik niet vinden en zwart/grijs is dit jaar de ''mode'' en zwart draag ik niet.

Waarom draag je geen zwarte laarzen? Is toch ook leuk? :wink:
Of draag je zowiezo geen zwarte kleding?
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 13 okt 2008 15:42

Acire schreef:
Jo'tje schreef:http://www.marcotozzi.com/hw08/php/createPDF.php?attribut0=leather&attributeCount=1&colour=NUT%20ANTIC&language=nl&artNumber=2%2D25540%2D21%2D441&pic=22554021%5F4411%2Ejpg&material=Leather&subtype=Stiefel&picfolder=hw08%2Fimg%2Fkollektion%2Fitems%2F
Deze heb ik, niet precies... De middelste gesp zit bij mij horizontaal bovenaan bij die andere. Dus dat is in het midden iets rustiger.

En ze lopen heeeeerlijk!

Leuk! Zoiets heb ik ook :) Vorig jaar in de aanbieding gekocht. Maar niet van dit merk ofzo heur.

Haha ik heb ze ook niet per se van dit merk, maar door op dat merk te googlen kon ik die laarzen vinden ;)
pobody's nerfect

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 13 okt 2008 16:30

Ansje schreef:
liefie schreef:een tip van mijn schoonzusje die daar ook erg veel last van heeft. Beenwarmers op de markt kopen en die in je laarzen dragen ziet er veel mooier uit omdat je laarzen dan goed in model blijven.

Waarom draag je geen zwarte laarzen? Is toch ook leuk? :wink:
Of draag je zowiezo geen zwarte kleding?

Ik draag geen zwarte kleding (op 1 rok na) Ik vind het gewoon niet mooi ik vind het een rouwkleur. Ik draag veel bruin maar dan allemaal met felle kleurtjes vooral roze :D
En zwarte laarzen met bruine kleding vind ik niet mooi

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 13 okt 2008 17:06

ik droeg ook nooit zwart. Nu heel veel. Ik vind het een heel stijlvolle 'kleur' nu. Ik combineer het nu meestal wel met een ander kleur shirtje of buikband ofzo. Dat iets er echt uitspringt. Nu heb ik amper meer bruin, maar vooral zwart in de kast. Het kleedt erg mooi af :)
Maar bruine laarzen onder zwarte kleren en andersom doe ik ook niet :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 13 okt 2008 17:15

Ik ben van lieverlee ook zwart gaan dragen, maar dan alleen bovenkleding, zwarte broeken vind ik echt niet mooi.

(eehm, dat noem je geen bovenkleding wat ik bedoel, shirtjes, truien enzo, hoe heet dat in fatsoenlijk Nederlands?)

En nee, zwarte laarzen bij bruine kleren vind ik ook niet geweldig, maar bruine laarzen bij zwarte kleding is nog fouter... ;)

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 13 okt 2008 19:52

[quote="Saskia"]
(eehm, dat noem je geen bovenkleding wat ik bedoel, shirtjes, truien enzo, hoe heet dat in fatsoenlijk Nederlands?)

Je lijkt mijn oma wel, die had het ook altijd over een onderbroek en een bovenbroek :shock: :D

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 13 okt 2008 19:55

pol schreef:
Saskia schreef:(eehm, dat noem je geen bovenkleding wat ik bedoel, shirtjes, truien enzo, hoe heet dat in fatsoenlijk Nederlands?)

Je lijkt mijn oma wel, die had het ook altijd over een onderbroek en een bovenbroek :shock: :D
ja haha hier in t woonzorgcentrum ook nog :D nieuwelingen weten niet wat er bedoeld wordt :wink:

kan je echt geen zwarte rok met bruine laarzen ?? Ziet dat er echt zo slecht uit? Vandaar dat ik werd bekeken :oops:
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Terug naar “Archief”