kleding enzo (2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 02 okt 2008 20:23

Nog 15 weken
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 02 okt 2008 21:29

Vanmiddag wezen shoppen, voor mezelf niet echt veel gekocht. Spijkerrok waarvan de onderste rand grijs geruit is. Paars met grijs shirtje, met paars vestje eroverheen, grijs vestje.

Zag nog wel veel kleuren kleren (truitjes, blousjes, vesten ed) maar was m of s te groot, maat kleiner waren de mouwen te kort :x.

Voor me broer een tas voor kleren gekocht, en hij vond het nog mooi ook :lol:. 1 vest is alleen teklein, magoed die mag die zelf gaan ruilen :wink:.
Wat de toekomst brengen moge........

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 03 okt 2008 07:29

ik krijg nog weleens kleren van m'n zusje... :mrgreen: (vorig jaar wat broeken gekregen, die zitten als gegoten heerlijk toch).

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 03 okt 2008 08:09

(Er is nu flinke korting bij Mexx.)

Toen ik zwanger was droeg ik gewoon vaak truien van m'n man. 8)

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 03 okt 2008 08:30

AikonGirl schreef:(Er is nu flinke korting bij Mexx.)

Toen ik zwanger was droeg ik gewoon vaak truien van m'n man. 8)

Ja idd, als je een grote man hebt, kan dat ;) Maar mijn man heeft van shirts en truien vaak een kleine maat als ik, dus dat werkt ook niet. :D
Maar die grote truien vind ik heerlijk

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 03 okt 2008 18:34

Ben vanmiddag wezen winkelen, en heb een rokje gekocht! Het is een donkerblauw spijkerrokje. Niet bijzonder, maar ik heb nog nooit een spijkerrokje gehad en het leek me gewoon handig om er eentje te hebben. Volgens mij kan ik het met elk shirtje combineren :D

Voor de rest heb ik geen kleding gekocht, wel veel andere leuke dingetjes.
Dus, dat.

Loucom
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Loucom » 04 okt 2008 23:10

Heb vandaag 3 lange mouwen shirst gehaald, wat ondergoed. Verder helemaal niks. Laarzen maar niet eens echt naar gekeken en een jas vinden is verschrikkelijk, is het mooie jas maar wol ofzo wat helemaal gaat kietelen, of dan is je maat er niet meer, of enorm duur. Rokken net zo, vooral dat maat niet meer is, overal zie je s-jes of xs-jes.
Leef je droom.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 05 okt 2008 15:30

MissF schreef:Heerlijk Laura!

Nu ben ik dus op zoek naar zo'n capuchontrui. Ik wil voor de winter een nieuwe. Maatje xl, zodat mijn buik erin past. Ik heb er nu 1, die mooi is, maar dat is M, en die past nog maar heel net. Ik had ooit een Xl, maar daar is verf op gekomen.
Dus ipv een jas wil ik zo'n trui. Maar bij scapino en zeeman hebben ze ze niet hier. En die van sportwinkels vind ik te duur. Ik draag hem nog maar maximaal 17 weken. Ik vind van die grote maten voor mijn werk weer niet leuk. Gewoon passende wel. Maar een XL is veel te groot voor als mijn buik weer normaal is. Dus het is echt maar voor kort.
Waar haal ik die dingen dan?
ik heb een leuke gekocht bij Large (internetwinkel) met "geschikt" :mrgreen: (van de reclame)
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 06 okt 2008 10:24

Thnx! Ik heb hem ondertussen al gevonden. Bij Aktie Sport. Een witte. Mijn man vind hem vreselijk. En echt mooi staattie ook niet. Omdat XL gewoon veel te groot is, alleen mijn buik past er mooi in, maar verder is alles te groot. Nouja, het is lekker warm. En dat moest ook :)

Mijn man heeft trouwens eindelijk een nieuwe leren jas gekocht. Dat wilde hij al heel lang. Hij heeft er wel 1, maar die is te lang, ik hou niet van die halflange jassen voor mannen. En die was gewoon oud. Hij heeft een keer een gewone winterjas gekocht, maar die is ook niet supermooi meer. Dus nu eindelijk de perfecte leren jas gevonden. Niet glimmend leer, maar gewoon mat, bruin, kort. Wow, wat een stuk is het daarin :D
Dat is iets waar ik vooral weer makkelijker geld aan uitgeef, een goede leren jas. Daar doettie jaren mee. Al was deze helemaal niet duur. We keken bij jassen van 200 euro,maar zijn met 1 van 90 naar huis gegaan. Maar mooi istie wel!

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 09 okt 2008 17:20

Gisteren ben ik met mijn moeder schoenen wezen kopen, een hele onderneming: twee treinen en een bus later waren we eindelijk bij de winkel waar we altijd slagen... We hebben allebei twee paar gekocht ;) waaronder deze voor mij:
Afbeelding
en een paar zwarte laarzen, beetje tussen enkellaarsjes en hoge laarzen in, met platte zool (ik bedoel geen hak) -> dus ik ben helemaal blij!

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 09 okt 2008 17:33

Geslaagde missie dus. :wink:
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 09 okt 2008 19:40

Ik kwam vanmorgen tot de ontdekking dat er een scheur in mijn spijkerbroek was gekomen. Daarbij zat ik al krap in de broeken dus vanmiddag maar even naar C&A gegaan en er 3 gehaald. Kan ik het eerste jaar weer vooruit.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 10 okt 2008 09:14

De C&A is cool. Ik kwam daar echt nooit. In mijn hoofd was dat een ouwevrouwen winkel. Maar laatst even geweest op een tip van iemand. Echt leuke dingen waren erbij en betaalbaar ook nog. Heerlijk! :)

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 10 okt 2008 09:33

Acire schreef:De C&A is cool. Ik kwam daar echt nooit. In mijn hoofd was dat een ouwevrouwen winkel. Maar laatst even geweest op een tip van iemand. Echt leuke dingen waren erbij en betaalbaar ook nog. Heerlijk! :)

Hmm zijn ze dan zo veranderd in een jaar tijd? Ik kwam er weleens, maar nu niet meer omdat ik er toch geen leuke dingen zag.

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 10 okt 2008 09:49

De kledinglijnen Jessica en clockhouse hebben nog wel is leuke kleding stukken. Het is net treffen hoe groot die afdeling per plaats is. Daarbij kan het assortiment per plaats ook wel is verschillen.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Terug naar “Archief”