Gezin en huishouding deel 2

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 07 okt 2008 14:49

Ik heb een kussen met veren was afgeprijsd van 80 euro voor 10 euro (wij hebben een outlet van beddengoed in de buurt) En mijn man heeft een speciaal kussen die je op 60graden uit kan wassen.
Wij hebben geen duur bed wel dure matrassen maar die waren ook 2 halen 1 betalen.
En ze slapen zo lekker nooit last van je rug niet te hard niet te zacht perfect gewoon.

ChupaChups
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor ChupaChups » 07 okt 2008 15:19

liefie: wat heb jij toch altijd mazzel met kortingen enzo. Hoor niet anders :mrgreen:

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 07 okt 2008 15:21

Haha ja als je je oren en ogen goed open houdt scheelt erg veel!
En er zijn heel veel outletwinkels van duurdere meubels, enz

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 07 okt 2008 15:26

Whaha, het uitschot verzamelt zich in Zeeland 8)

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 07 okt 2008 15:27

wie zegt dat alles uit Zeeland komt :lol: :wink:

ChupaChups
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor ChupaChups » 07 okt 2008 15:29

'Ons ben zuunig.' toch? :wink:

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 07 okt 2008 15:40

Liefie, als je weer een mooie aanbieding ziet, dan houd ik me aanbevolen :wink:

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 07 okt 2008 15:40

liefie schreef:wie zegt dat alles uit Zeeland komt :lol: :wink:

dat zegt niemand. goed lezen. :mrgreen:

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 08 okt 2008 08:48

wij hebben ook heerlijke matrassen! M'n man heeft nog nooit zo goed geslapen! Verder halen wij de dekbedovertreksets bij Leen Bakker, daar hebben ze ook wel eens lekkere aanbiedingen. Ach, gewoon goed oren en ogen openhouden :wink:

Ik heb een molton kussensloop die ik eerst om het kussen doet, zo blijft het kussen lekker wit :wink: en ik ben een echte zweter 's nachts!! Zowiso was ik m wel eens in de zoveel tijd...

@kirsten: met 2 nachten tijgerbalsem is het zo goed als weg :) gelukkig wat dan hoef k niet naar de dokter :D m'n man heeft me lekker ingesmeerd, was niet altijd prettig dat hete spul maar het helpt wel!

Ik moet vanavond weer de nacht in (2 nachtjes) en volgende week 6 :shock: ach even doorbijten dan heb ik weer een leuk salaris :D
ik heb al 1 was weggevouwen en opgeruimd en al gestofd.
Nu moet ik nog:
- afwassen
- keuken opruimen
- wastafel, doucheruimte en toilet schoonmaken
- stofzuigen / wisser over de vloer
- dweilen
- slaapkamer stoffen.
Het is wel lekker dat als ik stevig doorwerk in 1x het huis gewoon kan schoonmaken! (zonder iets extra's of grote dingen)
Daarna ga ik even een paar uur onder zeil om "voor te slapen" voor de nachtdienst. Jammer dat je niet echt voor kan slapen.. dus zoveel mogelijk uurtjes te pakken zien te krijgen :)
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 08 okt 2008 11:34

Heerlijk dat tijgerbalsem..... ik gebruik het eigenlijk best vaak (want heb een zwakke rug) en dan heerlijk laten in smeren en masseren.

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 08 okt 2008 22:21

Ik ben ook gek op dat branderige gevoel, jammer dat het soms beetje plakt nog. Maar dit gaat niet echt meer over huishouding enzo. :oops:

L'être extraterrestre
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor L'être extraterrestre » 09 okt 2008 12:40

Hebben jullie ook mannen die geen bal uitvoeren? Ik kom gisteren thuis (Eerst ziekenhuis om 9 uur, toen werken, was 8 uur thuis ofzo) de broodkruimels liggen op het aanrecht, de vaat staat nog in de huiskamer, de folders liggen over de hele vloer verspreid. Alstie thuis was geweest had zijn jas waarschijnlijk ergens op de vloer gelegen. Ik raap zijn vuile was op, moet altijd het bed opmaken, de boter wegzetten, etc... Nu doet hij wel wat als ik het vraag (wc schoonmaken ofzo) maar al die kleine dingetjes... Ligt dit aan mijn vriend of is dit gewoon iets 'mannelijks'? (het is in ieder geval wel irritant :? )

ChupaChups
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor ChupaChups » 09 okt 2008 12:45

De mijne doet wel wat, :) maar niet altijd uit zichzelf gewoon omdat ze het werk niet zien zoals wij. Vind ik ook niet erg eigenlijk.

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 09 okt 2008 12:51

Die van mij doet het gewoon. Als er kruimels liggen veegt hij die weg, post gaat op een stapel, als ik weg ben en de vaatwasser is nog vol (smorgens) dan ruimt hij uit en zet de vuile vaat erin. Nee, ik heb geen klagen. Hij zegt ook wel es, zal ik ff stofzuiger door de kamer halen? Ramen zemen, wc en badkamer is iets wattie niet snel zou doen. Maar elke ochtend het bed opmaken weer wel. Heerlijk!! :mrgreen:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 09 okt 2008 12:53

Hij heeft wel de mannelijke neiging om spullen te laten staan. Jassen en schoenen niet, daar irriteert hij zich uist bij mij aan.
Maar als ik 's morgens eerder weg ben dan hij, en ik kom thuis, staat zijn bord nog op het aanrecht. Kan ik het in de vaatwasser zetten, zo'n kleine moeite!
Maar als ik dan een keer vriendelijk vraagt of hij het in het vervolg wel wil doen, doet hij het prima :)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Terug naar “Archief”