kleding enzo (2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 10 okt 2008 11:15

Gerdien B. schreef:De kledinglijnen Jessica en clockhouse hebben nog wel is leuke kleding stukken. Het is net treffen hoe groot die afdeling per plaats is. Daarbij kan het assortiment per plaats ook wel is verschillen.

Ja dat vind ik ook wel leuk en als ik wat nodig heb, kijk ik altijd eerst even bij de C&A.
Voor mijn man ook een hoop kleding gekocht.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 10 okt 2008 15:36

Yessica vind ik wel leuk! Clockhouse ook meestal wel :D ik heb voor m'n man 2 herfsttruien gekocht, niet helemaal dik maar wel lekker voor dit weer.
Verder staat mijn kledingaankopen even stil, ik moet eerst weer ff wat opruimen :D
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 10 okt 2008 17:20

hmm, C&A vind ik eigenlijk niets. De kledingmodellen staan mij voor geen meter...cheap&awfull :|

Vanillia is geweldig! Alleen niet zo goed voor mijn portomonee. Heb er nu een rokje van gekocht en 2 vestjes en daar ben ik echt blij mee. Tijdje geleden gekocht al, dus geen nieuwe aankopen. Als ik mijn salaris weer heb, ga ik heerlijk winkelen! :D
Dus, dat.

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 10 okt 2008 18:29

Heeft iemand ergens mooie shirts gezien in de kleur lila? Kheb een onwijs leuke buikband gekocht met allemaal rose en paars/ lila en witte bloemetjes, maar nou moet ik er een shirt bij, en wil ik graag lila. Hoeft niet perse positie te zijn. Maatje groter werkt ook prima.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 10 okt 2008 20:07

Kate Spade schreef:hmm, C&A vind ik eigenlijk niets. De kledingmodellen staan mij voor geen meter...cheap&awfull :|

Vanillia is geweldig! Alleen niet zo goed voor mijn portomonee. Heb er nu een rokje van gekocht en 2 vestjes en daar ben ik echt blij mee. Tijdje geleden gekocht al, dus geen nieuwe aankopen. Als ik mijn salaris weer heb, ga ik heerlijk winkelen! :D
jammer want dat werkt nooit bij mij. Vaste lasten zijn duur :? dus dan maar sparen..
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

Heidebloem
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Heidebloem » 10 okt 2008 20:23

Ik word altijd half bedwelmd als ik de C&A binnenstap :mrgreen:
Die lucht en de hitte die ze in mijn gezicht blazen benemen mij de zin de winkel verder in te lopen.
AfbeeldingAfbeelding

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 10 okt 2008 21:10

Ik heb in geen maanden kleren gekocht (muv m'n trouwkleren). :mrgreen: Vindt het erg knap van mezelf.

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 11 okt 2008 07:55

Heidebloem schreef:Ik word altijd half bedwelmd als ik de C&A binnenstap :mrgreen:
Die lucht en de hitte die ze in mijn gezicht blazen benemen mij de zin de winkel verder in te lopen.

Hier bij ons geen last van.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 11 okt 2008 08:19

Ik vind de pasvorm bij C&A meestal niet geweldig.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 11 okt 2008 12:09

ik vindt het wel geweldig voor m'n werk. Het is goedkoop en lekker wijdt etc. Ik heb tijdens m'n werk nooit strakke t shirts aan. Het liefst lekker wijde t shirts (niet te wijd) maar wel netjes. Vooral bij mannen moet je heel voorzichtig zijn (en echt bij nadenken wat voor kleren je aan heb).

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 11 okt 2008 16:46

Balen! Zag ik eindelijk leuke bruine laarzen vandaag, waren ze er niet meer in mijn maat. Dus ik denk; ga even online kijken. En daar hebben ze ze wel maar alleen in het zwart. Zou ik ooit nog de eigenaar worden van een mooi stel bruine laarzen? Ik betwijfel het. O ja, en hetzelfde geld voor een zwarte rok :x

Juultje77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Juultje77 » 11 okt 2008 16:49

Heerlijk geshopt met onze oudste dochter! Echt heel goed geslaagd allebei.
Het was alleen een beetje zwaar om alles te dragen( ik had geen kinderwagen bij me). Misschien een beetje te veel gekocht :oops:
Voor de rest van het seizoen ben ik nu wel klaar.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 12 okt 2008 09:39

ik heb een echt probleem met schoenen (laarzen) als ik eer eentje pas dan past ie wel in m'n voet maar niet in m'n been, het is er rond m'n onderbeen altijd breed / te wijd :shock: ik moet daarom zowiso veel winkels afstruinen omdat ik ook nog eens uitneembare zool moet hebben wegens mijn steunzolen. Daarom heb ik maar 1 paar nette voor de winter en de rest sportschoenen :?
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 12 okt 2008 16:36

@kwebbel: die laarzen horen niet strak om je been te zitten, want dan kan je er niet meer fijn op lopen. Dus als het rond je voet wel goed zit, dan kan je die laarzen gewoon kopen.

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 12 okt 2008 17:10

Ja, maar het staat zo lelijk vind ik... Ik heb ook smalle kuiten en als een laars daar dan omheen 'blubbert' vind ik dat echt geen mooi gezicht...

Terug naar “Archief”